Dan zoekt hij maar een rookster.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel voor hem; hij asfalteert z'n longen dus liever dan dat hij z'n jongeheer in een punani stopt?
Als Daten alleen om het noiken gaatquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel voor hem; hij asfalteert z'n longen dus liever dan dat hij z'n jongeheer in een punani stopt?
Ach ik omschrijf dingen vaak graag nogal bloemrijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Daten alleen om het noiken gaat
kan hij zich beter als gigolo verhuren
gelukkig rookte wij beide, dus tja. hahaquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:10 schreef ToT het volgende:
M'n eerste tongzoen was trouwens met een dame die net d'r peuk op de grond gooide en de walm rook uit blies voor we gingen lebberen!
Dat was een behoorlijk gemengde ervaring!
Op date 1 geen geneukquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vies is dat he,quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:10 schreef ToT het volgende:
M'n eerste tongzoen was trouwens met een dame die net d'r peuk op de grond gooide en de walm rook uit blies voor we gingen lebberen!
Dat was een behoorlijk gemengde ervaring!
hoho je kent de deal he ? hahaha en dat ie niet zo kwam in paar wekenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zoekt hij maar een rookster.
Ik vind roken gewoon een no go
neeee idd, duurde wel ff langer bij mij ook. leuke date is niet gelijk neuken voor mij.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:13 schreef Lovely het volgende:
Ja ik ga maar even douchen enz fijne dag mensen
Ja je jongeheer had schijt aan die asbak die uitgelebberd werdquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Met je dronken kop een asbak uitlikken wat tegelijkertijd donders geil was!![]()
idd!quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je jongeheer had schijt aan die asbak die uitgelebberd werd
geef toe in het heetste van de strijd dat er mss wat wat geiligs gaat komen..... maarre iig voor mij hoor. zou niet doen. tis wel aanleiding voor volgende keer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je jongeheer had schijt aan die asbak die uitgelebberd werd
Tsja, je weet over wie je het hebtquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:11 schreef ToT het volgende:
Maar goed, die opmerking over de groepsreizen terwijl ik het echt een hele fucking tijd heb gehad over online een dame leren kennen met wie hij op stap kan gaan toont weer aan hoeveel interesse hij echt in het onderwerp heeft.
Een zaadlozing is heilig voor je?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
geef toe in het heetste van de strijd dat er mss wat wat geiligs gaat komen..... maarre iig voor mij hoor. zou niet doen. tis wel aanleiding voor volgende keer.
hahaha
nee hahaha ik kan me nog wel inhouden echt waar. maar denk niet dat vrouwen hier onschuldig in zijn dus ook.quote:
Maar jij rookt nogquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
hoho je kent de deal he ? hahaha en dat ie niet zo kwam in paar weken
Dan is de nood dat je een date wil ook niet erg hoogquote:
Jaaaaaquote:
Moet je wel ingehuurd wordenquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones neemt een hapjequote:Op zaterdag 20 april 2024 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moest imgur openen en het plaatje opzoeken, bite me!
nood is het ook niet, maar zou het leuk vinden welquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is de nood dat je een date wil ook niet erg hoog
lijkt mij eerlijkgezegd ook niks aanquote:
gehehe ja zoals jaren ervoor? lol.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
misschien in R en P een topic openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |