Maar misschien duurt dat nog wel heel lang voor jullie gaan daten..quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:05 schreef drakin het volgende:
Halen julie nu kree bij mij vandaan met die datingtips
Je kan twee dingen doen,quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:03 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat is zo, maar ok alsnog vind ik het lastig om wat te vinden hoor en dan is het nog eng wel
Hij niet in mij, anders was hij wel gestopt met rokenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je hebt interesse in hem?
Als DAT geen neuken wordt....
jawel en meerdere, tis niet dat het me niet aanspreekt, maar eng vinden om het echt te doen, het maakt ook niet uit met geld ofzo eigenlijk. tis puur dat ik het eng vind om met groep vreemden op vakantie te gaan.quote:
Hij moet eerst stoppen met roken, maar dat heeft hij tot nu toe niet gedaan. Ik denk dus dat Drakin meer interesse heeft dan Kreequote:Op zaterdag 20 april 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je hebt interesse in hem?
Als DAT geen neuken wordt....
Zo op straat op iemand af lopen en vragen of ze misschien een vuurtje voor je heeft is niet helemaal van deze tijd meer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk echt dat is het idee, ik maak me niet al teveel zorgen nl erover. en rest. maar het ff keert doen is wel lastig zo alleen
Loaquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan twee dingen doen,
• Je gaat er voor en gaat stappen ondernemen
• Je gaat er niet voor en houdt er over op![]()
Ieder weekend heb je het er over en je komt zelf geen steek verder,
Ow, de peuk is dus belangrijker dan de neuk?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij niet in mij, anders was hij wel gestopt met roken
In stukjesquote:
nou denk toch maar die eerste dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan twee dingen doen,
• Je gaat er voor en gaat stappen ondernemen
• Je gaat er niet voor en houdt er over op![]()
Ieder weekend heb je het er over en je komt zelf geen steek verder,
Wait, what?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en meerdere, tis niet dat het me niet aanspreekt, maar eng vinden om het echt te doen, het maakt ook niet uit met geld ofzo eigenlijk. tis puur dat ik het eng vind om met groep vreemden op vakantie te gaan.
Ik date gewoon geen rokersquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, de peuk is dus belangrijker dan de neuk?
Hey KBquote:
Nou ben benieuwd, de eerstvolgende keer dat je het er over gaat hebben is als je stappen ondernomen hebt is dat een dealquote:
Ja nee ik bedoel voor hem; hij asfalteert z'n longen dus liever dan dat hij z'n jongeheer in een punani stopt?quote:
Ik zou zelfs nog een stukje wel willenquote:
jaaaaaah maar weet dat t lastig is voor me, ik kan het wel, maar durf niet. hahahaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd, de eerstvolgende keer dat je het er over gaat hebben is als je stappen ondernomen hebt is dat een deal
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou zelfs nog een stukje wel willen
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel voor hem; hij asfalteert z'n longen dus liever dan dat hij z'n jongeheer in een punani stopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |