Hoop het.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komt vast wel KW Even bijkomen van alles en dan zie ik jou wel weer met frisse moed een duik nemen
Er zijn georganiseerde reizen voor singles enzo, als dat je ding is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik heb geen idee erin he wanneer je zoiets genoeg krijgt om te doen. maaaaaar als ik zie vrij snel
maargoed ik hoef geen heel kanaal te hebben, zou het onwijs leuk vinden om met iemand wel reizen ste doen.
het spijt me Amyquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vind ik niet prettig wakker worden
Ik heb het vermoeden dat je je zelf op een gegeven moment wel een schop onder je kont gaat geven.quote:
Reeds besproken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn georganiseerde reizen voor singles enzo, als dat je ding is?
Dat idee hebben we hem al 1000000000 x aangedragenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
weet ik, maar vind ze eng enzo tochquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat idee hebben we hem al 1000000000 x aangedragen
Je zou er toch naar gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar vind ze eng enzo toch
maar is wel mijn volgende idee ff.
Vooruit dan maar weerquote:
Fijne dag KWquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben douchen en dan even weg. DAAAG
jaaaaaaaaaaa dat heb ik ook gedaan, maar vindt t dus onwijs eng om zo me erin te gooien enzo hele reis?quote:
- Je wil aan de vrouwquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar vind ze eng enzo toch
maar is wel mijn volgende idee ff.
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa dat heb ik ook gedaan, maar vindt t dus onwijs eng om zo me erin te gooien enzo hele reis?
Dat huudt me beetje tegen nog, maar sta wel op het randje eigenlijk....
Goed topicquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:58 schreef SwJ het volgende:
[..]
Paul in ONZ / Plaats hier Peter van Straaten Cartoons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |