Ga ik doenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tot en met ronde 12 was het spannend!
Daarna was het ook af en toe wel ff spanning en sensatie en onverwachte uitvaller en zo.
Zeker terugkijken
ik las totquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Toto heeft weer een mailtje gestuurd
En dan toch gewoon 1e wordenquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil een petitie starten dat Max altijd met een scheefstaand stuur en onder plek 4 moet starten.
Precies.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Gewoon in je eentje gaan is ook niets mis mee. Kun je lekker doen wat je zelf wil.
ik wil een petitie starten dat mensen niet meer mogen zeuren over Maxquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil een petitie starten dat Max altijd met een scheefstaand stuur en onder plek 4 moet starten.
Red Bullquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:09 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan toch gewoon 1e worden![]()
Max wonderkind
Bellen mag niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Toto heeft weer een mailtje gestuurd
Iesj koeltoerquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil een petitie starten dat mensen niet meer mogen zeuren over Max
Op 1quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
Op welke plek staat Ayrton Senna trouwens? Ik volg die sport niet echt.
Wiens billen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was leuk
even billen knijpen ronde 1 en 2
Ik wil wel eens een wedstrijd zien met alle coureurs in precies dezelfde auto. Kijken wie er dan wint...quote:
dromen zijn dat? niet echt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een vervelende droom. Er zat een grote harige spin op mn hand. Met een beetje schudden ging hij er niet vanaf. Dus uiteindelijk sloeg iemand hem er vanaf. Toen werd hij boos en bleek hij tientallen meters te kunnen springen en kwam hij achter me aan, met in het midden een soort steek in de aanslag.
Gelukkig ging ik net op tijd een huis in en lande hij op het raam van de deur.
Max.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een wedstrijd zien met alle coureurs in precies dezelfde auto. Kijken wie er dan wint...
Maxquote:Op zaterdag 20 april 2024 09:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een wedstrijd zien met alle coureurs in precies dezelfde auto. Kijken wie er dan wint...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
15quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
min of meer hoopgevend dit.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook eens in m'n uppie met een georganiseerde reis gegaan. Ja een online kennis van me zou op diezelfde bus zitten, maar zij had meteen een klik met een flitsende surferdude, dus zat ik maar met andere mensen op die bus te kletsen.
Maar ik ben ook diverse keren helemaal alleen op vakantie gegaan. Ticket geboekt, hotelletje geregeld en gewoon gaan.
15quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
Broodje!quote:
snap jequote:Op zaterdag 20 april 2024 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
dromen zijn dat? niet echt.
maar snap je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Max.
Nog altijd Max.
Maar zet iedereen in een goede auto en Max in een Haas, en dan wint hij niet.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max![]()
niet op de spoiler klikken als je de sprint nog wilt zienIk denk ook Max.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook eerst op een internationale datingsite kijken, leuk met een dame kletsen (voor een oppervlakkige date of echt een relatie) en dan die kant op gaan om samen met haar op vakantie te gaan in haar land.quote:
oordeel van je?quote:
van hero to zero in 3 uurquote:
Ik oordeel niet, net zoals jij eens moet stoppen met je waardeoordelen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
oordeel van je?
hmms ik denk niet, onzekerheid is het met iedereen hier incl jij trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |