nah nee mss is het zeggen aan vrouwen liggen wel te ver idd, ligt aan iedereen wel denkquote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes! Heel fijn geslapen. Lekker op tijd naar bed gegaan tot net.
Hoe is het met je schouder?
Wat is er nu weer dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef kree het volgende:
echt hahaha probeer ik serieus te zijn he.
jemig jullie vrouwen doen het er ook om hoor...
quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal niet een serieuze bui, heb zelf meer dan genoeg ellende om mee te kunnen dealen.
Maar goed, geen idee hoe je in real life bent en wat voor vrouw je wil hebben en wat je kansen er bij zijn, en wat voor moeite je al dan niet doet. Jij weet dat alleen zelf.
hahahaha. tja. moet eerlijk zeggen heb me dat dus afgevraagd, maar blijft deze nog even het leukst.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe, KLB? Of misschien een gewaagd uitstapje naar OUD?
Hey Lovelyquote:
Hey Paulquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:45 schreef Paul het volgende:
hoi schats
Straks naar Rotterdam naar Wilma dan naar 50 jaar oom en tantefeest van haar (wens me sterkte)
Ik ken mensen die dit met opbrengsten van TikTok willen gaan doen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:44 schreef kree het volgende:
hoe denkjen jullie btw, want zie dat youtubers dit kunnen en budget er blijkbaar voor hebben....
is hun gegund btw.
Maar ik zou ook wel eens beetje rond willen reizen? wie gaat er met me mee?
das mooi kudtquote:
Oja dom van me. Je rug bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch
Mijn rug bedoel je. Tja ik moet het er mee doen. Maar hij is wel eens liever voor mij geweest
Maar nu je over schouder begint, jij had toch last van je schouder door het zwemmen? Is dat weer oke?
Die komt vast wel KW Even bijkomen van alles en dan zie ik jou wel weer met frisse moed een duik nemenquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja dom van me. Je rug bedoel ik ja.
Ja mijn schouder is weer over, nu alleen weer de motivatie vinden weer te gaan zwemmen.
ja ik heb geen idee erin he wanneer je zoiets genoeg krijgt om te doen. maaaaaar als ik zie vrij snelquote:Op zaterdag 20 april 2024 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit met opbrengsten van TikTok willen gaan doen.
quote:
Morningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |