Is het glas niet meer dan halfvol?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
tja nou ik analyseer het niet allemaal. Maar vind t gewoon allemaal slecht idee.
voor mij is ie half vol. en hoop enzo en stem je dan op etc.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij is ie half vol. en hoop enzo en stem je dan op etc.
dat ze het in regering weer verprutsen is vraag twee. denk niet die hebben het glas half vol?
hahaha mss is dat wel zo, zwaar onderwerp ff zo....quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh daar is het nog wat te vroeg voor imho
ii neem er nog eentje en even relativeren allemaal, tis lastig mening over geven enzo he.....quote:
En na regen komt altijd zonneschijn he.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:22 schreef kree het volgende:
[..]
ii neem er nog eentje en even relativeren allemaal, tis lastig mening over geven enzo he.....
ok toch? beetje saai verder. maarre ook doe er geen moeite mee om gewoon ff dingen te vragen waar mensen niet op zitten te wachten.quote:
Haha goed zoquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker loos aan het lullen terwijl we semi-intellectueel proberen over te komen.
Vragen kan altijdquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
ok toch? beetje saai verder. maarre ook doe er geen moeite mee om gewoon ff dingen te vragen waar mensen niet op zitten te wachten.
euhmssss ik denk dat iedereen wel wat weet, wie gelijk heeft is vraag twee, maar daarom is het mss goe om beetje over te lullen. of we hebben allemaal niet gelijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker loos aan het lullen terwijl we semi-intellectueel proberen over te komen.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
In plaats van dat gedoe over regen en zonneschijn wilde ik eigenlijk posten van dat op ieder potje een dekseltje past, maar dan zou het te obvious zijn dat ik nu gewoon dom uit m'n nek zit te lullen.quote:
tjaquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
In plaats van dat gedoe over regen en zonneschijn wilde ik eigenlijk posten van dat op ieder potje een dekseltje past, maar dan zou het te obvious zijn dat ik nu gewoon dom uit m'n nek zit te lullen.
Want dat is niet zo?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
In plaats van dat gedoe over regen en zonneschijn wilde ik eigenlijk posten van dat op ieder potje een dekseltje past, maar dan zou het te obvious zijn dat ik nu gewoon dom uit m'n nek zit te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |