SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja en mobiel is overzicht sowieso snel zoek als er zoveel gepost wordtquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie hem maar jullie posten zo veel![]()
was ff wat in de oven stoppen , kabeltje zoeken , koffie gepakt en ondertussen zijn er weer tig posts bij hiero
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar bij lang niet alle buitenlandse dames werkt het zo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja ik niet persoonlijk maar ken dus een zelfde verhaal van iemand. tjaaaaaaa
wil niet zeggen dat t slecht is, maar ok. beetje mijn twijfels over. mss werkt t soms.
En je bent vooralsnog vooral op zoek naar een travelbuddy, toch?
Stap 1: zoek zo'n site op. www.internationalcupid.com of zo. Klik maar aan, dat scheelt weer de drempel van het zoekwerk. (Er zijn ook gespecificeerde sites per land waar je veel meer dames uit dat land aantreft.)
Stap 2: snuffel gewoon wat rond en klik eventueel een land aan waar je naar op vakantie wil; dan zie je dames die daar wonen. Het kan zijn dat je wel een profiel moet aanmaken voor je iets kunt zien, maar doe dan met username Jan_Doedel of zo, zonder foto, een valse leeftijd en kies Amerika als land waar je woont of zo. Uiteraard ook nog niet betalen voor dit account.
En als je na een tijdje de moed verzameld hebt, verander je de valse gegevens in echte (of je maakt een nieuw account aan) en neemt een abonnementje zodat je met de dames kunt kletsen.![]()
uh ja dat lees je tochquote:Baguette.... voor een stokbroodje gezondquote:
niet voor mij
koffie is hiero altijd het ontbijt
Smile, it's free therapy.![]()
ja eens, het is niet direct iets relatie zoeken, maar wel iemand om mee te reizen dus....quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar bij lang niet alle buitenlandse dames werkt het zo.
Stap 1: zoek zo'n site op. www.internationalcupid.com of zo. Klik maar aan, dat scheelt weer de drempel van het zoekwerk.
Stap 2: snuffel gewoon wat rond en klik eventueel een land aan waar je naar op vakantie wil; dan zie je dames die daar wonen. Het kan zijn dat je wel een profiel moet aanmaken voor je iets kunt zien, maar doe dan met username Jan_Doedel of zo, zonder foto, een valse leeftijd en kies Amerika als land waar je woont of zo. Uiteraard ook nog niet betalen voor dit account.
En als je na een tijdje de moed verzameld hebt, verander je de valse gegevens in echte (of je maakt een nieuw account aan) en neemt een abonnementje zodat je met de dames kunt kletsen.Do what you love, love what you do!![]()
ftfyquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
En je bent vooralsnog vooral op zoek naar een fuckbuddy, toch?
Stap 1: zoek zo'n site op. www.internationalcupid.com of zo. Klik maar aan, dat scheelt weer de drempel van het zoekwerk.
En als je na een tijdje de moed verzameld hebt, verander je de valse gegevens in echte (of je maakt een nieuw account aan) en neemt een abonnementje zodat je met de dames kunt kletsen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kijk, dat maakt de drempel toch meteen een stuk lager?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens, het is niet direct iets relatie zoeken, maar wel iemand om mee te reizen dus....Geen verwachtingen!
En dat is sowieso een heel gezonde houding in dit soort situaties.![]()
Hoeveel heb jij gemeet?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Stap 1: zoek zo'n site op. www.internationalcupid.com of zo. Klik maar aan, dat scheelt weer de drempel van het zoekwerk. (Er zijn ook gespecificeerde sites per land waar je veel meer dames uit dat land aantreft.)
En als je na een tijdje de moed verzameld hebt, verander je de valse gegevens in echte (of je maakt een nieuw account aan) en neemt een abonnementje zodat je met de dames kunt kletsen.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
noem het goeie vrienden en maatjes enzo zijn, maar dat is lastig om te vinden ook.Do what you love, love what you do!![]()
F5Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gewoon een beetje chill in het leven staan, jezelf goed verzorgen, niet overal te zwaar aan tillen, niet wanhopig doen.....relax!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:02 schreef kree het volgende:
noem het goeie vrienden en maatjes enzo zijn, maar dat is lastig om te vinden ook.![]()
![]()
tja dat is zo, maar ok alsnog vind ik het lastig om wat te vinden hoor en dan is het nog eng welquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt de drempel toch meteen een stuk lager?Geen verwachtingen!
En dat is sowieso een heel gezonde houding in dit soort situaties.Do what you love, love what you do!![]()
Koffie geen theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heb je al op die link geklikt?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:03 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat is zo, maar ok alsnog vind ik het lastig om wat te vinden hoor en dan is het nog eng wel![]()
Halen julie nu kree bij mij vandaan met die datingtips
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ow je hebt interesse in hem?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:05 schreef drakin het volgende:
Als DAT geen neuken wordt....![]()
![]()
haha ja denk echt dat is het idee, ik maak me niet al teveel zorgen nl erover. en rest. maar het ff keert doen is wel lastig zo alleenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een beetje chill in het leven staan, jezelf goed verzorgen, niet overal te zwaar aan tillen, niet wanhopig doen.....relax!
Do what you love, love what you do!![]()
Maar misschien duurt dat nog wel heel lang voor jullie gaan daten..quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:05 schreef drakin het volgende:
Je kan twee dingen doen,quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:03 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat is zo, maar ok alsnog vind ik het lastig om wat te vinden hoor en dan is het nog eng wel
• Je gaat er voor en gaat stappen ondernemen
• Je gaat er niet voor en houdt er over op![]()
Ieder weekend heb je het er over en je komt zelf geen steek verder,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij niet in mij, anders was hij wel gestopt met rokenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je hebt interesse in hem?
Als DAT geen neuken wordt....Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
jawel en meerdere, tis niet dat het me niet aanspreekt, maar eng vinden om het echt te doen, het maakt ook niet uit met geld ofzo eigenlijk. tis puur dat ik het eng vind om met groep vreemden op vakantie te gaan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hij moet eerst stoppen met roken, maar dat heeft hij tot nu toe niet gedaan. Ik denk dus dat Drakin meer interesse heeft dan Kreequote:Op zaterdag 20 april 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je hebt interesse in hem?
Als DAT geen neuken wordt....
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo op straat op iemand af lopen en vragen of ze misschien een vuurtje voor je heeft is niet helemaal van deze tijd meer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk echt dat is het idee, ik maak me niet al teveel zorgen nl erover. en rest. maar het ff keert doen is wel lastig zo alleen
Online zou de drempel wat lager kunnen liggen. Zeker als je het eerst ff anoniem doet zoals hoe ik het net omschreven heb.![]()
Loaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan twee dingen doen,
Ieder weekend heb je het er over en je komt zelf geen steek verder,![]()
![]()
![]()
![]()
En goedemorgen DottSmile, it's free therapy.![]()
Ow, de peuk is dus belangrijker dan de neuk?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij niet in mij, anders was hij wel gestopt met roken![]()
In stukjesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nou denk toch maar die eerste dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan twee dingen doen,
Ieder weekend heb je het er over en je komt zelf geen steek verder,Do what you love, love what you do!![]()
Wait, what?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en meerdere, tis niet dat het me niet aanspreekt, maar eng vinden om het echt te doen, het maakt ook niet uit met geld ofzo eigenlijk. tis puur dat ik het eng vind om met groep vreemden op vakantie te gaan.
Dan heb je duidelijk niets begrepen van wat ik net allemaal zei en heb je ook niet echt goed op die site gekeken!![]()
![]()
Ik date gewoon geen rokersquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, de peuk is dus belangrijker dan de neuk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hey KBquote:
Nou ben benieuwd, de eerstvolgende keer dat je het er over gaat hebben is als je stappen ondernomen hebt is dat een dealquote:
Ja nee ik bedoel voor hem; hij asfalteert z'n longen dus liever dan dat hij z'n jongeheer in een punani stopt?quote:![]()
Ik zou zelfs nog een stukje wel willenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
jaaaaaah maar weet dat t lastig is voor me, ik kan het wel, maar durf niet. hahahaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd, de eerstvolgende keer dat je het er over gaat hebben is als je stappen ondernomen hebt is dat een dealDo what you love, love what you do!![]()
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou zelfs nog een stukje wel willen![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel voor hem; hij asfalteert z'n longen dus liever dan dat hij z'n jongeheer in een punani stopt?![]()
![]()
Altijd direct die ToT
Dan zoekt hij maar een rookster.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel voor hem; hij asfalteert z'n longen dus liever dan dat hij z'n jongeheer in een punani stopt?
Ik vind roken gewoon een no goDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
M'n eerste tongzoen was trouwens met een dame die net d'r peuk op de grond gooide en de walm rook uit blies voor we gingen lebberen!
Dat was een behoorlijk gemengde ervaring!![]()
![]()
Als Daten alleen om het noiken gaatquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel voor hem; hij asfalteert z'n longen dus liever dan dat hij z'n jongeheer in een punani stopt?
kan hij zich beter als gigolo verhurenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Maar goed, die opmerking over de groepsreizen terwijl ik het echt een hele fucking tijd heb gehad over online een dame leren kennen met wie hij op stap kan gaan toont weer aan hoeveel interesse hij echt in het onderwerp heeft.![]()
Ach ik omschrijf dingen vaak graag nogal bloemrijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Daten alleen om het noiken gaat
kan hij zich beter als gigolo verhuren![]()
![]()
gelukkig rookte wij beide, dus tja. hahaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:10 schreef ToT het volgende:
M'n eerste tongzoen was trouwens met een dame die net d'r peuk op de grond gooide en de walm rook uit blies voor we gingen lebberen!
Dat was een behoorlijk gemengde ervaring!Do what you love, love what you do!![]()
Op date 1 geen geneukquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan hij zich beter als gigolo verhuren
Ja vies is dat he,quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:10 schreef ToT het volgende:
Dat was een behoorlijk gemengde ervaring!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoho je kent de deal he ? hahaha en dat ie niet zo kwam in paar wekenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zoekt hij maar een rookster.
Ik vind roken gewoon een no go
neeee idd, duurde wel ff langer bij mij ook. leuke date is niet gelijk neuken voor mij.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:13 schreef Lovely het volgende:
Ja ik ga maar even douchen enz fijne dag mensenHee groetjes!
![]()
Ja je jongeheer had schijt aan die asbak die uitgelebberd werdquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Met je dronken kop een asbak uitlikken wat tegelijkertijd donders geil was!![]()
idd!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je jongeheer had schijt aan die asbak die uitgelebberd werd![]()
![]()
geef toe in het heetste van de strijd dat er mss wat wat geiligs gaat komen..... maarre iig voor mij hoor. zou niet doen. tis wel aanleiding voor volgende keer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je jongeheer had schijt aan die asbak die uitgelebberd werd
hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Tsja, je weet over wie je het hebtquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:11 schreef ToT het volgende:
Maar goed, die opmerking over de groepsreizen terwijl ik het echt een hele fucking tijd heb gehad over online een dame leren kennen met wie hij op stap kan gaan toont weer aan hoeveel interesse hij echt in het onderwerp heeft.![]()
Een zaadlozing is heilig voor je?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
geef toe in het heetste van de strijd dat er mss wat wat geiligs gaat komen..... maarre iig voor mij hoor. zou niet doen. tis wel aanleiding voor volgende keer.
hahaha
Ow, ninja edit!![]()
![]()
nee hahaha ik kan me nog wel inhouden echt waar. maar denk niet dat vrouwen hier onschuldig in zijn dus ook.quote:
Want tja. naja aan de andere kant denk ik ook weer condoom om en ok. maargoed als het ff kan dan doe ik echt pas seks met iemand als ik iemand ook echt leuk vind meer als alleen voor seks. mijn mening.Do what you love, love what you do!![]()
sterker nog ik heb alleen seks gehad met iemand die ik ook echt leuk vond. en meer als alleen uiterlijk en seks.
TJA zal wel weer mietig zijn ? maargoed principes he.
Maar jij rookt nogquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
hoho je kent de deal he ? hahaha en dat ie niet zo kwam in paar wekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan is de nood dat je een date wil ook niet erg hoogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaaaaquote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Moet je wel ingehuurd wordenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan hij zich beter als gigolo verhuren![]()
* greysbones neemt een hapjequote:Op zaterdag 20 april 2024 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moest imgur openen en het plaatje opzoeken, bite me!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nood is het ook niet, maar zou het leuk vinden welquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is de nood dat je een date wil ook niet erg hoogDo what you love, love what you do!![]()
gehehe ja zoals jaren ervoor? lol.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
misschien in R en P een topic openen
was altijd mooi topic. en met stelletjes eruit btw.Do what you love, love what you do!![]()
wha tis leuk sowieso om over te kletsen, maar doel is wat anders nu als toen in R&Pquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
of is het allemaal topic vulling hierDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom niet?
het vooraf traject of het daten zelf?![]()
als je doelt op mij? ik vond dat hele topic niet meer leuk enzo.???quote:
teveel drama wel.
wil niet zeggen dat er stelletjes uit zij ontstaan alsnog......Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind beide niet echt leuk, al zijn de dates tot nu toe altijd best wel leuk, maar ik hou er gewoon niet zo van om met een relatief vreemde op stap te gaan. En het stuk erna van wel of niet ermee doorgaan, het afwijzen of afgewezen worden deel, vind ik ook altijd wat lastig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom niet?
het vooraf traject of het daten zelf?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dan zou je de kans met drakin toch met beide handen aangrijpenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
nood is het ook niet, maar zou het leuk vinden welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NIet? O ik wel, vooral als het een leuke vent isquote:![]()
Maar jij gaat liever naar de slager naar speklapjes kijken
geheh die is er, maar moet ff aan voorwaarden voldoen nog.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou je de kans met drakin toch met beide handen aangrijpen
Ik heb het idee dat hij al vanaf z'n 14e of zo rookt, dan is stoppen wel lastig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou je de kans met drakin toch met beide handen aangrijpen![]()
16quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij al vanaf z'n 14e of zo rookt, dan is stoppen wel lastig.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik hem was zou ik de dag van de date niet roken, kijken of er een klik isquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij al vanaf z'n 14e of zo rookt, dan is stoppen wel lastig.
Ik heb ook gerookt als een ketter en ben ijn een keer gestoptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjes!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik de dag van de date niet roken, kijken of er een klik is
Ik heb ook gerookt als een ketter en ben ijn een keer gestopt![]()
![]()
Maar speklapjes zijn ook gewoon heel lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet? O ik wel, vooral als het een leuke vent is![]()
Maar jij gaat liever naar de slager naar speklapjes kijken
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar speklapjes zijn ook gewoon heel lekker.![]()
![]()
je weet ik ken haar niet meer als van praten hier he? heb niet eens foto of weet ik veel. ik ga puur uit omdat ik iemand leuk vind zo....quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik de dag van de date niet roken, kijken of er een klik is
Ik heb ook gerookt als een ketter en ben ijn een keer gestopt
ok ik zou stoppen met roken echt waar. maar we hadden nou eenmaal afgesproken dat ik eerst zou stoppen met roken en dan pas date.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn vader is gestopt toen mn moeder zwanger was een heeft sindsdien nooit meer gerookt. Alleen wel veel gedronkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:43 schreef ToT het volgende:
M'n vader is op z'n 50e gestopt.
Heeft nog 22 jaar geleefd met steeds slechter wordende longen....
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Klopt dat is ook niet leuk.... überhaupt al een leuke vent vinden waar je een klik mee hebt en dan het stuk wat je beschrijft.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind beide niet echt leuk, al zijn de dates tot nu toe altijd best wel leuk, maar ik hou er gewoon niet zo van om met een relatief vreemde op stap te gaan. En het stuk erna van wel of niet ermee doorgaan, het afwijzen of afgewezen worden deel, vind ik ook altijd wat lastig.
Was benieuwd wat je er niet fijn aan vindt.
Maar ja.. je kunt iemand tegenkomen waar het wel mee klikt. Dan voel je dat wel al snel
Toen was het leed al geschied helaasquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:43 schreef ToT het volgende:
M'n vader is op z'n 50e gestopt.
Heeft nog 22 jaar geleefd met steeds slechter wordende longen....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker waar, daar is geen speld tussen de krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar speklapjes zijn ook gewoon heel lekker.
Roken is echt niet meer van deze tijd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
je weet ik ken haar niet meer als van praten hier he? heb die eens foto of weet ik veel. ik ga puur uit omdat ik iemand leuk vind zo....
ok ik zou stoppen met roken echt waar. maar we hadden nou eenmaal afgesproken dat ik eerst zou stoppen met roken en dan pas date.
Je bent haast een paria als je het nog doet, je mag het op steeds minder plaatsen, het is tegenwoordig schofterig duur, het is zwaar ongezond, mensen ruiken het snel aan je waardoor je ook minder aantrekkelijk bent voor dates enz enz enz.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn vader is gestopt toen mn moeder zwanger was een heeft sindsdien nooit meer gerookt. Alleen wel veel gedronkenOok niet fijn idd....
![]()
Yup...quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen was het leed al geschied helaas![]()
wel waar jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Roken is echt niet meer van deze tijd.
Je bent haast een paria als je het nog doet, je mag het op steeds minder plaatsen, het is tegenwoordig schofterig duur, het is zwaar ongezond, mensen ruiken het snel aan je waardoor je ook minder aantrekkelijk bent voor dates enz enz enz.
Ja, ik ga ervanuit dat er ooit een superleuke date gaat volgen! En daarna nooit meer!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt dat is ook niet leuk.... überhaupt al een leuke vent vinden waar je een klik mee hebt en dan het stuk wat je beschrijft.
Was benieuwd wat je er niet fijn aan vindt.
Maar ja.. je kunt iemand tegenkomen waar het wel mee klikt. Dan voel je dat wel al snelIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ga ervanuit dat er ooit een superleuke date gaat volgen! En daarna nooit meer!
De eerste date wordt er toch niets gedaan, om dan al eisen voor een date te gaan stellen is ook zo watquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
je weet ik ken haar niet meer als van praten hier he? heb niet eens foto of weet ik veel. ik ga puur uit omdat ik iemand leuk vind zo....
ok ik zou stoppen met roken echt waar. maar we hadden nou eenmaal afgesproken dat ik eerst zou stoppen met roken en dan pas date.
Ik zou voorstellen eerst een dat, kijken of jullie elkaar leuk vinden![]()
Zij heeft ook geen foto van jou gezien waarschijnlijk dus stapen jullie allebeid in het diepeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is wel niet gaan drinken, nu nog maar 3 a 4 avonden per week, maar dan ook wel gelijk zo'n 2 liter bier per avond. Mja, hij is al 80, dus ik heb niet de illusie dat hij er nog mee gaat stoppen.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
tis wel lastige keuze?
stoppen met roken en date met drakin.
of doorroken en maar laten gaan.
hmmmms kill me denk eerste is leuker.Do what you love, love what you do!![]()
Dat weet je niet Dott of er op een eerste date niks wordt gedaanquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste date wordt er toch niets gedaan, om dan al eisen voor een date te gaan stellen is ook zo wat
Zij heeft ook geen foto van jou gezien waarschijnlijk dus stapen jullie allebeid in het diepe![]()
Mag hopen dat je op zijn minst wel een foto hebt gestuurd om te kijken met je zit te chatten
Ook wel weer mee eens; direct eisen stellen is ook geen goede start, maar aan de andere kant; als je echt fel tegen roken bent, moet je niet met een roker gaan daten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste date wordt er toch niets gedaan, om dan al eisen voor een date te gaan stellen is ook zo wat
Zij heeft ook geen foto van jou gezien waarschijnlijk dus stapen jullie allebeid in het diepe
Wil die wel met jou daten, dan zal 1 van beiden sowieso iets moeten veranderen om die date door te laten gaan.![]()
nou van mij is er alles wel, niet zo gezet maargoed jullie kennen nyoutube etc enzo en rest is wss snel te vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weet je niet Dott of er op een eerste date niks wordt gedaan![]()
Mag hopen dat je op zijn minst wel een foto hebt gestuurd om te kijken met je zit te chatten
Foto terug heb ik btw niet.
Een goede leeftijd!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij is wel niet gaan drinken, nu nog maar 3 a 4 avonden per week, maar dan ook wel gelijk zo'n 2 liter bier per avond. Mja, hij is al 80, dus ik heb niet de illusie dat hij er nog mee gaat stoppen.![]()
![]()
Is dit hoe je met vrouwen flirt?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:50 schreef kree het volgende:
tis wel lastige keuze?
hmmmms kill me denk eerste is leuker.
"Ik heb wel interesse in jou, maar of ik voor jou m'n peuk wil laten liggen? Hmmmmm kweenie hoor...."![]()
Ik zou dit helemaal geen lastige keuze vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:50 schreef kree het volgende:
tis wel lastige keuze?
hmmmms kill me denk eerste is leuker.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
hmmm nee niet echt, maar ben sowieso niet echt aan voorwaarden stellen zonder elkaar te kennen of dat nu roken is of wat anders.....quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dit hoe je met vrouwen flirt?
"Ik heb wel interesse in jou, maar of ik voor jou m'n peuk wil laten liggen? Hmmmmm kweenie hoor...."Do what you love, love what you do!![]()
vertel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou dit helemaal geen lastige keuze vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Rokenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent haast een paria als je het nog doet, je mag het op steeds minder plaatsen, het is tegenwoordig schofterig duur, het is zwaar ongezond, mensen ruiken het snel aan je waardoor je ook minder aantrekkelijk bent voor dates enz enz enz.![]()
![]()
Werkelijk jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dit hoe je met vrouwen flirt?
"Ik heb wel interesse in jou, maar of ik voor jou m'n peuk wil laten liggen? Hmmmmm kweenie hoor...."![]()
![]()
De eerste date wordt er toch niets gedaan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste date wordt er toch niets gedaan
Is dit 1955 weer?![]()
1984quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De eerste date wordt er toch niets gedaan?
Is dit 1955 weer?![]()
![]()
Tegenwoordig heb je eerder de kont van een dame in je gezicht dan dat je een tongzoen krijgt op de eerste date![]()
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar jij hebt toch ook wel wensen waar een dame aan zou moeten voldoen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm nee niet echt, maar ben sowieso niet echt aan voorwaarden stellen zonder elkaar te kennen of dat nu roken is of wat anders.....![]()
jawel, maargoed ik snap het btw wel hoor. Maargoed alsof ik de ergste ooit ben omdat ik rook. Daar gaat het niet om, mss meer klikt dat of persoonlijkheid, dat hele stoppen met roken kwam er meer als geintje bij natuurlijk. En meen het nog serieus hoor want zou stoppen ermee. maarja.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat is wat Drakin net zeiquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is dit 1955 weer?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Tegenwoordig heb je eerder de kont van een dame in je gezicht dan dat je een tongzoen krijgt op de eerste date![]()
![]()
![]()
Ja neuken mag, maar een tongzoen is te item daar moet je even mee wachten ( van wat ik zo her en der lees en hoor van de jongeren)quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Tegenwoordig heb je eerder de kont van een dame in je gezicht dan dat je een tongzoen krijgt op de eerste dateWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja daarom. het heeft dingen van beide kanten, en wie weet dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar jij hebt toch ook wel wensen waar een dame aan zou moeten voldoen?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is dit 1955 weer?![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
![]()
spill the beans
goed tongen daar valt of staat alles meequote:Op zaterdag 20 april 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja neuken mag, maar een tongzoen is te item daar moet je even mee wachten ( van wat ik zo her en der lees en hoor van de jongeren)![]()
zal eens anders vragen, want mss zien jullie het verkeerd.
Wat denken jullie zijn mijn wensen dan voor relatie enzo?Do what you love, love what you do!![]()
2 tieten en een vaginaquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:01 schreef kree het volgende:
Wat denken jullie zijn mijn wensen dan voor relatie enzo?
Dat is wat Drakin zei he, de eerste date wordt niet geneuktquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weet je niet Dott of er op een eerste date niks wordt gedaan![]()
Mag hopen dat je op zijn minst wel een foto hebt gestuurd om te kijken met je zit te chatten![]()
Ja dat zou ik ook willen misschien schrikken ze wel als ze elkaar zien
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja neuken mag, maar een tongzoen is te item daar moet je even mee wachten ( van wat ik zo her en der lees en hoor van de jongeren)!
![]()
"Ja meid, je hebt wel een leuke persoonlijkheid, maar 170 kilo vind ik wel een beetje fors. Misschien dat je daar wat aan zou willen doen?"quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom. het heeft dingen van beide kanten, en wie weet dus
- "Je bent een leuke vent, maar of ik de slagroomtaart voor jou zou willen laten staan? Hmmmmm....kweenie hoor...."![]()
Meer om van te houdenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja meid, je hebt wel een leuke persoonlijkheid, maar 170 kilo vind ik wel een beetje fors. Misschien dat je daar wat aan zou willen doen?"
- "Je bent een leuke vent, maar of ik de slagroomtaart voor jou zou willen laten staan? Hmmmmm....kweenie hoor...."![]()
Niet neuken op de eerste date? Maar definieer 1e date dan?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
haha wat? gehehe afgezien dat dat allemaal niet klopt. ,maar ok?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja meid, je hebt wel een leuke persoonlijkheid, maar 170 kilo vind ik wel een beetje fors. Misschien dat je daar wat aan zou willen doen?"
- "Je bent een leuke vent, maar of ik de slagroomtaart voor jou zou willen laten staan? Hmmmmm....kweenie hoor...."Do what you love, love what you do!![]()
zal weinig van overblijvenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat kree dat niet bovenop hem zou willen hebben liggen.
Is ook weer waar.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook wel weer mee eens; direct eisen stellen is ook geen goede start, maar aan de andere kant; als je echt fel tegen roken bent, moet je niet met een roker gaan daten.
Wil die wel met jou daten, dan zal 1 van beiden sowieso iets moeten veranderen om die date door te laten gaan.
Weet je ze zoeken het maar lekker samen uit. Heb het idee dat het van beide kanten niet echt isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
leuke eerste date enzo En als het klikt neuken verder later, dat is mijn principe.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet neuken op de eerste date? Maar definieer 1e date dan?Do what you love, love what you do!![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weer waar.
Weet je ze zoeken het maar lekker samen uit. Heb het idee dat het van beide kanten niet echt is
past goed bij een ander iemand![]()
![]()
Jij kunt een date krijgen met iemand die graag wil dat je stopt met roken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha wat? gehehe afgezien dat dat allemaal niet klopt. ,maar ok?
Als een behoorlijk corpulente dame interesse in jou zou hebben, zou je daar direct voor gaan, of heb je liever dat ze een paar pondjes kwijt raakt voor je interesse in haar zou kunnen krijgen?![]()
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weer waar.
Weet je ze zoeken het maar lekker samen uit. Heb het idee dat het van beide kanten niet echt is![]()
![]()
Denk niet zo heel veel, ze moet weinig praten, goed kunnen luisteren en een gat hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:01 schreef kree het volgende:
Wat denken jullie zijn mijn wensen dan voor relatie enzo?
Maar voor het huwelijk wel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
leuke eerste date enzo En als het klikt neuken verder later, dat is mijn principe.
Vindt Onze Lieve Heer dat wel goed?![]()
![]()
2 tieten nog vergeten in de opsommingquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet zo heel veel, ze moet weinig praten, goed kunnen luisteren en een gat hebben![]()
je onderschat het hele stuk dat ik iemand ook echt leuk moet vinden, snap wel dat jou pik gelijk omhoog gaat en die van mij ook wel.... maar voor ik hem gebruik moet er wat meer zijn als alleen ff opwinding ofzo. goed dat heb ik hier al jaren verteld dus niks nieuws.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kunt een date krijgen met iemand die graag wil dat je stopt met roken.
Als een behoorlijk corpulente dame interesse in jou zou hebben, zou je daar direct voor gaan, of heb je liever dat ze een paar pondjes kwijt raakt voor je interesse in haar zou kunnen krijgen?Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt wel een stijgert, althans vorige keer ging die in een rap tempo een eigen leven leidenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat het hele stuk dat ik iemand ook echt leuk moet vinden, snap wel dat jou pik gelijk omhoog gaat en die van mij ook wel.... maar voor ik hem gebruik moet er wat meer zijn als alleen ff opwinding ofzo. goed dat heb ik hier al jaren verteld dus niks nieuws.
ja zeg jet maar ff rechtstreeks ipv verhaal. Enne zul.len wel weer niet mee eens mee zijn. maar dat is mijn principe nou eenmaalDo what you love, love what you do!![]()
Maar je hebt dus duidelijk wel een beeld bij wat voor soort vrouw je zou willen hebben?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat het hele stuk dat ik iemand ook echt leuk moet vinden, snap wel dat jou pik gelijk omhoog gaat en die van mij ook wel.... maar voor ik hem gebruik moet er wat meer zijn als alleen ff opwinding ofzo. goed dat heb ik hier al jaren verteld dus niks nieuws.
En als ze een vervelende gewoonte heeft die er haaks op staat, zou je willen dat ze die vervelende gewoonte afleert?![]()
tuurlijk wel, en hangt ervan af natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wel een stijgert, althans vorige keer ging die in een rap tempo een eigen leven leiden
maargoed dat echt doen dan zit nog stap tussen bij mij iig, hoe graag ik zou willen.Do what you love, love what you do!![]()
Leuke woordspeling het hangt er vanafquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:12 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en hangt ervan af natuurlijk.
maargoed dat echt doen dan zit nog stap tussen bij mij iig, hoe graag ik zou willen.
SNap je wel hoor. Voor een serieuse date kijk je verder dan datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en toch neemt het aantal rokers met rasse schreden toequote:Op zaterdag 20 april 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent haast een paria als je het nog doet, je mag het op steeds minder plaatsen, het is tegenwoordig schofterig duur, het is zwaar ongezond, mensen ruiken het snel aan je waardoor je ook minder aantrekkelijk bent voor dates enz enz enz.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leuke gewoonte. Doe je niemand kwaad meequote:Op zaterdag 20 april 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
wat is een vervelende gewoonte?
boomknuffelen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
wat is een vervelende gewoonte?
boomknuffelen?
Gaat mij er om dat drakin geen interesse in rokers heeft.
Wil je een date met haar, dan zou je dat dus moeten opgeven.
En ik neem aan dat kree op zijn beurt ook wel een aantal afknappers bij vrouwen heeft.![]()
iets raars of vervelends? nou precies die vorige dus. ik had eigenlijk het moeten laten gaan, maar vond dr leuk enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je hebt dus duidelijk wel een beeld bij wat voor soort vrouw je zou willen hebben?
En als ze een vervelende gewoonte heeft die er haaks op staat, zou je willen dat ze die vervelende gewoonte afleert?
En daarom. en geen spijt van. uiteindelijk werkte het natuurlijk niet, maarja, had kunnen weten, maar voordeel van twijfel. Uiteindelijk komt het op gevoel neer. en daarom vond ik dat zwaar kut dus toen het uit ging.Do what you love, love what you do!![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en toch neemt het aantal rokers met rasse schreden toe
Ow door het vapen?![]()
Ik had niet verwacht dat dat idd een "poortdrug" of zo zou zijn.quote:
(Hoe noemden ze wiet ook al weer, als opstapje naar harddrugs?)![]()
jup kloptquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor sommigen zou een platzak beter zijnSmile, it's free therapy.![]()
softdrugs?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat dat idd een "poortdrug" of zo zou zijn.
(Hoe noemden ze wiet ook al weer, als opstapje naar harddrugs?)
en ja ook dat neemt enorm toe
maar onder de wat ouderen het coke gebruikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee ik bedoel dus echt dat sommigen het als een beginnetje zien naar het uitproberen van harddrugs.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
softdrugs?
en ja ook dat neemt enorm toe
maar onder de wat ouderen het coke gebruik
Noemen ze een poortdrug of iets in die geest?![]()
ik ben hier vaak eerlijkquote:
en daarom vind ik het ook eerlijk een onzin onderwerpThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doet me denken aan een bepaalde handelaar in 2e hands auto's.quote:
Elke zin die uit z'n muil kwam begon wel met:
Ik zal heel eerlijk zijn...
Ik vertel je eerlijk....
Ik ben eerlijk als ik zeg....
Eerlijk, ......
enz.![]()
mjah omdat ik denk over praten is altijd goed, maarja he......\quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Terwijl je je aandacht er vaak ook niet goed bij kunt houden!
denk wel eens waarom vertel ik het eigenlijk ook hoor, tis niet aandacht opzich nl wat ik wil hebben. Mss wel beetje van begrijp het ook van mijn kant.
Ik denk echt heb nooit iets verkeerd ofzo gedaan. fouten gemaakt ja, vast maar niet zo drama, en Wilk gewoon dat jullie dat begrijpen wel?Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou van eerlijk , dat is tenminste duidelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben hier vaak eerlijk
en daarom vind ik het ook eerlijk een onzin onderwerpMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ikke ikke...quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bepaalde handelaar in 2e hands auto's.
Elke zin die uit z'n muil kwam begon wel met:
Ik zal heel eerlijk zijn...
Ik vertel je eerlijk....
Ik ben eerlijk als ik zeg....
Eerlijk, ......
enz.![]()
Hoe weet je of iemand eerlijk is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou van eerlijk , dat is tenminste duidelijk.![]()
en ,mannen ook hoor, afgezien van dat het leuk is om drama te maken vaak?????Do what you love, love what you do!![]()
Je hart is veel te groot?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:20 schreef kree het volgende:
en vindt hier heel veel vrouwen ook gewoon lief enzo....![]()
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou van eerlijk , dat is tenminste duidelijk.
Zo ging het toch?![]()
Leugens moet je vaak veel langer volhouden en combineren met een heel web van andere leugens.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst.
Zo ging het toch?![]()
nou zal het niet over mezelf zeggen, maarja. wel denk je moet zoveel fout doen voor ik je echt haat denk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
preciesquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou van eerlijk , dat is tenminste duidelijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
nou zal het niet over mezelf zeggen, maarja. wel denk je moet zoveel fout doen voor ik je echt haat denk?Ik wist dat je die referentie naar Hans de Booij niet zou oppikken!
![]()
![]()
En leugens moet je onthouden, dat gaat een eigen leven leiden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Leugens moet je vaak veel langer volhouden en combineren met een heel web van andere leugens.
De waarheid blijft de waarheid, omdat je brein dat veel makkelijker terughaald..![]()
Sommige mensen zijn ongelooflijk goed in liegen, met de bijbehorende emoties er overheen enzo,quote:![]()
Truth!quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef aloa het volgende:
[..]
En leugens moet je onthouden, dat gaat een eigen leven leiden.
De waarheid blijft de waarheid, omdat je brein dat veel makkelijker terughaald..![]()
![]()
ik heb niks opgezocht, zeg gewoon wat ik denkquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wist dat je die referentie naar Hans de Booij niet zou oppikken!
maar om erop terug te komen, ik ga niet snel mensen haten hoor? sta open voor alles etc. zolang het leuk is met mij geen probleem
Maar zoek er gerust iets bij liedje ofzo of weet ik veel
Daar kan je rijk mee wordenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ongelooflijk goed in liegen, met de bijbehorende emoties er overheen enzo,![]()
![]()
niet stemming maken, want die kwam altijd al weer terug. laten we het over jou hebben dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
je snapt het nog steeds nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:27 schreef kree het volgende:
[..]
niet stemming maken, want die kwam altijd al weer terug. laten we het over jou hebben dan?
er komen hier allerlei onderwerpen voorbij
vaak NIET over personen zelf
jij doet dat zelf welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja vooral saai 90% van de tijd. goed ik hoef geen aandacht voor mij Perce. maar als ik er dan ben dan vertel ik dingen. en goed ik denk dat het goeie discussie is, maargoed jullie kunnen ook met anders doorgaan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je snapt het nog steeds niet
er komen hier allerlei onderwerpen voorbij
vaak NIET over personen zelf
jij doet dat zelf welDo what you love, love what you do!![]()
echt ik had nog wel wat om over te praten, maar ga gerust door `;0Do what you love, love what you do!![]()
Perce?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja vooral saai 90% van de tijd. goed ik hoef geen aandacht voor mij Perce. maar als ik er dan ben dan vertel ik dingen. en goed ik denk dat het goeie discussie is, maargoed jullie kunnen ook met anders doorgaan?
en wat jij saai vindt vindt een ander misschien wel leuk
hou op voor anderen in te kleuren wat ze vinden etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
Laten we het over covid hebben; een veel veiliger onderwerp!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou zeg het maar meneer Tot
voor of tegenIk neem het onderwerp weer terug!
![]()
![]()
tja. hahaha als ik spelfouten maak kunnen jullie posts over doorgaan...... mij boeit t niet, maargioed. tis boeiender als 100x bolk he?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Perce?
en wat jij saai vindt vindt een ander misschien wel leuk
hou op voor anderen in te kleuren wat ze vinden etcDo what you love, love what you do!![]()
bolkquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja. hahaha als ik spelfouten maak kunnen jullie posts over doorgaan...... mij boeit t niet, maargioed. tis boeiender als 100x bolk he?Smile, it's free therapy.![]()
ja en vooral niet ingaan op de rest van de postquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja. hahaha als ik spelfouten maak kunnen jullie posts over doorgaan...... mij boeit t niet, maargioed. tis boeiender als 100x bolk he?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou laat het maar ff half uurtje gaan. hoor wel als er iets boeiends is?Do what you love, love what you do!![]()
ja het is idd wel jammer dat niemand een leuk onderwerp kan verzinnen idd....?quote:Do what you love, love what you do!![]()
snap het nu eensquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is idd wel jammer dat niemand een leuk onderwerp kan verzinnen idd....?
er hoeft niet altijd wat verzonnen te worden omdat jij je anders verveelt!!!!!!!!!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Kreequote:Op zaterdag 20 april 2024 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is idd wel jammer dat niemand een leuk onderwerp kan verzinnen idd....?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
weet ik en ik zit hier ook niet elke dag....quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap het nu eens
er hoeft niet altijd wat verzonnen te worden omdat jij je anders verveelt!!!!!!!!!!!
maar damn. jullie zijn ster in om dit topic saai te maken. uitzonderingen daargelaten hoor want soms is het leuk.
maar dit alweer? komt door mij en aandacht vragen....... tja. mss moet je zo niet denken he,Do what you love, love what you do!![]()
Eentje gehad voor strooien?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:34 schreef greysbones het volgende:
ik strooi niks
straks krijg je nog een boeteUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit is onz dts.. geen sub forum voor elle lange discussies of lange gesprekken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
voor ik weer ban krijg, hahaha ga lekker ff bolken.. = niks zeggen dus.
We zijn niet je entertainment teamquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is idd wel jammer dat niemand een leuk onderwerp kan verzinnen idd....?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
waar maar vast weet je ook leuke verhalen wel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We zijn niet je entertainment teamDo what you love, love what you do!![]()
er is hier een rommelmarkt
en ze hebben oliebollen![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
er is hier een rommelmarkt
en ze hebben oliebollen![]()
Ik ben de grappenmaker van de bingoclub, laatst riep ik bingo, maar ik had helemaal geen bingo. Iedereen lag in de deukquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:41 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar vast weet je ook leuke verhalen wel?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: