Maar je hebt dus duidelijk wel een beeld bij wat voor soort vrouw je zou willen hebben?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat het hele stuk dat ik iemand ook echt leuk moet vinden, snap wel dat jou pik gelijk omhoog gaat en die van mij ook wel.... maar voor ik hem gebruik moet er wat meer zijn als alleen ff opwinding ofzo. goed dat heb ik hier al jaren verteld dus niks nieuws.
tuurlijk wel, en hangt ervan af natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wel een stijgert, althans vorige keer ging die in een rap tempo een eigen leven leiden
Leuke woordspeling het hangt er vanafquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:12 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en hangt ervan af natuurlijk.
maargoed dat echt doen dan zit nog stap tussen bij mij iig, hoe graag ik zou willen.
en toch neemt het aantal rokers met rasse schreden toequote:Op zaterdag 20 april 2024 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Roken is echt niet meer van deze tijd.
Je bent haast een paria als je het nog doet, je mag het op steeds minder plaatsen, het is tegenwoordig schofterig duur, het is zwaar ongezond, mensen ruiken het snel aan je waardoor je ook minder aantrekkelijk bent voor dates enz enz enz.
Leuke gewoonte. Doe je niemand kwaad meequote:Op zaterdag 20 april 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
wat is een vervelende gewoonte?
boomknuffelen?
Dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
wat is een vervelende gewoonte?
boomknuffelen?
iets raars of vervelends? nou precies die vorige dus. ik had eigenlijk het moeten laten gaan, maar vond dr leuk enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je hebt dus duidelijk wel een beeld bij wat voor soort vrouw je zou willen hebben?
En als ze een vervelende gewoonte heeft die er haaks op staat, zou je willen dat ze die vervelende gewoonte afleert?
Serieus?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en toch neemt het aantal rokers met rasse schreden toe
Ik had niet verwacht dat dat idd een "poortdrug" of zo zou zijn.quote:
voor sommigen zou een platzak beter zijnquote:
jup kloptquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor sommigen zou een platzak beter zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |