wha tis leuk sowieso om over te kletsen, maar doel is wat anders nu als toen in R&Pquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
of is het allemaal topic vulling hier
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom niet?
het vooraf traject of het daten zelf?
als je doelt op mij? ik vond dat hele topic niet meer leuk enzo.???quote:
Ik vind beide niet echt leuk, al zijn de dates tot nu toe altijd best wel leuk, maar ik hou er gewoon niet zo van om met een relatief vreemde op stap te gaan. En het stuk erna van wel of niet ermee doorgaan, het afwijzen of afgewezen worden deel, vind ik ook altijd wat lastig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom niet?
het vooraf traject of het daten zelf?
Dan zou je de kans met drakin toch met beide handen aangrijpenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
nood is het ook niet, maar zou het leuk vinden wel
quote:
NIet? O ik wel, vooral als het een leuke vent isquote:
geheh die is er, maar moet ff aan voorwaarden voldoen nog.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou je de kans met drakin toch met beide handen aangrijpen
Ik heb het idee dat hij al vanaf z'n 14e of zo rookt, dan is stoppen wel lastig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou je de kans met drakin toch met beide handen aangrijpen
16quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij al vanaf z'n 14e of zo rookt, dan is stoppen wel lastig.
Als ik hem was zou ik de dag van de date niet roken, kijken of er een klik isquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij al vanaf z'n 14e of zo rookt, dan is stoppen wel lastig.
Netjes!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik de dag van de date niet roken, kijken of er een klik is
Ik heb ook gerookt als een ketter en ben ijn een keer gestopt
Maar speklapjes zijn ook gewoon heel lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet? O ik wel, vooral als het een leuke vent is![]()
Maar jij gaat liever naar de slager naar speklapjes kijken
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar speklapjes zijn ook gewoon heel lekker.
je weet ik ken haar niet meer als van praten hier he? heb niet eens foto of weet ik veel. ik ga puur uit omdat ik iemand leuk vind zo....quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik de dag van de date niet roken, kijken of er een klik is
Ik heb ook gerookt als een ketter en ben ijn een keer gestopt
Mijn vader is gestopt toen mn moeder zwanger was een heeft sindsdien nooit meer gerookt. Alleen wel veel gedronkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:43 schreef ToT het volgende:
M'n vader is op z'n 50e gestopt.
Heeft nog 22 jaar geleefd met steeds slechter wordende longen....
Klopt dat is ook niet leuk.... überhaupt al een leuke vent vinden waar je een klik mee hebt en dan het stuk wat je beschrijft.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind beide niet echt leuk, al zijn de dates tot nu toe altijd best wel leuk, maar ik hou er gewoon niet zo van om met een relatief vreemde op stap te gaan. En het stuk erna van wel of niet ermee doorgaan, het afwijzen of afgewezen worden deel, vind ik ook altijd wat lastig.
Toen was het leed al geschied helaasquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:43 schreef ToT het volgende:
M'n vader is op z'n 50e gestopt.
Heeft nog 22 jaar geleefd met steeds slechter wordende longen....
Zeker waar, daar is geen speld tussen de krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar speklapjes zijn ook gewoon heel lekker.
Roken is echt niet meer van deze tijd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
je weet ik ken haar niet meer als van praten hier he? heb die eens foto of weet ik veel. ik ga puur uit omdat ik iemand leuk vind zo....
ok ik zou stoppen met roken echt waar. maar we hadden nou eenmaal afgesproken dat ik eerst zou stoppen met roken en dan pas date.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn vader is gestopt toen mn moeder zwanger was een heeft sindsdien nooit meer gerookt. Alleen wel veel gedronken
Yup...quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen was het leed al geschied helaas
wel waar jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Roken is echt niet meer van deze tijd.
Je bent haast een paria als je het nog doet, je mag het op steeds minder plaatsen, het is tegenwoordig schofterig duur, het is zwaar ongezond, mensen ruiken het snel aan je waardoor je ook minder aantrekkelijk bent voor dates enz enz enz.
Ja, ik ga ervanuit dat er ooit een superleuke date gaat volgen! En daarna nooit meer!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt dat is ook niet leuk.... überhaupt al een leuke vent vinden waar je een klik mee hebt en dan het stuk wat je beschrijft.
Was benieuwd wat je er niet fijn aan vindt.
Maar ja.. je kunt iemand tegenkomen waar het wel mee klikt. Dan voel je dat wel al snel
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ga ervanuit dat er ooit een superleuke date gaat volgen! En daarna nooit meer!
De eerste date wordt er toch niets gedaan, om dan al eisen voor een date te gaan stellen is ook zo watquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
je weet ik ken haar niet meer als van praten hier he? heb niet eens foto of weet ik veel. ik ga puur uit omdat ik iemand leuk vind zo....
ok ik zou stoppen met roken echt waar. maar we hadden nou eenmaal afgesproken dat ik eerst zou stoppen met roken en dan pas date.
Hij is wel niet gaan drinken, nu nog maar 3 a 4 avonden per week, maar dan ook wel gelijk zo'n 2 liter bier per avond. Mja, hij is al 80, dus ik heb niet de illusie dat hij er nog mee gaat stoppen.quote:
Dat weet je niet Dott of er op een eerste date niks wordt gedaanquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste date wordt er toch niets gedaan, om dan al eisen voor een date te gaan stellen is ook zo wat
Ik zou voorstellen eerst een dat, kijken of jullie elkaar leuk vinden![]()
Zij heeft ook geen foto van jou gezien waarschijnlijk dus stapen jullie allebeid in het diepe
Ook wel weer mee eens; direct eisen stellen is ook geen goede start, maar aan de andere kant; als je echt fel tegen roken bent, moet je niet met een roker gaan daten.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste date wordt er toch niets gedaan, om dan al eisen voor een date te gaan stellen is ook zo wat
Ik zou voorstellen eerst een dat, kijken of jullie elkaar leuk vinden![]()
Zij heeft ook geen foto van jou gezien waarschijnlijk dus stapen jullie allebeid in het diepe
nou van mij is er alles wel, niet zo gezet maargoed jullie kennen nyoutube etc enzo en rest is wss snel te vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weet je niet Dott of er op een eerste date niks wordt gedaan![]()
Mag hopen dat je op zijn minst wel een foto hebt gestuurd om te kijken met je zit te chatten
Een goede leeftijd!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij is wel niet gaan drinken, nu nog maar 3 a 4 avonden per week, maar dan ook wel gelijk zo'n 2 liter bier per avond. Mja, hij is al 80, dus ik heb niet de illusie dat hij er nog mee gaat stoppen.
Is dit hoe je met vrouwen flirt?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:50 schreef kree het volgende:
tis wel lastige keuze?
stoppen met roken en date met drakin.
of doorroken en maar laten gaan.
hmmmms kill me denk eerste is leuker.
Ik zou dit helemaal geen lastige keuze vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:50 schreef kree het volgende:
tis wel lastige keuze?
stoppen met roken en date met drakin.
of doorroken en maar laten gaan.
hmmmms kill me denk eerste is leuker.
hmmm nee niet echt, maar ben sowieso niet echt aan voorwaarden stellen zonder elkaar te kennen of dat nu roken is of wat anders.....quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dit hoe je met vrouwen flirt?
"Ik heb wel interesse in jou, maar of ik voor jou m'n peuk wil laten liggen? Hmmmmm kweenie hoor...."
vertel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou dit helemaal geen lastige keuze vinden.
Rokenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Roken is echt niet meer van deze tijd.
Je bent haast een paria als je het nog doet, je mag het op steeds minder plaatsen, het is tegenwoordig schofterig duur, het is zwaar ongezond, mensen ruiken het snel aan je waardoor je ook minder aantrekkelijk bent voor dates enz enz enz.
Werkelijk jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dit hoe je met vrouwen flirt?
"Ik heb wel interesse in jou, maar of ik voor jou m'n peuk wil laten liggen? Hmmmmm kweenie hoor...."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |