Truth!quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef aloa het volgende:
[..]
En leugens moet je onthouden, dat gaat een eigen leven leiden.
De waarheid blijft de waarheid, omdat je brein dat veel makkelijker terughaald..
ik heb niks opgezocht, zeg gewoon wat ik denkquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wist dat je die referentie naar Hans de Booij niet zou oppikken!
Daar kan je rijk mee wordenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ongelooflijk goed in liegen, met de bijbehorende emoties er overheen enzo,
niet stemming maken, want die kwam altijd al weer terug. laten we het over jou hebben dan?quote:
je snapt het nog steeds nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:27 schreef kree het volgende:
[..]
niet stemming maken, want die kwam altijd al weer terug. laten we het over jou hebben dan?
ja vooral saai 90% van de tijd. goed ik hoef geen aandacht voor mij Perce. maar als ik er dan ben dan vertel ik dingen. en goed ik denk dat het goeie discussie is, maargoed jullie kunnen ook met anders doorgaan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je snapt het nog steeds niet
er komen hier allerlei onderwerpen voorbij
vaak NIET over personen zelf
jij doet dat zelf wel
Perce?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja vooral saai 90% van de tijd. goed ik hoef geen aandacht voor mij Perce. maar als ik er dan ben dan vertel ik dingen. en goed ik denk dat het goeie discussie is, maargoed jullie kunnen ook met anders doorgaan?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:30 schreef ToT het volgende:
Laten we het over covid hebben; een veel veiliger onderwerp!
nou zeg het maar meneer Totquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou zeg het maar meneer Tot
voor of tegen
tja. hahaha als ik spelfouten maak kunnen jullie posts over doorgaan...... mij boeit t niet, maargioed. tis boeiender als 100x bolk he?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Perce?
en wat jij saai vindt vindt een ander misschien wel leuk
hou op voor anderen in te kleuren wat ze vinden etc
bolkquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja. hahaha als ik spelfouten maak kunnen jullie posts over doorgaan...... mij boeit t niet, maargioed. tis boeiender als 100x bolk he?
ja en vooral niet ingaan op de rest van de postquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja. hahaha als ik spelfouten maak kunnen jullie posts over doorgaan...... mij boeit t niet, maargioed. tis boeiender als 100x bolk he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |