Wat heb je geflikt dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 06:36 schreef kree het volgende:
meen het echt. en sta achter dat ik mss straf moest hebben/. maar helemaal eens ermee ga ik het nooit worden
nou iedereen kan je dat terug laten linken, over jaren is dit. maar heb neit zo zin om terug te zoeken. vast wel anderen en heb het uitgebreid omschrevenquote:
Ook geen zin om te zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2024 06:40 schreef kree het volgende:
[..]
nou iedereen kan je dat terug laten linken, over jaren is dit. maar heb neit zo zin om terug te zoeken. vast wel anderen en heb het uitgebreid omschreven
nou ik denk tis goed verhaal,, maar blijf het opzoeken wel anders. tis simpel te vinden of anderen.quote:
Ben nooit serieusquote:Op zaterdag 20 april 2024 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
mijn boet t niks? kan toch. later weer serieus.
jawel. nooit echt serieus zijn is nl niet leuk ook... maar beetje kletsen kunnen is pluspunt.quote:
Beetje? Jij?quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. nooit echt serieus zijn is nl niet leuk ook... maar beetje kletsen kunnen is pluspunt.
lol kan wel serieus zijn, maar ben ook van alles onwijs grappige maken. hahaha hangt maar af wie of wat vraagt dusquote:
owh heb je vast wel, maargoed snap wil je je er niet in mengen denkquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+
Onmogelijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 07:25 schreef kree het volgende:
dat jullie het maar weten van mijn mening, echt hoop dat iemand me op andere gedachten kan brengen nog?
Klopt, ik heb alleen de laatste posts gelezen en kan er dus niets van vinden...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
owh heb je vast wel, maargoed snap wil je je er niet in mengen denk
happy, zeg jij het eens dan? ik wil maar zeggen het glas is altijd meer half vol als half leeg enzo/...quote:
Rutte wil al een deel van de soevereiniteit van het Nederlandse financiėle systeem aan Europa overdragen en zegt dat we dat helemaal een prima idee vinden!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:23 schreef kree het volgende:
ik vertrouw overheden voor geen meter, in eerste al USA en daarna net zo goed NL of EU
tja nou ik analyseer het niet allemaal. Maar vind t gewoon allemaal slecht idee.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Rutte wil al een deel van de soevereiniteit van het Nederlandse financiėle systeem aan Europa overdragen en zegt dat we dat helemaal een prima idee vinden!
Is het glas niet meer dan halfvol?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
tja nou ik analyseer het niet allemaal. Maar vind t gewoon allemaal slecht idee.
voor mij is ie half vol. en hoop enzo en stem je dan op etc.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij is ie half vol. en hoop enzo en stem je dan op etc.
dat ze het in regering weer verprutsen is vraag twee. denk niet die hebben het glas half vol?
hahaha mss is dat wel zo, zwaar onderwerp ff zo....quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh daar is het nog wat te vroeg voor imho
ii neem er nog eentje en even relativeren allemaal, tis lastig mening over geven enzo he.....quote:
En na regen komt altijd zonneschijn he.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:22 schreef kree het volgende:
[..]
ii neem er nog eentje en even relativeren allemaal, tis lastig mening over geven enzo he.....
ok toch? beetje saai verder. maarre ook doe er geen moeite mee om gewoon ff dingen te vragen waar mensen niet op zitten te wachten.quote:
Haha goed zoquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker loos aan het lullen terwijl we semi-intellectueel proberen over te komen.
Vragen kan altijdquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
ok toch? beetje saai verder. maarre ook doe er geen moeite mee om gewoon ff dingen te vragen waar mensen niet op zitten te wachten.
euhmssss ik denk dat iedereen wel wat weet, wie gelijk heeft is vraag twee, maar daarom is het mss goe om beetje over te lullen. of we hebben allemaal niet gelijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker loos aan het lullen terwijl we semi-intellectueel proberen over te komen.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
In plaats van dat gedoe over regen en zonneschijn wilde ik eigenlijk posten van dat op ieder potje een dekseltje past, maar dan zou het te obvious zijn dat ik nu gewoon dom uit m'n nek zit te lullen.quote:
tjaquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
In plaats van dat gedoe over regen en zonneschijn wilde ik eigenlijk posten van dat op ieder potje een dekseltje past, maar dan zou het te obvious zijn dat ik nu gewoon dom uit m'n nek zit te lullen.
Want dat is niet zo?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
In plaats van dat gedoe over regen en zonneschijn wilde ik eigenlijk posten van dat op ieder potje een dekseltje past, maar dan zou het te obvious zijn dat ik nu gewoon dom uit m'n nek zit te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |