Dus dat-ie op een internationale datingsite een dame aanspreekt, een ticket boekt naar dat land, vanaf het vliegveld vervoer regelt naar waar die dame woont, ff een drankje met haar drinken, en dan gelijk weer terug naar het vliegveld om terug naar huis te gaan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een drankje drinken
en weer naar huis
Alle oude meervoudige kampioenen maken deze fase door na hun piek.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb Max nog nooit horen zeggen dat ie wilde opgeven omdat ie niet bij de voorste groep reed tijdens een race, itt tot een zeker ander persoon die dat al minimaal 2x deed.
Hij kan heel goed rijden, maar qua persoonlijkheid is hij 100% fake
Ja dan heb je echt geen levenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vrijwillig naar Plooij luisteren
sorryquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus dat-ie op een internationale datingsite een dame aanspreekt, een ticket boekt naar dat land, vanaf het vliegveld vervoer regelt naar waar die dame woont, ff een drankje met haar drinken, en dan gelijk weer terug naar het vliegveld om terug naar huis te gaan?
Da's dan wel een heel erg korte vakantie!
Mocht je deze plannen ooit serieus gaan krijgen, kan ik je nog wel meer tips geven.quote:
Gaat wat lastiger als je in een ander land zitquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
en weer naar huis
Hij wil met iemand op vakantie, maar hier in Nederland lukt het hem niet om een travelbuddy te vinden, en georganiseerde reizen voor singles vindt-ie te eng.quote:
nou ik zit beetje te kijken wat kan, maar daarom. juist wat je nu dus net zei had ik dus nooit aan gedacht. Dus zie alweer, weet niet genoeg om er blind in te gaanquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht je deze plannen ooit serieus gaan krijgen, kan ik je nog wel meer tips geven.
Maar ga eerst gewoon ff wat van die sites opzoeken zonder een account aan te maken als dat nog te eng voor je is.
+ wippenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus dat-ie op een internationale datingsite een dame aanspreekt, een ticket boekt naar dat land, vanaf het vliegveld vervoer regelt naar waar die dame woont, ff een drankje met haar drinken, en dan gelijk weer terug naar het vliegveld om terug naar huis te gaan?
Da's dan wel een heel erg korte vakantie!
In het buitenland?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
en weer naar huis
had je die laatst ook gekocht met de 1+1 actie?quote:
ik ga maar gwoon F1 kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil met iemand op vakantie, maar hier in Nederland lukt het hem niet om een travelbuddy te vinden, en georganiseerde reizen voor singles vindt-ie te eng.
Misschien in DMquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht je deze plannen ooit serieus gaan krijgen, kan ik je nog wel meer tips geven.
Maar ga eerst gewoon ff wat van die sites opzoeken zonder een account aan te maken als dat nog te eng voor je is.
Zeevissen @loveyoulongtimequote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet waar Thailand bekend om staat, naast de tempels enzo?
als je naar Thailand gaat om te wippen is het alsnog duur..quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet waar Thailand bekend om staat, naast de tempels enzo?
spill the beansquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga maar gwoon F1 kijken
voor ik iets zeg
Vogelquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had je die laatst ook gekocht met de 1+1 actie?![]()
![]()
hier goed ingeslagen![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga maar gwoon F1 kijken
voor ik iets zeg
Als je hier niks vindt...quote:
Tuurlijk, en ik praat ook over ergens in de toekomst he; ik denk niet dat hij vanmiddag al een ticket wil boeken!quote:
Nee wel echtequote:
Als je maar vaak genoeg wipt daarquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als je naar Thailand gaat om te wippen is het alsnog duur..
ticket
Nee dit is zo'n zakje.. was nieuwquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had je die laatst ook gekocht met de 1+1 actie?![]()
![]()
hier goed ingeslagen![]()
maar die is niet buitenlands omdat je hier niks kan vindenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn ex is ook buitenlands
Maar wie weet zijn er nog wel meer mensen die iets aan de tips hebben? Of kunnen we nog nuttige aanvullingen gevenquote:
Nein..Starbucks Caramel latte instant sticks #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi572381quote:
Mijn ex ook! Kwam ik later achterquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn ex is ook buitenlands
Laat hem t maar ff zo'n site bekijken en door wat profielen scrollen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wie weet zijn er nog wel meer mensen die iets aan de tips hebben? Of kunnen we nog nuttige aanvullingen geven
Dit gaat hij je niet in dank afnemenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit gaat hij je niet in dank afnemen
heb je het ook over een land wel he `)quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:48 schreef ToT het volgende:
Een kennis van me zei een keer dat ze een super fijne, oudere collega had voor wie ze altijd veel respect had.
Elk jaar ging hij naar Thailand op vakantie, naar Pattaya.
Ze dacht altijd: "Oh, wat een diepzinnige man, om elke keer naar zo'n spiritueel land te gaan! Die moet zo verlicht van geest zijn!"
Toen ging ze een keer die plaats een keer googlen, en meteen was ze alle respect voor hem kwijt!
Dit is een tekenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nein..Starbucks Caramel latte instant sticks #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi572381
Op naar ronde 1000000000000000000000000000000000000000000000quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook lekker idd, heb nog wel een dolce gusto staanquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is een teken
Dit is mijn favo:
Nescafé Dolce Gusto Macchiato caramel capsules #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi476550
Slow coffeequote:
Niet het hele land is zo hoor!quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
heb je het ook over een land wel he `)
Voor de visite.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een dolce gusto, met allemaal lattes en capuccinos, maar ik lust geen koffie
Van datingtips voor kree die hij toch niet gaat opvolgen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op naar ronde 1000000000000000000000000000000000000000000000
quote:
ja dan wordt het in verhouding weer wat goedkoperquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg wipt daar
MAAAAAAAAquote:
Ow even opzoeken wat dat voor iets isquote:
Waarom in huis dan? Voor de visite?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een dolce gusto, met allemaal lattes en capuccinos, maar ik lust geen koffie
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef maily het volgende:
[..]
Voor de visite.
Of voor de buuf als ze dat kind snel stil krijgt.
nou ja ik niet persoonlijk maar ken dus een zelfde verhaal van iemand. tjaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet het hele land is zo hoor!
Ik heb ook een korte relatie met een Thaise dame gehad, maar ik kwam er snel achter dat ze wilde dat ik maandelijks forse bedragen die kant op zou sturen en als ik met haar zou willen trouwen, zou ik mijn huis moeten verkopen voor de bruidsschat die haar ouders van mij verlangden!
Die bruidsschat is allang achterhaald in het grootste deel van dat land, maar sommige families verwachten dat nog wel.
Dan koop je de liefde dus, en als je geld op is, is de liefde ook op.
Ja fuck dat!
Hoe vind je het? Is het lekker?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nein..Starbucks Caramel latte instant sticks #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi572381
Heb de link gepost zie post #251quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dan wordt het in verhouding weer wat goedkoper
[..]
MAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
[..]
Ow even opzoeken wat dat voor iets is
Smaakt wel lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe vind je het? Is het lekker?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is een teken
Dit is mijn favo:
Nescafé Dolce Gusto Macchiato caramel capsules #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi476550
Is niequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is nie
nog niemand vermoordzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
zie hem maar jullie posten zo veelquote:
Next weekend nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Van datingtips voor kree die hij toch niet gaat opvolgen?
zeg jij dat nu echtquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie hem maar jullie posten zo veel![]()
was ff wat in de oven stoppen , kabeltje zoeken , koffie gepakt en ondertussen zijn er weer tig posts bij hiero
Taart? Worstenbroodjes?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie hem maar jullie posten zo veel![]()
was ff wat in de oven stoppen , kabeltje zoeken , koffie gepakt en ondertussen zijn er weer tig posts bij hiero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |