Ik denk dat de grootste angst is te gaan zien dat andere singles lekker met elkaar aan de klets raken en dat hij alsnog buiten de boot valt, maar met zo'n mindset kom je natuurlijk helemaal nergens.quote:
lol ja zoiets ofzo moet ik doen, ben alleen echt schijterig om het te doend dus. tenzij gedwongen voor werk enzo en lukt het ook wel.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
- Je wil aan de vrouw
- Je wil reizen, maar niet in je uppie.
Gewoon met je reet in een geairconditionede touringcar zitten met allemaal single mensen om je heen en dan van de ene toeristische Spaanse stad naar de andere rondtuffen, paar kiekjes maken, beetje met andere singles praten en op tijd weer de bus in om semi-geïnteresseerd naar het voorbij zoevende landschap te staren tot je net als alle anderen wegdoezelt tot je weer door de speakers hoort wat voor bezienswaardigheden je op dat moment passeert met wat ingestudeerde grappen er achteraan!Maar natuurlijk zijn er wel veel leukere reizen dan dat!
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanmorgen ook gekeken?
Ik heb die even overgeslagen.
hij was leukquote:
Ik ben ook eens in m'n uppie met een georganiseerde reis gegaan. Ja een online kennis van me zou op diezelfde bus zitten, maar zij had meteen een klik met een flitsende surferdude, dus zat ik maar met andere mensen op die bus te kletsen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja zoiets ofzo moet ik doen, ben alleen echt schijterig om het te doend dus. tenzij gedwongen voor werk enzo en lukt het ook wel.
Jullie onderschatten hoe eng ik zoiets vind wss :
Tot en met ronde 12 was het spannend!quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanmorgen ook gekeken?
Ik heb die even overgeslagen.
Nope, onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms onmogelijk? durf dat te betwijfelen wel :p. Maar ok
Greetquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was leuk
even billen knijpen ronde 1 en 2
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook eens in m'n uppie met een georganiseerde reis gegaan. Ja een online kennis van me zou op diezelfde bus zitten, maar zij had meteen een klik met een flitsende surferdude, dus zat ik maar met andere mensen op die bus te kletsen.
Maar ik ben ook diverse keren helemaal alleen op vakantie gegaan. Ticket geboekt, hotelletje geregeld en gewoon gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |