Dus dat-ie op een internationale datingsite een dame aanspreekt, een ticket boekt naar dat land, vanaf het vliegveld vervoer regelt naar waar die dame woont, ff een drankje met haar drinken, en dan gelijk weer terug naar het vliegveld om terug naar huis te gaan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een drankje drinken
en weer naar huis
Alle oude meervoudige kampioenen maken deze fase door na hun piek.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb Max nog nooit horen zeggen dat ie wilde opgeven omdat ie niet bij de voorste groep reed tijdens een race, itt tot een zeker ander persoon die dat al minimaal 2x deed.
Hij kan heel goed rijden, maar qua persoonlijkheid is hij 100% fake
Ja dan heb je echt geen levenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vrijwillig naar Plooij luisteren
sorryquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus dat-ie op een internationale datingsite een dame aanspreekt, een ticket boekt naar dat land, vanaf het vliegveld vervoer regelt naar waar die dame woont, ff een drankje met haar drinken, en dan gelijk weer terug naar het vliegveld om terug naar huis te gaan?
Da's dan wel een heel erg korte vakantie!
Mocht je deze plannen ooit serieus gaan krijgen, kan ik je nog wel meer tips geven.quote:
Gaat wat lastiger als je in een ander land zitquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
en weer naar huis
Hij wil met iemand op vakantie, maar hier in Nederland lukt het hem niet om een travelbuddy te vinden, en georganiseerde reizen voor singles vindt-ie te eng.quote:
nou ik zit beetje te kijken wat kan, maar daarom. juist wat je nu dus net zei had ik dus nooit aan gedacht. Dus zie alweer, weet niet genoeg om er blind in te gaanquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht je deze plannen ooit serieus gaan krijgen, kan ik je nog wel meer tips geven.
Maar ga eerst gewoon ff wat van die sites opzoeken zonder een account aan te maken als dat nog te eng voor je is.
+ wippenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus dat-ie op een internationale datingsite een dame aanspreekt, een ticket boekt naar dat land, vanaf het vliegveld vervoer regelt naar waar die dame woont, ff een drankje met haar drinken, en dan gelijk weer terug naar het vliegveld om terug naar huis te gaan?
Da's dan wel een heel erg korte vakantie!
In het buitenland?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
en weer naar huis
had je die laatst ook gekocht met de 1+1 actie?quote:
ik ga maar gwoon F1 kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil met iemand op vakantie, maar hier in Nederland lukt het hem niet om een travelbuddy te vinden, en georganiseerde reizen voor singles vindt-ie te eng.
Misschien in DMquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht je deze plannen ooit serieus gaan krijgen, kan ik je nog wel meer tips geven.
Maar ga eerst gewoon ff wat van die sites opzoeken zonder een account aan te maken als dat nog te eng voor je is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |