owh heb je vast wel, maargoed snap wil je je er niet in mengen denkquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-04-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Onmogelijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 07:25 schreef kree het volgende:
dat jullie het maar weten van mijn mening, echt hoop dat iemand me op andere gedachten kan brengen nog?
Klopt, ik heb alleen de laatste posts gelezen en kan er dus niets van vinden...quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
owh heb je vast wel, maargoed snap wil je je er niet in mengen denk
happy, zeg jij het eens dan? ik wil maar zeggen het glas is altijd meer half vol als half leeg enzo/...quote:
Rutte wil al een deel van de soevereiniteit van het Nederlandse financiële systeem aan Europa overdragen en zegt dat we dat helemaal een prima idee vinden!quote:Op zaterdag 20 april 2024 07:23 schreef kree het volgende:
ik vertrouw overheden voor geen meter, in eerste al USA en daarna net zo goed NL of EU
tja nou ik analyseer het niet allemaal. Maar vind t gewoon allemaal slecht idee.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Rutte wil al een deel van de soevereiniteit van het Nederlandse financiële systeem aan Europa overdragen en zegt dat we dat helemaal een prima idee vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |