Ik kan mn eigen glazen nog ingooienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je staat nu al ver bovenaan.
De winst kan je bijna niet ontgaan.
O ja. Het kwam mij al bekend voorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kindertaal voor dat ik het niet ga doen.
Dank u voor het meldenquote:
Bolkend toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wist niet hoe ik anders de dag had moeten doorkomen
Uurtje geleden koffie gehad, dan krijg je datquote:
Het maakt een slechte indruk als je bij de dealer eerst daar flink op het toilet gaat zitten...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Uurtje geleden koffie gehad, dan krijg je dat
Ga je er mooie grafiekjes van maken?quote:
Daarom doe ik dat thuis natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het maakt een slechte indruk als je bij de dealer eerst daar flink op het toilet gaat zitten...
Grafiekjes, draaitabellen, allesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ga je er mooie grafiekjes van maken?
Taartdiagrammenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ga je er mooie grafiekjes van maken?
Nee, ik ook niet. Altijd fijn te weten wat je mede Fok!kers aan het doen zijn tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wist niet hoe ik anders de dag had moeten doorkomen
Waar koffie al niet goed voor isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Uurtje geleden koffie gehad, dan krijg je dat
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga douchen en naar buiten.
Tot later![]()
![]()
Tot laters KWquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
Tot later![]()
![]()
Hey GGquote:
Tot laterquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
Tot later![]()
![]()
Ja hope soquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naar buiten want het wordt mooi weer
Ik zie nu al een lekker zonnetjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind vooral de zon fijn, koud maakt me dan niet zo uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |