SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach, als je wensen en verwachtingen maar laag genoeg liggen moet het toch wel lukken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:30 schreef kree het volgende:
[..]
tja
echt het is een mooie gedacht4e maar ik twijfel er steeds meer aan![]()
![]()
Het was een random antwoord in een politieke discussie.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Want dat is niet zo?
Wat vertel je me nu?![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja? maar vind dit dan weer zo lullige uitspraak want je zegt ermee ik ben beter en leg het wel lager enzo voor me en komt t goed.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, als je wensen en verwachtingen maar laag genoeg liggen moet het toch wel lukken?
Tja weet niet of dat de goeie insteek is he?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb een neusgat wat bewoond wordt door snot, en een neusgat wat nog vacant jsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey KW ja voor mijn doen wel. En jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben vandaag helemaal niet een serieuze bui, heb zelf meer dan genoeg ellende om mee te kunnen dealen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja? maar vind dit dan weer zo lullige uitspraak want je zegt ermee ik ben beter en leg het wel lager enzo voor me en komt t goed.
Tja weet niet of dat de goeie insteek is he?
Maar goed, geen idee hoe je in real life bent en wat voor vrouw je wil hebben en wat je kansen er bij zijn, en wat voor moeite je al dan niet doet. Jij weet dat alleen zelf.![]()
Yes! Heel fijn geslapen. Lekker op tijd naar bed gegaan tot net.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW ja voor mijn doen wel. En jij?
Hoe is het met je schouder?![]()
echt hahaha probeer ik serieus te zijn he.
jemig jullie vrouwen doen het er ook om hoor...Do what you love, love what you do!![]()
Noem je me nu een wijf?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef kree het volgende:
jemig jullie vrouwen doen het er ook om hoor...![]()
![]()
maakt ook niet uit, ik ben voor beetje geintjes en grappig zijn,quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal niet een serieuze bui, heb zelf meer dan genoeg ellende om mee te kunnen dealen.
Maar goed, geen idee hoe je in real life bent en wat voor vrouw je wil hebben en wat je kansen er bij zijn, en wat voor moeite je al dan niet doet. Jij weet dat alleen zelf.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was een random antwoord in een politieke discussie.
Trust nobody![]()
hoe denkjen jullie btw, want zie dat youtubers dit kunnen en budget er blijkbaar voor hebben....
is hun gegund btw.
Maar ik zou ook wel eens beetje rond willen reizen? wie gaat er met me mee?Do what you love, love what you do!![]()
Het ligt aan onsquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef kree het volgende:
jemig jullie vrouwen doen het er ook om hoor...
Trust nobody![]()
Waar ga je naartoe, KLB? Of misschien een gewaagd uitstapje naar OUD?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:44 schreef kree het volgende:
hoe denkjen jullie btw, want zie dat youtubers dit kunnen en budget er blijkbaar voor hebben....
is hun gegund btw.
Maar ik zou ook wel eens beetje rond willen reizen? wie gaat er met me mee?F.K.A. SuperwormJim![]()
hoi schats
Straks naar Rotterdam naar Wilma dan naar 50 jaar oom en tantefeest van haar (wens me sterkte)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gewoon ook een youtuber worden en lekker gaan vloggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nah nee mss is het zeggen aan vrouwen liggen wel te ver idd, ligt aan iedereen wel denkquote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes! Heel fijn geslapen. Lekker op tijd naar bed gegaan tot net.
Hoe is het met je schouder?
Mijn rug bedoel je. Tja ik moet het er mee doen. Maar hij is wel eens liever voor mij geweest
Maar nu je over schouder begint, jij had toch last van je schouder door het zwemmen? Is dat weer oke?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er nu weer dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef kree het volgende:
jemig jullie vrouwen doen het er ook om hoor...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal niet een serieuze bui, heb zelf meer dan genoeg ellende om mee te kunnen dealen.
Maar goed, geen idee hoe je in real life bent en wat voor vrouw je wil hebben en wat je kansen er bij zijn, en wat voor moeite je al dan niet doet. Jij weet dat alleen zelf.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahahaha. tja. moet eerlijk zeggen heb me dat dus afgevraagd, maar blijft deze nog even het leukst.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe, KLB? Of misschien een gewaagd uitstapje naar OUD?
Hey Lovelyquote:
Hey Paulquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:45 schreef Paul het volgende:
hoi schats
Straks naar Rotterdam naar Wilma dan naar 50 jaar oom en tantefeest van haar (wens me sterkte)
Ik ken mensen die dit met opbrengsten van TikTok willen gaan doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:44 schreef kree het volgende:
is hun gegund btw.
Maar ik zou ook wel eens beetje rond willen reizen? wie gaat er met me mee?![]()
das mooi kudtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja dom van me. Je rug bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch
Mijn rug bedoel je. Tja ik moet het er mee doen. Maar hij is wel eens liever voor mij geweest
Maar nu je over schouder begint, jij had toch last van je schouder door het zwemmen? Is dat weer oke?
Ja mijn schouder is weer over, nu alleen weer de motivatie vinden weer te gaan zwemmen.![]()
![]()
Die komt vast wel KW Even bijkomen van alles en dan zie ik jou wel weer met frisse moed een duik nemenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja dom van me. Je rug bedoel ik ja.
Ja mijn schouder is weer over, nu alleen weer de motivatie vinden weer te gaan zwemmen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik heb geen idee erin he wanneer je zoiets genoeg krijgt om te doen. maaaaaar als ik zie vrij snelquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit met opbrengsten van TikTok willen gaan doen.
maargoed ik hoef geen heel kanaal te hebben, zou het onwijs leuk vinden om met iemand wel reizen ste doen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Morningquote:
Hoop het.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komt vast wel KW Even bijkomen van alles en dan zie ik jou wel weer met frisse moed een duik nemen![]()
![]()
Vind ik niet prettig wakker wordenquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Er zijn georganiseerde reizen voor singles enzo, als dat je ding is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik heb geen idee erin he wanneer je zoiets genoeg krijgt om te doen. maaaaaar als ik zie vrij snel
maargoed ik hoef geen heel kanaal te hebben, zou het onwijs leuk vinden om met iemand wel reizen ste doen.![]()
het spijt me Amyquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vind ik niet prettig wakker worden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb het vermoeden dat je je zelf op een gegeven moment wel een schop onder je kont gaat geven.quote:
Je weet vast nog wel hoe lekker je je voelde als je gezwomen had?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reeds besproken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn georganiseerde reizen voor singles enzo, als dat je ding is?![]()
![]()
Dat idee hebben we hem al 1000000000 x aangedragenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn georganiseerde reizen voor singles enzo, als dat je ding is?
weet ik, maar vind ze eng enzo tochquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn georganiseerde reizen voor singles enzo, als dat je ding is?
maar is wel mijn volgende idee ff.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat idee hebben we hem al 1000000000 x aangedragenHelder!
![]()
![]()
Je zou er toch naar gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar vind ze eng enzo toch
maar is wel mijn volgende idee ff.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooruit dan maar weerquote:
Haha, denk dat de buurvrouw het nog minder prettig vindt, die moet het kind stil zien te krijgen
Fijne dag KWquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben douchen en dan even weg. DAAAG
jaaaaaaaaaaa dat heb ik ook gedaan, maar vindt t dus onwijs eng om zo me erin te gooien enzo hele reis?quote:
Dat huudt me beetje tegen nog, maar sta wel op het randje eigenlijk....Do what you love, love what you do!![]()
- Je wil aan de vrouwquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar vind ze eng enzo toch
maar is wel mijn volgende idee ff.
- Je wil reizen, maar niet in je uppie.
Gewoon met je reet in een geairconditionede touringcar zitten met allemaal single mensen om je heen en dan van de ene toeristische Spaanse stad naar de andere rondtuffen, paar kiekjes maken, beetje met andere singles praten en op tijd weer de bus in om semi-geïnteresseerd naar het voorbij zoevende landschap te staren tot je net als alle anderen wegdoezelt tot je weer door de speakers hoort wat voor bezienswaardigheden je op dat moment passeert met wat ingestudeerde grappen er achteraan!Maar natuurlijk zijn er wel veel leukere reizen dan dat!
![]()
![]()
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa dat heb ik ook gedaan, maar vindt t dus onwijs eng om zo me erin te gooien enzo hele reis?
Dat huudt me beetje tegen nog, maar sta wel op het randje eigenlijk....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed topicquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:58 schreef SwJ het volgende:
[..]
Paul in ONZ / Plaats hier Peter van Straaten Cartoons
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik denk dat de grootste angst is te gaan zien dat andere singles lekker met elkaar aan de klets raken en dat hij alsnog buiten de boot valt, maar met zo'n mindset kom je natuurlijk helemaal nergens.quote:![]()
lol ja zoiets ofzo moet ik doen, ben alleen echt schijterig om het te doend dus. tenzij gedwongen voor werk enzo en lukt het ook wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
- Je wil aan de vrouw
- Je wil reizen, maar niet in je uppie.
Gewoon met je reet in een geairconditionede touringcar zitten met allemaal single mensen om je heen en dan van de ene toeristische Spaanse stad naar de andere rondtuffen, paar kiekjes maken, beetje met andere singles praten en op tijd weer de bus in om semi-geïnteresseerd naar het voorbij zoevende landschap te staren tot je net als alle anderen wegdoezelt tot je weer door de speakers hoort wat voor bezienswaardigheden je op dat moment passeert met wat ingestudeerde grappen er achteraan!Maar natuurlijk zijn er wel veel leukere reizen dan dat!
Jullie onderschatten hoe eng ik zoiets vind wss :Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanmorgen ook gekeken?
Ik heb die even overgeslagen.![]()
Ik had een vervelende droom. Er zat een grote harige spin op mn hand. Met een beetje schudden ging hij er niet vanaf. Dus uiteindelijk sloeg iemand hem er vanaf. Toen werd hij boos en bleek hij tientallen meters te kunnen springen en kwam hij achter me aan, met in het midden een soort steek in de aanslag.
Gelukkig ging ik net op tijd een huis in en lande hij op het raam van de deur.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
hij was leukquote:
even billen knijpen ronde 1 en 2Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kwalificatie genotOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben ook eens in m'n uppie met een georganiseerde reis gegaan. Ja een online kennis van me zou op diezelfde bus zitten, maar zij had meteen een klik met een flitsende surferdude, dus zat ik maar met andere mensen op die bus te kletsen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja zoiets ofzo moet ik doen, ben alleen echt schijterig om het te doend dus. tenzij gedwongen voor werk enzo en lukt het ook wel.
Jullie onderschatten hoe eng ik zoiets vind wss :
Maar ik ben ook diverse keren helemaal alleen op vakantie gegaan. Ticket geboekt, hotelletje geregeld en gewoon gaan.![]()
Tot en met ronde 12 was het spannend!quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanmorgen ook gekeken?
Ik heb die even overgeslagen.
Daarna was het ook af en toe wel ff spanning en sensatie en onverwachte uitvaller en zo.
Zeker terugkijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nope, onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms onmogelijk? durf dat te betwijfelen wel :p. Maar ok![]()
Greetquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was leuk
even billen knijpen ronde 1 en 2![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook eens in m'n uppie met een georganiseerde reis gegaan. Ja een online kennis van me zou op diezelfde bus zitten, maar zij had meteen een klik met een flitsende surferdude, dus zat ik maar met andere mensen op die bus te kletsen.
Maar ik ben ook diverse keren helemaal alleen op vakantie gegaan. Ticket geboekt, hotelletje geregeld en gewoon gaan.![]()
Gewoon in je eentje gaan is ook niets mis mee. Kun je lekker doen wat je zelf wil.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik wil een petitie starten dat Max altijd met een scheefstaand stuur en onder plek 4 moet starten.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ga ik doenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tot en met ronde 12 was het spannend!
Daarna was het ook af en toe wel ff spanning en sensatie en onverwachte uitvaller en zo.
Zeker terugkijken![]()
![]()
Man man man
Hamilton duwt Norris van de baan, prima![]()
Alonso raakt per ongeluk Sainz aan 10 SECONDE EN 3 STRAFPUNTEN STRAF VOOR JOU ZIEDEND![]()
ik las totquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Toto heeft weer een mailtje gestuurdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En dan toch gewoon 1e wordenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil een petitie starten dat Max altijd met een scheefstaand stuur en onder plek 4 moet starten.![]()
Max wonderkind![]()
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Gewoon in je eentje gaan is ook niets mis mee. Kun je lekker doen wat je zelf wil.
Het is leuk om die momenten met iemand te delen, maar je eigen ding doen op je eigen tempo is ook prima.
De tempelruïnes in Cambodja zijn waanzinnig mooi om in je uppie te bekijken, en ik heb er lekker op een quad rondgescheurd, heerlijk gegeten enz.
Helaas was het tijdens het Aziatische nieuwjaar en waren er vooral Chinese toeristen daar, dus de aanspraak was wat minder.
Maar de mensen van m'n hotel vonden me tof en hebben me naar een bar voor locals genomen, wat wel weer tof was.![]()
![]()
ik wil een petitie starten dat mensen niet meer mogen zeuren over Maxquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil een petitie starten dat Max altijd met een scheefstaand stuur en onder plek 4 moet starten.
Red Bullquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:09 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan toch gewoon 1e worden![]()
Max wonderkind
Prima autoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bellen mag niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Toto heeft weer een mailtje gestuurd![]()
![]()
Iesj koeltoerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil een petitie starten dat mensen niet meer mogen zeuren over MaxOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Op 1quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
Op welke plek staat Ayrton Senna trouwens? Ik volg die sport niet echt.
Postuum op 1
Voor altijd op 1Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wiens billen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was leuk
even billen knijpen ronde 1 en 2![]()
![]()
Ik wil wel eens een wedstrijd zien met alle coureurs in precies dezelfde auto. Kijken wie er dan wint...quote:![]()
dromen zijn dat? niet echt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een vervelende droom. Er zat een grote harige spin op mn hand. Met een beetje schudden ging hij er niet vanaf. Dus uiteindelijk sloeg iemand hem er vanaf. Toen werd hij boos en bleek hij tientallen meters te kunnen springen en kwam hij achter me aan, met in het midden een soort steek in de aanslag.
Gelukkig ging ik net op tijd een huis in en lande hij op het raam van de deur.
maar snap jeDo what you love, love what you do!![]()
Max.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een wedstrijd zien met alle coureurs in precies dezelfde auto. Kijken wie er dan wint...
Nog altijd Max.
Maar zet iedereen in een goede auto en Max in een Haas, en dan wint hij niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maxquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een wedstrijd zien met alle coureurs in precies dezelfde auto. Kijken wie er dan wint...![]()
niet op de spoiler klikken als je de sprint nog wilt zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
15quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
Op welke plek staat Ayrton Senna trouwens? Ik volg die sport niet echt.![]()
min of meer hoopgevend dit.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook eens in m'n uppie met een georganiseerde reis gegaan. Ja een online kennis van me zou op diezelfde bus zitten, maar zij had meteen een klik met een flitsende surferdude, dus zat ik maar met andere mensen op die bus te kletsen.
Maar ik ben ook diverse keren helemaal alleen op vakantie gegaan. Ticket geboekt, hotelletje geregeld en gewoon gaan.
Kan het ff gaan regenen op de baan?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
15quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
Op welke plek staat Ayrton Senna trouwens? Ik volg die sport niet echt.Broodje!quote:![]()
Ik heb ineens een erg moe hoofdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
snap jequote:Op zaterdag 20 april 2024 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
dromen zijn dat? niet echt.
maar snap jeDo what you love, love what you do!![]()
Ik tegen buurman....
"Ik heb een taart voor je gebakken als excuus voor een deuk die ik straks per ongeluk in je auto heb gemaakt".....
"JE HEBT WAT?".....
"Ik heb een taart voor je gebakken".......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Max.
Nog altijd Max.
Maar zet iedereen in een goede auto en Max in een Haas, en dan wint hij niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max![]()
niet op de spoiler klikken als je de sprint nog wilt zienIk denk ook Max.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt ook eerst op een internationale datingsite kijken, leuk met een dame kletsen (voor een oppervlakkige date of echt een relatie) en dan die kant op gaan om samen met haar op vakantie te gaan in haar land.quote:
Wordt het niks tussen jullie of heb je niet echt interesse in een buitenlandse dame, dan heb je tenminste wel een leuke vakantie gehad.![]()
oordeel van je?quote:
hmms ik denk niet, onzekerheid is het met iedereen hier incl jij trouwens
Lekker 18e startenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik oordeel niet, net zoals jij eens moet stoppen met je waardeoordelen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
oordeel van je?
hmms ik denk niet, onzekerheid is het met iedereen hier incl jij trouwens![]()
echt hou van je positiviteitquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst op een internationale datingsite kijken, leuk met een dame kletsen (voor een oppervlakkige date of echt een relatie) en dan die kant op gaan om samen met haar op vakantie te gaan in haar land.
Wordt het niks tussen jullie of heb je niet echt interesse in een buitenlandse dame, dan heb je tenminste wel een leuke vakantie gehad.
dit kan btw en niet uitgesloten maar toch eng.Do what you love, love what you do!![]()
zijn geen oordelen van mijn, wel dikke onzekerheidquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, net zoals jij eens moet stoppen met je waardeoordelen.Do what you love, love what you do!![]()
Mwoah.quote:
Dit soort dingen kan iedereen overkomen heOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
neequote:Op zaterdag 20 april 2024 09:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mwoah.
Dit soort dingen kan iedereen overkomen he
vandaag is ze er weerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:23 schreef aloa het volgende:
Ik dacht dat die Amber er zat. Maar zag gisteravond een heel ander iemand zitten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar het is extra mooi als het mensen zoals Hamilton overkomt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mwoah.
Dit soort dingen kan iedereen overkomen he![]()
Wees wel kritisch, want er zitten genoeg scammers tussen op die sites.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
echt hou van je positiviteit
dit kan btw en niet uitgesloten maar toch eng.
En fake accounts van de sites zelf!![]()
![]()
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar het is extra mooi als het mensen zoals Hamilton overkomt.
Ik vind het altijd gewoon prima, dit is sport.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In een auto zitten en wat aan het stuur draaien?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Ik vind het altijd gewoon prima, dit is sport.![]()
![]()
zou dit leuker vinden dus met iemand die ik ken ofzo.....quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Wees wel kritisch, want er zitten genoeg scammers tussen op die sites.
En fake accounts van de sites zelf!
maargoed die optie hen ik voorbei alweer?Do what you love, love what you do!![]()
het overkomt hem sinds de groundeffect auto te vaakquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind het altijd gewoon prima, dit is sport.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mensen die hun team afvallen, zoals Hamilton weer deed in de sprintquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind het altijd gewoon prima, dit is sport.![]()
![]()
Ja nou je kunt eerst een dame op zon site leren kennen, dan er een paar maandjes mee chatten om een beetje een klik met elkaar te kunnen krijgen en dan kun je er voor kiezen die kant op te gaan of niet.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
zou dit leuker vinden dus met iemand die ik ken ofzo.....
maargoed die optie hen ik voorbei alweer?
Niet zoiets van: "Hee, ik ben kree, zullen we samen op vakantie gaan?"![]()
ja eens wel..... maar is ff lastige voor mijquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou je kunt eerst een dame op zon site leren kennen, dan er een paar maandjes mee chatten om een beetje een klik met elkaar te kunnen krijgen en dan kun je er voor kiezen die kant op te gaan of niet.
Niet zoiets van: "Hee, ik ben kree, zullen we samen op vakantie gaan?"
denk zoiets komt goed maar tis eng enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je wel eens naar Max geluisterd?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen die hun team afvallen, zoals Hamilton weer deed in de sprint
Dit is nu eenmaal zo bij overfanatieke sporters.
Dit is adrenaline.
Ik heb op het WK zijspancross en MXGP een boel helmen en brillen zien vliegen richting team en scheldkanonades gehoord.
5 minuten later is de rust wedergekeerd en wordt er met inhoud gesproken in plaats van met Fury.
Dit is hoe het werkt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
die wil ik allemaal niet horenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoor altijd alleen de stem.
Ook van Coronel etc..![]()
heb grandprixradio aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wil Olav en Jack niet horen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kan ook ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wil ik allemaal niet horen![]()
heb grandprixradio aan![]()
nooit begrepen wat er zo boeiend aan is. die auto's rondjes rijden enzo... hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Er is niks mis met gewoon alvast een accountje aan te maken op zo'n site en wat door de profielen heen te scrollen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens wel..... maar is ff lastige voor mij
denk zoiets komt goed maar tis eng enzo.
Mocht je er aan toe zijn, dan kun je voor een paar tientjes enkele maanden chatten met de dames.
Kan gewoon leuk zijn als "penpals"; er zijn genoeg dames die niet eens echt geïnteresseerd zijn om iemand te ontmoeten, die willen gewoon kletsen met iemand uit de westerse wereld om meer over het leven hier te weten te komen en een beetje over hun leven daar te vertellen.
Mocht het op een gegeven moment minder eng voor je aan voelen, dan kun je er voor kiezen om met een dame te gaan praten die wel iemand wil ontmoeten. Hoeft niet meteen voor huwelijk te zijn, kan ook gewoon voor snoeiharde neuqsecks of gewoon als buddies.
Niks moet, je kunt gewoon doen wat je wil, wanneer je wil en hoe je het wil.![]()
Zelfde als naar wat kerels kijken die op messen onder hun voeten rondjes op ijs rond zitten te glijden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:32 schreef kree het volgende:
nooit begrepen wat er zo boeiend aan is. die auto's rondjes rijden enzo... hahaha![]()
Dat kan.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:32 schreef kree het volgende:
nooit begrepen wat er zo boeiend aan is. die auto's rondjes rijden enzo... hahaha
Hiho![]()
eensquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is niks mis met gewoon alvast een accountje aan te maken op zo'n site en wat door de profielen heen te scrollen.
Mocht je er aan toe zijn, dan kun je voor een paar tientjes enkele maanden chatten met de dames.
Kan gewoon leuk zijn als "penpals"; er zijn genoeg dames die niet eens echt geïnteresseerd zijn om iemand te ontmoeten, die willen gewoon kletsen met iemand uit de westerse wereld om meer over het leven hier te weten te komen en een beetje over hun leven daar te vertellen.
Mocht het op een gegeven moment minder eng voor je aan voelen, dan kun je er voor kiezen om met een dame te gaan praten die wel iemand wil ontmoeten. Hoeft niet meteen voor huwelijk te zijn, kan ook gewoon voor snoeiharde neuqsecks of gewoon als buddies.
Niks moet, je kunt gewoon doen wat je wil, wanneer je wil en hoe je het wil.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb Max nog nooit horen zeggen dat ie wilde opgeven omdat ie niet bij de voorste groep reed tijdens een race, itt tot een zeker ander persoon die dat al minimaal 2x deed.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar Max geluisterd?
Dit is nu eenmaal zo bij overfanatieke sporters.
Dit is adrenaline.
Ik heb op het WK zijspancross en MXGP een boel helmen en brillen zien vliegen richting team en scheldkanonades gehoord.
5 minuten later is de rust wedergekeerd en wordt er met inhoud gesproken in plaats van met Fury.
Dit is hoe het werkt.
Hij kan heel goed rijden, maar qua persoonlijkheid is hij 100% fake![]()
ja zelfde. hahaha en alle andere dus min of meerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfde als naar wat kerels kijken die op messen onder hun voeten rondjes op ijs rond zitten te glijden.
Dus niets zou je hoeven te belemmeren om gewoon wat op zo'n site te snuffelen zonder nog een dame aan te spreken; daar is toch niks engs aan?quote:![]()
![]()
Vrijwillig naar Plooij luisterenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wil ik allemaal niet horen![]()
heb grandprixradio aan![]()
![]()
hahaha ja dus. maar zover was ik. het echt doen.... eng dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus niets zou je hoeven te belemmeren om gewoon wat op zo'n site te snuffelen zonder nog een dame aan te spreken; daar is toch niks engs aan?Do what you love, love what you do!![]()
die hoor ik niequote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vrijwillig naar Plooij luisteren
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus niets zou je hoeven te belemmeren om gewoon wat op zo'n site te snuffelen zonder nog een dame aan te spreken; daar is toch niks engs aan?
Maar mocht je ooit de stap nemen om zo'n dame te bezoeken, hou de regie wel in eigen handen; boek zelf een hotel daar en kijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Praat nooit over je financiën en laat haar niet in je portemonnee kijken als je daar iets betaalt. (Beter: verberg een deel van je geld in een geheim vakje van je koffer of zo.)
Het is leuk als ze je naar haar familie wil nemen, paar probeer vooraf te weten te komen waar het is en of het veilig is.![]()
je kunt ook gewoon een drankje drinkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
Maar mocht je ooit de stap nemen om zo'n dame te bezoeken, hou de regie wel in eigen handen; boek zelf een hotel daar en kijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Praat nooit over je financiën en laat haar niet in je portemonnee kijken als je daar iets betaalt. (Beter: verberg een deel van je geld in een geheim vakje van je koffer of zo.)
Het is leuk als ze je naar haar familie wil nemen, paar probeer vooraf te weten te komen waar het is en of het veilig is.
en weer naar huis
pro tip, hou die in gedachten iigquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
Het is leuk als ze je naar haar familie wil nemen, paar probeer vooraf te weten te komen waar het is en of het veilig is.
Dus dat-ie op een internationale datingsite een dame aanspreekt, een ticket boekt naar dat land, vanaf het vliegveld vervoer regelt naar waar die dame woont, ff een drankje met haar drinken, en dan gelijk weer terug naar het vliegveld om terug naar huis te gaan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een drankje drinken
en weer naar huis
Da's dan wel een heel erg korte vakantie!![]()
![]()
Alle oude meervoudige kampioenen maken deze fase door na hun piek.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb Max nog nooit horen zeggen dat ie wilde opgeven omdat ie niet bij de voorste groep reed tijdens een race, itt tot een zeker ander persoon die dat al minimaal 2x deed.
Hij kan heel goed rijden, maar qua persoonlijkheid is hij 100% fake
Alonso was stom een paar jaar, Vettel was een paar jaar echt een zeikerd.
That is how it works.
Ook dit zien we in alle sporten terug.Ja dan heb je echt geen levenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vrijwillig naar Plooij luisterenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
sorryquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus dat-ie op een internationale datingsite een dame aanspreekt, een ticket boekt naar dat land, vanaf het vliegveld vervoer regelt naar waar die dame woont, ff een drankje met haar drinken, en dan gelijk weer terug naar het vliegveld om terug naar huis te gaan?
Da's dan wel een heel erg korte vakantie!
waarom een internationale?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mocht je deze plannen ooit serieus gaan krijgen, kan ik je nog wel meer tips geven.quote:
Maar ga eerst gewoon ff wat van die sites opzoeken zonder een account aan te maken als dat nog te eng voor je is.![]()
Gaat wat lastiger als je in een ander land zitquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
en weer naar huisdit ging over daten met buitenlandse vrouwen
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hij wil met iemand op vakantie, maar hier in Nederland lukt het hem niet om een travelbuddy te vinden, en georganiseerde reizen voor singles vindt-ie te eng.quote:![]()
Koffie
nou ik zit beetje te kijken wat kan, maar daarom. juist wat je nu dus net zei had ik dus nooit aan gedacht. Dus zie alweer, weet niet genoeg om er blind in te gaanquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht je deze plannen ooit serieus gaan krijgen, kan ik je nog wel meer tips geven.
Maar ga eerst gewoon ff wat van die sites opzoeken zonder een account aan te maken als dat nog te eng voor je is.
+ wippenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus dat-ie op een internationale datingsite een dame aanspreekt, een ticket boekt naar dat land, vanaf het vliegveld vervoer regelt naar waar die dame woont, ff een drankje met haar drinken, en dan gelijk weer terug naar het vliegveld om terug naar huis te gaan?
Da's dan wel een heel erg korte vakantie!![]()
Dus ik gaf hem als tip: zoek contact met een buitenlandse dame en ga na een poosje chatten naar haar toe om samen daar vakantie te vieren, eventueel zonder verdere verwachtingen wat relaties enzo betreft.![]()
In het buitenland?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
en weer naar huis![]()
![]()
had je die laatst ook gekocht met de 1+1 actie?quote:![]()
![]()
hier goed ingeslagen![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Of woppen? Heb je ook nog een ontbijtjequote:
ik ga maar gwoon F1 kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil met iemand op vakantie, maar hier in Nederland lukt het hem niet om een travelbuddy te vinden, en georganiseerde reizen voor singles vindt-ie te eng.
voor ik iets zegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien in DMquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht je deze plannen ooit serieus gaan krijgen, kan ik je nog wel meer tips geven.
Maar ga eerst gewoon ff wat van die sites opzoeken zonder een account aan te maken als dat nog te eng voor je is.![]()
![]()
Zeevissen @loveyoulongtimequote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet waar Thailand bekend om staat, naast de tempels enzo?![]()
als je naar Thailand gaat om te wippen is het alsnog duur..quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet waar Thailand bekend om staat, naast de tempels enzo?
ticket
spill the beansquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga maar gwoon F1 kijken
voor ik iets zeg![]()
Vogelquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had je die laatst ook gekocht met de 1+1 actie?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga maar gwoon F1 kijken
voor ik iets zeg![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, en ik praat ook over ergens in de toekomst he; ik denk niet dat hij vanmiddag al een ticket wil boeken!quote:![]()
![]()
Nee wel echtequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als je maar vaak genoeg wipt daarquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als je naar Thailand gaat om te wippen is het alsnog duur..
ticket![]()
Nee dit is zo'n zakje.. was nieuwquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had je die laatst ook gekocht met de 1+1 actie?![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
maar die is niet buitenlands omdat je hier niks kan vindenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn ex is ook buitenlands
Maar wie weet zijn er nog wel meer mensen die iets aan de tips hebben? Of kunnen we nog nuttige aanvullingen gevenquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Een kennis van me zei een keer dat ze een super fijne, oudere collega had voor wie ze altijd veel respect had.
Elk jaar ging hij naar Thailand op vakantie, naar Pattaya.
Ze dacht altijd: "Oh, wat een diepzinnige man, om elke keer naar zo'n spiritueel land te gaan! Die moet zo verlicht van geest zijn!"
Toen ging ze een keer die plaats een keer googlen, en meteen was ze alle respect voor hem kwijt!![]()
![]()
Nein..Starbucks Caramel latte instant sticks #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi572381quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mijn ex ook! Kwam ik later achterquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn ex is ook buitenlands
Laat hem t maar ff zo'n site bekijken en door wat profielen scrollen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wie weet zijn er nog wel meer mensen die iets aan de tips hebben? Of kunnen we nog nuttige aanvullingen geven
Als hij daar de moed voor gevonden heeft, kan hij eventueel een account aanmaken.
Verdere tips kunnen dan volgen.Het heeft nu geen zin om hem allemaal do's en don't te gaan zitten vertellen. Eerst de moed verzamelen.
![]()
Dit gaat hij je niet in dank afnemenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat hij je niet in dank afnemenI know!
![]()
![]()
heb je het ook over een land wel he `)quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:48 schreef ToT het volgende:
Een kennis van me zei een keer dat ze een super fijne, oudere collega had voor wie ze altijd veel respect had.
Elk jaar ging hij naar Thailand op vakantie, naar Pattaya.
Ze dacht altijd: "Oh, wat een diepzinnige man, om elke keer naar zo'n spiritueel land te gaan! Die moet zo verlicht van geest zijn!"
Toen ging ze een keer die plaats een keer googlen, en meteen was ze alle respect voor hem kwijt!Do what you love, love what you do!![]()
Dit is een tekenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nein..Starbucks Caramel latte instant sticks #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi572381
Dit is mijn favo:
Nescafé Dolce Gusto Macchiato caramel capsules #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi476550![]()
Op naar ronde 1000000000000000000000000000000000000000000000quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ga eerst gewoon ff wat van die sites opzoeken zonder een account aan te maken als dat nog te eng voor je is.
Ook lekker idd, heb nog wel een dolce gusto staanquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is een teken
Dit is mijn favo:
Nescafé Dolce Gusto Macchiato caramel capsules #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi476550
Slow coffeequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niet het hele land is zo hoor!quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
heb je het ook over een land wel he `)
Ik heb ook een korte relatie met een Thaise dame gehad, maar ik kwam er snel achter dat ze wilde dat ik maandelijks forse bedragen die kant op zou sturen en als ik met haar zou willen trouwen, zou ik mijn huis moeten verkopen voor de bruidsschat die haar ouders van mij verlangden!
Die bruidsschat is allang achterhaald in het grootste deel van dat land, maar sommige families verwachten dat nog wel.
Dan koop je de liefde dus, en als je geld op is, is de liefde ook op.
Ja fuck dat!
![]()
Ik heb ook een dolce gusto, met allemaal lattes en capuccinos, maar ik lust geen koffie
Voor de visite.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een dolce gusto, met allemaal lattes en capuccinos, maar ik lust geen koffie
Of voor de buuf als ze dat kind snel stil krijgt.![]()
Van datingtips voor kree die hij toch niet gaat opvolgen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op naar ronde 1000000000000000000000000000000000000000000000![]()
![]()
quote:
ja dan wordt het in verhouding weer wat goedkoperquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg wipt daarMAAAAAAAAquote:![]()
![]()
![]()
Ow even opzoeken wat dat voor iets isquote:
![]()
Waarom in huis dan? Voor de visite?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef maily het volgende:
[..]
Voor de visite.
Of voor de buuf als ze dat kind snel stil krijgt.
En voor de chai latte
nou ja ik niet persoonlijk maar ken dus een zelfde verhaal van iemand. tjaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet het hele land is zo hoor!
Ik heb ook een korte relatie met een Thaise dame gehad, maar ik kwam er snel achter dat ze wilde dat ik maandelijks forse bedragen die kant op zou sturen en als ik met haar zou willen trouwen, zou ik mijn huis moeten verkopen voor de bruidsschat die haar ouders van mij verlangden!
Die bruidsschat is allang achterhaald in het grootste deel van dat land, maar sommige families verwachten dat nog wel.
Dan koop je de liefde dus, en als je geld op is, is de liefde ook op.
Ja fuck dat!
wil niet zeggen dat t slecht is, maar ok. beetje mijn twijfels over. mss werkt t soms.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe vind je het? Is het lekker?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nein..Starbucks Caramel latte instant sticks #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi572381Smile, it's free therapy.![]()
Heb de link gepost zie post #251quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dan wordt het in verhouding weer wat goedkoper
[..]
MAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
[..]
Ow even opzoeken wat dat voor iets is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Smaakt wel lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe vind je het? Is het lekker?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is een teken
Dit is mijn favo:
Nescafé Dolce Gusto Macchiato caramel capsules #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi476550![]()
het staat in de sterren
![]()
kan idd geen toeval zijn
VolDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
VollDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Is niequote:
nog niemand vermoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is nie
nog niemand vermoordzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie hem maar jullie posten zo veelquote:![]()
was ff wat in de oven stoppen , kabeltje zoeken , koffie gepakt en ondertussen zijn er weer tig posts bij hieroSmile, it's free therapy.![]()
Next weekend nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Van datingtips voor kree die hij toch niet gaat opvolgen?
zeg jij dat nu echtquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie hem maar jullie posten zo veel![]()
was ff wat in de oven stoppen , kabeltje zoeken , koffie gepakt en ondertussen zijn er weer tig posts bij hiero![]()
Taart? Worstenbroodjes?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie hem maar jullie posten zo veel![]()
was ff wat in de oven stoppen , kabeltje zoeken , koffie gepakt en ondertussen zijn er weer tig posts bij hiero
Forum Opties Forumhop: Hop naar: