De eerste date wordt er toch niets gedaan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste date wordt er toch niets gedaan
1984quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De eerste date wordt er toch niets gedaan?
Is dit 1955 weer?
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar jij hebt toch ook wel wensen waar een dame aan zou moeten voldoen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm nee niet echt, maar ben sowieso niet echt aan voorwaarden stellen zonder elkaar te kennen of dat nu roken is of wat anders.....
jawel, maargoed ik snap het btw wel hoor. Maargoed alsof ik de ergste ooit ben omdat ik rook. Daar gaat het niet om, mss meer klikt dat of persoonlijkheid, dat hele stoppen met roken kwam er meer als geintje bij natuurlijk. En meen het nog serieus hoor want zou stoppen ermee. maarja.quote:
Dat is wat Drakin net zeiquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is dit 1955 weer?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Tegenwoordig heb je eerder de kont van een dame in je gezicht dan dat je een tongzoen krijgt op de eerste date
Ja neuken mag, maar een tongzoen is te item daar moet je even mee wachten ( van wat ik zo her en der lees en hoor van de jongeren)quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Tegenwoordig heb je eerder de kont van een dame in je gezicht dan dat je een tongzoen krijgt op de eerste date
ja daarom. het heeft dingen van beide kanten, en wie weet dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, maar jij hebt toch ook wel wensen waar een dame aan zou moeten voldoen?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is dit 1955 weer?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
goed tongen daar valt of staat alles meequote:Op zaterdag 20 april 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja neuken mag, maar een tongzoen is te item daar moet je even mee wachten ( van wat ik zo her en der lees en hoor van de jongeren)
2 tieten en een vaginaquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:01 schreef kree het volgende:
zal eens anders vragen, want mss zien jullie het verkeerd.
Wat denken jullie zijn mijn wensen dan voor relatie enzo?
Dat is wat Drakin zei he, de eerste date wordt niet geneuktquote:Op zaterdag 20 april 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat weet je niet Dott of er op een eerste date niks wordt gedaan![]()
Mag hopen dat je op zijn minst wel een foto hebt gestuurd om te kijken met je zit te chatten
quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja neuken mag, maar een tongzoen is te item daar moet je even mee wachten ( van wat ik zo her en der lees en hoor van de jongeren)
"Ja meid, je hebt wel een leuke persoonlijkheid, maar 170 kilo vind ik wel een beetje fors. Misschien dat je daar wat aan zou willen doen?"quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom. het heeft dingen van beide kanten, en wie weet dus
Meer om van te houdenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja meid, je hebt wel een leuke persoonlijkheid, maar 170 kilo vind ik wel een beetje fors. Misschien dat je daar wat aan zou willen doen?"
- "Je bent een leuke vent, maar of ik de slagroomtaart voor jou zou willen laten staan? Hmmmmm....kweenie hoor...."
haha wat? gehehe afgezien dat dat allemaal niet klopt. ,maar ok?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja meid, je hebt wel een leuke persoonlijkheid, maar 170 kilo vind ik wel een beetje fors. Misschien dat je daar wat aan zou willen doen?"
- "Je bent een leuke vent, maar of ik de slagroomtaart voor jou zou willen laten staan? Hmmmmm....kweenie hoor...."
zal weinig van overblijvenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat kree dat niet bovenop hem zou willen hebben liggen.
Is ook weer waar.quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook wel weer mee eens; direct eisen stellen is ook geen goede start, maar aan de andere kant; als je echt fel tegen roken bent, moet je niet met een roker gaan daten.
Wil die wel met jou daten, dan zal 1 van beiden sowieso iets moeten veranderen om die date door te laten gaan.
leuke eerste date enzo En als het klikt neuken verder later, dat is mijn principe.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet neuken op de eerste date? Maar definieer 1e date dan?
Dat dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weer waar.
Weet je ze zoeken het maar lekker samen uit. Heb het idee dat het van beide kanten niet echt is
Jij kunt een date krijgen met iemand die graag wil dat je stopt met roken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha wat? gehehe afgezien dat dat allemaal niet klopt. ,maar ok?
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weer waar.
Weet je ze zoeken het maar lekker samen uit. Heb het idee dat het van beide kanten niet echt is
Denk niet zo heel veel, ze moet weinig praten, goed kunnen luisteren en een gat hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:01 schreef kree het volgende:
zal eens anders vragen, want mss zien jullie het verkeerd.
Wat denken jullie zijn mijn wensen dan voor relatie enzo?
Maar voor het huwelijk wel?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
leuke eerste date enzo En als het klikt neuken verder later, dat is mijn principe.
2 tieten nog vergeten in de opsommingquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet zo heel veel, ze moet weinig praten, goed kunnen luisteren en een gat hebben
je onderschat het hele stuk dat ik iemand ook echt leuk moet vinden, snap wel dat jou pik gelijk omhoog gaat en die van mij ook wel.... maar voor ik hem gebruik moet er wat meer zijn als alleen ff opwinding ofzo. goed dat heb ik hier al jaren verteld dus niks nieuws.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij kunt een date krijgen met iemand die graag wil dat je stopt met roken.
Als een behoorlijk corpulente dame interesse in jou zou hebben, zou je daar direct voor gaan, of heb je liever dat ze een paar pondjes kwijt raakt voor je interesse in haar zou kunnen krijgen?
Je hebt wel een stijgert, althans vorige keer ging die in een rap tempo een eigen leven leidenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat het hele stuk dat ik iemand ook echt leuk moet vinden, snap wel dat jou pik gelijk omhoog gaat en die van mij ook wel.... maar voor ik hem gebruik moet er wat meer zijn als alleen ff opwinding ofzo. goed dat heb ik hier al jaren verteld dus niks nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |