SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach, als je wensen en verwachtingen maar laag genoeg liggen moet het toch wel lukken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:30 schreef kree het volgende:
[..]
tja
echt het is een mooie gedacht4e maar ik twijfel er steeds meer aan![]()
![]()
Het was een random antwoord in een politieke discussie.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Want dat is niet zo?
Wat vertel je me nu?![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja? maar vind dit dan weer zo lullige uitspraak want je zegt ermee ik ben beter en leg het wel lager enzo voor me en komt t goed.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, als je wensen en verwachtingen maar laag genoeg liggen moet het toch wel lukken?
Tja weet niet of dat de goeie insteek is he?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb een neusgat wat bewoond wordt door snot, en een neusgat wat nog vacant jsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey KW ja voor mijn doen wel. En jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben vandaag helemaal niet een serieuze bui, heb zelf meer dan genoeg ellende om mee te kunnen dealen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja? maar vind dit dan weer zo lullige uitspraak want je zegt ermee ik ben beter en leg het wel lager enzo voor me en komt t goed.
Tja weet niet of dat de goeie insteek is he?
Maar goed, geen idee hoe je in real life bent en wat voor vrouw je wil hebben en wat je kansen er bij zijn, en wat voor moeite je al dan niet doet. Jij weet dat alleen zelf.![]()
Yes! Heel fijn geslapen. Lekker op tijd naar bed gegaan tot net.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW ja voor mijn doen wel. En jij?
Hoe is het met je schouder?![]()
echt hahaha probeer ik serieus te zijn he.
jemig jullie vrouwen doen het er ook om hoor...Do what you love, love what you do!![]()
Noem je me nu een wijf?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef kree het volgende:
jemig jullie vrouwen doen het er ook om hoor...![]()
![]()
maakt ook niet uit, ik ben voor beetje geintjes en grappig zijn,quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal niet een serieuze bui, heb zelf meer dan genoeg ellende om mee te kunnen dealen.
Maar goed, geen idee hoe je in real life bent en wat voor vrouw je wil hebben en wat je kansen er bij zijn, en wat voor moeite je al dan niet doet. Jij weet dat alleen zelf.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was een random antwoord in een politieke discussie.
Trust nobody![]()
hoe denkjen jullie btw, want zie dat youtubers dit kunnen en budget er blijkbaar voor hebben....
is hun gegund btw.
Maar ik zou ook wel eens beetje rond willen reizen? wie gaat er met me mee?Do what you love, love what you do!![]()
Het ligt aan onsquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef kree het volgende:
jemig jullie vrouwen doen het er ook om hoor...
Trust nobody![]()
Waar ga je naartoe, KLB? Of misschien een gewaagd uitstapje naar OUD?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:44 schreef kree het volgende:
hoe denkjen jullie btw, want zie dat youtubers dit kunnen en budget er blijkbaar voor hebben....
is hun gegund btw.
Maar ik zou ook wel eens beetje rond willen reizen? wie gaat er met me mee?F.K.A. SuperwormJim![]()
hoi schats
Straks naar Rotterdam naar Wilma dan naar 50 jaar oom en tantefeest van haar (wens me sterkte)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gewoon ook een youtuber worden en lekker gaan vloggen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nah nee mss is het zeggen aan vrouwen liggen wel te ver idd, ligt aan iedereen wel denkquote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes! Heel fijn geslapen. Lekker op tijd naar bed gegaan tot net.
Hoe is het met je schouder?
Mijn rug bedoel je. Tja ik moet het er mee doen. Maar hij is wel eens liever voor mij geweest
Maar nu je over schouder begint, jij had toch last van je schouder door het zwemmen? Is dat weer oke?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er nu weer dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef kree het volgende:
jemig jullie vrouwen doen het er ook om hoor...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal niet een serieuze bui, heb zelf meer dan genoeg ellende om mee te kunnen dealen.
Maar goed, geen idee hoe je in real life bent en wat voor vrouw je wil hebben en wat je kansen er bij zijn, en wat voor moeite je al dan niet doet. Jij weet dat alleen zelf.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahahaha. tja. moet eerlijk zeggen heb me dat dus afgevraagd, maar blijft deze nog even het leukst.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe, KLB? Of misschien een gewaagd uitstapje naar OUD?
Hey Lovelyquote:
Hey Paulquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:45 schreef Paul het volgende:
hoi schats
Straks naar Rotterdam naar Wilma dan naar 50 jaar oom en tantefeest van haar (wens me sterkte)
Ik ken mensen die dit met opbrengsten van TikTok willen gaan doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:44 schreef kree het volgende:
is hun gegund btw.
Maar ik zou ook wel eens beetje rond willen reizen? wie gaat er met me mee?![]()
das mooi kudtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja dom van me. Je rug bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch
Mijn rug bedoel je. Tja ik moet het er mee doen. Maar hij is wel eens liever voor mij geweest
Maar nu je over schouder begint, jij had toch last van je schouder door het zwemmen? Is dat weer oke?
Ja mijn schouder is weer over, nu alleen weer de motivatie vinden weer te gaan zwemmen.![]()
![]()
Die komt vast wel KW Even bijkomen van alles en dan zie ik jou wel weer met frisse moed een duik nemenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja dom van me. Je rug bedoel ik ja.
Ja mijn schouder is weer over, nu alleen weer de motivatie vinden weer te gaan zwemmen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik heb geen idee erin he wanneer je zoiets genoeg krijgt om te doen. maaaaaar als ik zie vrij snelquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit met opbrengsten van TikTok willen gaan doen.
maargoed ik hoef geen heel kanaal te hebben, zou het onwijs leuk vinden om met iemand wel reizen ste doen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Morningquote:
Hoop het.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komt vast wel KW Even bijkomen van alles en dan zie ik jou wel weer met frisse moed een duik nemen![]()
![]()
Vind ik niet prettig wakker wordenquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Er zijn georganiseerde reizen voor singles enzo, als dat je ding is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik heb geen idee erin he wanneer je zoiets genoeg krijgt om te doen. maaaaaar als ik zie vrij snel
maargoed ik hoef geen heel kanaal te hebben, zou het onwijs leuk vinden om met iemand wel reizen ste doen.![]()
het spijt me Amyquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vind ik niet prettig wakker worden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb het vermoeden dat je je zelf op een gegeven moment wel een schop onder je kont gaat geven.quote:
Je weet vast nog wel hoe lekker je je voelde als je gezwomen had?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reeds besproken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn georganiseerde reizen voor singles enzo, als dat je ding is?![]()
![]()
Dat idee hebben we hem al 1000000000 x aangedragenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn georganiseerde reizen voor singles enzo, als dat je ding is?
weet ik, maar vind ze eng enzo tochquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn georganiseerde reizen voor singles enzo, als dat je ding is?
maar is wel mijn volgende idee ff.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat idee hebben we hem al 1000000000 x aangedragenHelder!
![]()
![]()
Je zou er toch naar gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar vind ze eng enzo toch
maar is wel mijn volgende idee ff.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooruit dan maar weerquote:
Haha, denk dat de buurvrouw het nog minder prettig vindt, die moet het kind stil zien te krijgen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Fijne dag KWquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben douchen en dan even weg. DAAAG
jaaaaaaaaaaa dat heb ik ook gedaan, maar vindt t dus onwijs eng om zo me erin te gooien enzo hele reis?quote:
Dat huudt me beetje tegen nog, maar sta wel op het randje eigenlijk....Do what you love, love what you do!![]()
- Je wil aan de vrouwquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar vind ze eng enzo toch
maar is wel mijn volgende idee ff.
- Je wil reizen, maar niet in je uppie.
Gewoon met je reet in een geairconditionede touringcar zitten met allemaal single mensen om je heen en dan van de ene toeristische Spaanse stad naar de andere rondtuffen, paar kiekjes maken, beetje met andere singles praten en op tijd weer de bus in om semi-geïnteresseerd naar het voorbij zoevende landschap te staren tot je net als alle anderen wegdoezelt tot je weer door de speakers hoort wat voor bezienswaardigheden je op dat moment passeert met wat ingestudeerde grappen er achteraan!Maar natuurlijk zijn er wel veel leukere reizen dan dat!
![]()
![]()
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa dat heb ik ook gedaan, maar vindt t dus onwijs eng om zo me erin te gooien enzo hele reis?
Dat huudt me beetje tegen nog, maar sta wel op het randje eigenlijk....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed topicquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:58 schreef SwJ het volgende:
[..]
Paul in ONZ / Plaats hier Peter van Straaten Cartoons
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik denk dat de grootste angst is te gaan zien dat andere singles lekker met elkaar aan de klets raken en dat hij alsnog buiten de boot valt, maar met zo'n mindset kom je natuurlijk helemaal nergens.quote:![]()
lol ja zoiets ofzo moet ik doen, ben alleen echt schijterig om het te doend dus. tenzij gedwongen voor werk enzo en lukt het ook wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
- Je wil aan de vrouw
- Je wil reizen, maar niet in je uppie.
Gewoon met je reet in een geairconditionede touringcar zitten met allemaal single mensen om je heen en dan van de ene toeristische Spaanse stad naar de andere rondtuffen, paar kiekjes maken, beetje met andere singles praten en op tijd weer de bus in om semi-geïnteresseerd naar het voorbij zoevende landschap te staren tot je net als alle anderen wegdoezelt tot je weer door de speakers hoort wat voor bezienswaardigheden je op dat moment passeert met wat ingestudeerde grappen er achteraan!Maar natuurlijk zijn er wel veel leukere reizen dan dat!
Jullie onderschatten hoe eng ik zoiets vind wss :Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanmorgen ook gekeken?
Ik heb die even overgeslagen.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had een vervelende droom. Er zat een grote harige spin op mn hand. Met een beetje schudden ging hij er niet vanaf. Dus uiteindelijk sloeg iemand hem er vanaf. Toen werd hij boos en bleek hij tientallen meters te kunnen springen en kwam hij achter me aan, met in het midden een soort steek in de aanslag.
Gelukkig ging ik net op tijd een huis in en lande hij op het raam van de deur.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
hij was leukquote:
even billen knijpen ronde 1 en 2Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kwalificatie genotOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben ook eens in m'n uppie met een georganiseerde reis gegaan. Ja een online kennis van me zou op diezelfde bus zitten, maar zij had meteen een klik met een flitsende surferdude, dus zat ik maar met andere mensen op die bus te kletsen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja zoiets ofzo moet ik doen, ben alleen echt schijterig om het te doend dus. tenzij gedwongen voor werk enzo en lukt het ook wel.
Jullie onderschatten hoe eng ik zoiets vind wss :
Maar ik ben ook diverse keren helemaal alleen op vakantie gegaan. Ticket geboekt, hotelletje geregeld en gewoon gaan.![]()
Tot en met ronde 12 was het spannend!quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanmorgen ook gekeken?
Ik heb die even overgeslagen.
Daarna was het ook af en toe wel ff spanning en sensatie en onverwachte uitvaller en zo.
Zeker terugkijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nope, onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms onmogelijk? durf dat te betwijfelen wel :p. Maar ok![]()
Greetquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was leuk
even billen knijpen ronde 1 en 2![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook eens in m'n uppie met een georganiseerde reis gegaan. Ja een online kennis van me zou op diezelfde bus zitten, maar zij had meteen een klik met een flitsende surferdude, dus zat ik maar met andere mensen op die bus te kletsen.
Maar ik ben ook diverse keren helemaal alleen op vakantie gegaan. Ticket geboekt, hotelletje geregeld en gewoon gaan.![]()
Gewoon in je eentje gaan is ook niets mis mee. Kun je lekker doen wat je zelf wil.It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: