SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig ook nog iets tegen
[ afbeelding ]
@:greysbones
Misschien overtypen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Hoe maak ik hier nu mijn ondertitel van
[..]
Nee je kunt een link ervan maken ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien overtypen?![]()
Het was wel even een unieke gebeurtenis, dat wel.
Het is toch juist andersom?quote:
Hopelijk word je morgenvroeg niet gewekt door de kuthaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:52 schreef DJMO het volgende:
Ik heb last van terugslag van de vakantiewil alleen maar slapen
had ik ook idd, reed terug vanuit brakel waar het nog lekker zonnig was en net na Utrecht flinke bui, gelijk file ook op A12. maargoed dat is daar normaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Het lijkt hier ook niet droog, maar dat is slecht te zien vanuit het zolderraam.
Onderweg naar huis was het wel aan het hozen...
Maar zover ben je toch maar eens!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, ben er echt zo hard aan toe!
Moet nog wel heel veel aan gebeuren, maar stapje voor stapje...
dat is wel de essentie van SC, haha ik heb het opgegeven om alles terug te lezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan worden het hele lange topics, als Greys aan het posten is.
Je blijft aan het scrollen
Ben behoorlijk wanhopig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Maar zover ben je toch maar eens!!!
altijd heerlijk als ik weer aan het werk ben, kan ik ff uitrusten van vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:52 schreef DJMO het volgende:
Ik heb last van terugslag van de vakantiewil alleen maar slapen
wat heb je gemaakt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:58 schreef KoningWouter het volgende:
Zelfs op mijn trage laptop is onze applicatie snel.
Ben echt tevreden met vandaag!
Puinhoop daar altijd. Ligt die weg niet open momenteel, wegwerkzaamheden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
had ik ook idd, reed terug vanuit brakel waar het nog lekker zonnig was en net na Utrecht flinke bui, gelijk file ook op A12. maargoed dat is daar normaal.
was nog redelijk op tijd thuis, dus ging beter als gister
We zijn bezig met een IPTV applicatie. Waarmee je alle films/series/zenders ter wereld kunt bekijken.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:58 schreef KoningWouter het volgende:
Zelfs op mijn trage laptop is onze applicatie snel.
Ben echt tevreden met vandaag!
Heb je ons feature request al geïmplementeerd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We zijn bezig met een IPTV applicatie. Waarmee je alle films/series/zenders ter wereld kunt bekijken.
Hahaha staat nog in de backlogquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je ons feature request al geïmplementeerd?
Bliksemflitsen komen uit haar oren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Pinnenmutske is nu woestboos....
Een apart backlog item ervoor, nicequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha staat nog in de backlog
Nee A2 maar is alleen in het weekend. Er is wel een rijstrook dicht bij eentje van die bruggen aan beide kanten. maar nog niet echt last van gehad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Puinhoop daar altijd. Ligt die weg niet open momenteel, wegwerkzaamheden?
In elk geval hele boze blikkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Bliksemflitsen komen uit haar oren?
klinkt goed, hoor het wel als je beta testers wilquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We zijn bezig met een IPTV applicatie. Waarmee je alle films/series/zenders ter wereld kunt bekijken.
We programmeren zo professioneel mogelijk. Alles in source control met pull requests voor merges. Mijn broertje is echt een management nazi dus die is daar heel streng in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een aparte PBI ervoor, nice:
Ik zal het onthouden Kree! Gaan we gebruik van maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt goed, hoor het wel als je beta testers wil
sowieso hoor wil best ff helpen testen als het nodig isquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden Kree! Gaan we gebruik van maken.
I like thatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We programmeren zo professioneel mogelijk. Alles in source control met pull requests voor merges. Mijn broertje is echt een management nazi dus die is daar heel streng in.
We zijn thuis, dus geen kuthaan meer te bekennen godzijdank.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk word je morgenvroeg niet gewekt door de kuthaan.
Programmeren in Pascal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:04 schreef kree het volgende:
vond dat programmeren vroeger op HBO altijd wel leuk trouwens.
Je moet er wel een manier voor denken in hebben. Maargoed met C begonnen en toen C++
Haalde dat trouwens wel in tegenstelling tot wiskunde enzo.
Dus en verder in werk heb ik het niet echt meer nodig, maar heb de basis principes geleerd zeg maar. Ook wel met php enzo.
En geen wespen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
We zijn thuis, dus geen kuthaan meer te bekennen godzijdank.
Tof! C en C++ zijn de moeilijkste talen die er zijn dus als je dat kunt kun je alles wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:04 schreef kree het volgende:
vond dat programmeren vroeger op HBO altijd wel leuk trouwens.
Je moet er wel een manier voor denken in hebben. Maargoed met C begonnen en toen C++
Haalde dat trouwens wel in tegenstelling tot wiskunde enzo.
Dus en verder in werk heb ik het niet echt meer nodig, maar heb de basis principes geleerd zeg maar. Ook wel met php enzo.
die heb ik nooit gehad. Maargoed het principe lijkt op elkaar met alle programmeer talen.quote:
ik heb er de kennis niet voor denk ik, of niet genoeg iig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tof! C en C++ zijn de moeilijkste talen die er zijn dus als je dat kunt kun je alles wel.
Zelf vind ik het echt klote. Heb een jaar als embedded systems developer gewerkt maar maar ik werd echt gek van die pointers en bitjes en bytjes dus ben daar gestopt. Dat wordt nog wat als we straks zelf codecs moeten gaan implementeren.
Heb jij daar geen zin in?
Is ook heel ingewikkeld. Bits en Bytes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er de kennis niet voor denk ik, of niet genoeg iig.
Wat ik hel vond op het HBO was leren over die FPGA dingen en hoe dat te programmeren, snapte er echt niks van.
maar dat heeft beetje aan de leraar gelegen ook die het ruk uitlegde., Heb het beginnetje al niet goed gesnapt toen.
En terraflops en gigaquads enzulks....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is ook heel ingewikkeld. Bits en Bytes.
object georiënteerd programmeren was niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
die heb ik nooit gehad. Maargoed het principe lijkt op elkaar met alle programmeer talen.
Dat object georiënteerd was wel ff sprongetje van C. maargoed elektrotechniek he dus was niet het hoofddoel natuurlijk van de opleiding.
ok boomerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:09 schreef KoningWouter het volgende:
Klopt, OO is een manier van denken.
dat is meer assembler. hahahahaha. ik weet het is wel de basis, maar geef me dan maar de wat hogere programmeer talen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is ook heel ingewikkeld. Bits en Bytes.
Jij was anders georiënteerd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
object georiënteerd programmeren was niet echt mijn ding.
Ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Idemquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
dat is meer assembler. hahahahaha. ik weet het is wel de basis, maar geef me dan maar de wat hogere programmeer talen.
nou mijn ook niet echt dus. Ik snapte het nog wel, maar vond het vrij lastig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Baby_boomersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
Ik snap nog steeds niet in welke gevallen "boomer" gebruikt wordt om een generatie aan te duiden en wanneer het volgens de woke idioot die het woord gebruikt, het meer als een mindset gezien moet worden.
boomer? nou denk van klagen op de huidige generatie en hoe makkelijk ze het wel niet hebben en etc etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
Ik snap nog steeds niet in welke gevallen "boomer" gebruikt wordt om een generatie aan te duiden en wanneer het volgens de woke idioot die het woord gebruikt, het meer als een mindset gezien moet worden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
Ik heb nog in ouderwets BASIC zitten programmeren, met regelnummers. GOTO, GOSUB, RETURN....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
dat is meer assembler. hahahahaha. ik weet het is wel de basis, maar geef me dan maar de wat hogere programmeer talen.
Ja dat is de originele betekenis, maar de woke community schaart iedereen die een beetje rechts is onder de term "boomer".quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Baby_boomers
Ken het nog wel, hoewel ik ging nooit richting ICT, maar op MBO ook nog gehad met Z80 processor heette dat ding denk ik? Nooit echt iets aan gehad dat trouwens daarna., maar moesten we toen leren, maar dat is idd die dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog in ouderwets BASIC zitten programmeren, met regelnummers. GOTO, GOSUB, RETURN....
IF A = 3 THEN GOSUB 50
50 PRINT "A = 3"
60 RETURN
Dat heeft weinig met de woke community te maken, meer met uberhaupt mensen die iemand met een achterhaalde mening een boomer vinden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is de originele betekenis, maar de woke community schaart iedereen die een beetje rechts is onder de term "boomer".
Ja extreem kutquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:16 schreef kree het volgende:
left shift, right shift bits etc dat soort dingen. en natuurlijk we moesten weten hoe we om moesten zetten van decimaal naar hexadecimaal en binair tellen enzo.
Whehehe doet me denken aan vele, VELE uren code van een boek overtypen en uiteindelijk een spelletje met een paar pixels te krijgen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog in ouderwets BASIC zitten programmeren, met regelnummers. GOTO, GOSUB, RETURN....
20 IF A = 3 THEN GOSUB 50
30 GOTO 70
50 PRINT "A = 3"
60 RETURN
70 END
Oja. FF is niet alleen Freshfruit, maar ook 255quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:16 schreef kree het volgende:
left shift, right shift bits etc dat soort dingen. en natuurlijk we moesten weten hoe we om moesten zetten van decimaal naar hexadecimaal en binair tellen enzo.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja. FF is niet alleen Freshfruit, maar ook 255
ja dat is mooi altijd dat je er bij het hele proces bij betrokken bent, waar ik nu werk hebben we natuurlijk afdeling projecten enzo. En worden we er zijdelings wel bij betrokken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:16 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed voor de hogere programmeertalen heb je dan weer wat meer kennis van OO en design patterns nodig.
Maar dat vind ik ook echt leuk.
En ondernemen merk ik dat ik super vind. Leuk om een heel project van begin tot eind te begeleiden. Van marketing tot aan development.
(Hoewel dat marketing nog wel pittig wordt dat is niet mijn beste punt)
wel echt oude stijl, maar dat is allemaal zo snel gegaan dat je daar echt continu mee bezig moet zijn om het nog allemaal te weten en heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Geweldig was het.
Dat was echt computeren.
Heb je ook goed hoor. Begrijp je wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is mooi altijd dat je er bij het hele proces bij betrokken bent, waar ik nu werk hebben we natuurlijk afdeling projecten enzo. En worden we er zijdelings wel bij betrokken.
Wat het soms lastig maakt, want je kent het hele idee niet en doet je dingen dan maar.
Maargoed dat is mss iets waarom ik denk dat het toch jammer is dat ik HBO niet af heb gemaakt.
Maar aan andere kant vind het wel best ook, hoef al die verantwoordelijkheden eigenlijk niet eens als ze me gewoon ok betalen.
Gohquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef kree het volgende:
m'n bekeuring is wel afgetrokken van mijn salaris deze maand, haha beetje jammer weer. maarja
Wist niet dat ze dat via hand-en-spandiensten deden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef kree het volgende:
m'n bekeuring is wel afgetrokken van mijn salaris deze maand, haha beetje jammer weer. maarja
ja pijnpuntje dit hoorquote:
was het maar zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat via hand-en-spandiensten deden.
Nopequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Pinnenmutske is nu woestboos....
gratis gekregen vanuit hier het westen. hier nu helemaal droogquote:
Nee hoor want ik woon in het westen en net regende het nog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
gratis gekregen vanuit hier het westen. hier nu helemaal droog
NW danquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor want ik woon in het westen en net regende het nog.
Brabant?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, het komt er met bakken uit hier.![]()
Is de moesson weer aangebroken?
Plastic bakken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, het komt er met bakken uit hier.![]()
Is de moesson weer aangebroken?
sprookjes werken over het algemeenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
Net Woezel & Pip voorgelezen op een Broertjes De Boer-toon!
Vreemd genoeg werd hij daar niet slaperig van!
Ook in een broertjes De Boer toon?quote:
of de NEN1010 voorlezen, iig word ik er slaperig vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook in een broertjes De Boer toon?
Hans & Grietje heb ik trouwens al heel vaak voorgelezen op allerlei achterlijke manieren om het interessant te houden!
Yesquote:
Ligt er helemaal vol mee.quote:
Ik mis DTS, eens een bolker, altijd een bolker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:03 schreef kree het volgende:
moet trouwens eerlijk zeggen, vind dit topic leuker als DTS, het is min of meer hetzelfde, behalve altijd dat gezijk om punten. mss blijf ik hier maar hangen ook al gaat ie weer open later.
SPL / Zo langzaam aan mogelijk 4quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mis DTS, eens een bolker, altijd een bolker.![]()
nou ik toch niet echt? het is dat ie wel altijd actief is dag en nacht wat het handig maakt als je ff wil kletsen. maar nooit zo voorstander geweest van dat soort spel erin. het creëert vaak ook een reeks aan alleen smileys en onzin posts enzo die eigenlijk nergens op slaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
de mods hebben gesproken. hahahaha het gaat niet eerder open als september denk ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
En ik had nog een poging gewaagd in KLB, maar die werd dichtgemurpt.
ZEGquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Alleen smileys posten wordt niet door iedereen gewaardeerd blijkbaarquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen smileys posten wordt niet door iedereen gewaardeerd blijkbaar
[..]
Hangt van de context af, maar het stopt de conversatie een beetje als het enige antwoord wat je krijgt een smiley isquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Big home struggles!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
De tv is nu te klein, en de keuken is te ver lopen
Zeker weten. En de bijzettafeltjes zijn ook een beetje als een stip op de horizonquote:
Ik heb geen idee hoe het allemaal in mijn nieuwe huis er uit zal zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten. En de bijzettafeltjes zijn ook een beetje als een stip op de horizon
[..]
Haha dat klopt wel, tenmiste als ik alleen maar smileys gebruik, is dat vaak als ik geen zin heb in een conversatie. Tenzij het met iemand is die antwoordt in smileysquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt van de context af, maar het stopt de conversatie een beetje als het enige antwoord wat je krijgt een smiley is
Een test die helemaal nergens op slaat. Vorige jaar had ik alle vragen fout gedaan, en toen kreeg ik een boze email van onze Security and Privacy director dat ik het vooral serieus moest nemenquote:Congratulations!
You completed the Annual Cybersecurity Awareness Training on Aug-20-2024.
Your course completion certificate is attached. Please print or save a copy for your records.
Thank you for being part of the early testing group for this training. To help us improve this experience for others on campus, please provide feedback in a short survey.
Soms is een smiley voldoende, soms is het luiheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat klopt wel, tenmiste als ik alleen maar smileys gebruik, is dat vaak als ik geen zin heb in een conversatie. Tenzij het met iemand is die antwoordt in smileys
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een test die helemaal nergens op slaat. Vorige jaar had ik alle vragen fout gedaan, en toen kreeg ik een boze email van onze Security and Privacy director dat ik het vooral serieus moest nemen
Kan je mooi meer zut kopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten. En de bijzettafeltjes zijn ook een beetje als een stip op de horizon
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan zondag de boekenkasten waterpas zetten, vast maken aan de muur en inrichten
Die surveys word je ook helemaal stapel van - echt overal krijg je enquetes van voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een test die helemaal nergens op slaat. Vorige jaar had ik alle vragen fout gedaan, en toen kreeg ik een boze email van onze Security and Privacy director dat ik het vooral serieus moest nemen
Op thema, categorie. Ja ik ging helpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Was er niet iemand hier die ging helpen je boekenkasten in te richten? Op thema was het toch?
Haalt ie dat?quote:
Heb ik een keer meegemaakt met een postbedrijf, "Red je pakketje".quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die surveys word je ook helemaal stapel van - echt overal krijg je enquetes van voorgeschoteld.
Elke keer als je naar de garage bent geweest: enquete.
Iets online gekocht? Een dag na levering enquete.
Zelfs apps komen om de haverklap met ratings.
WTF?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Anders schakelt ie wel hulp in.
[ afbeelding ]
Fietspomp.quote:
Ook lekker voor zo'n bezorger. Elke dag tientallen scores over hoe je je werk deed.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik een keer meegemaakt met een postbedrijf, "Red je pakketje".
Echt het moment dat het lieve knappe chickie mijn bestelling had afgeleverd, meteen in mijn mail:
- Is uw pakket op tijd afgeleverd?
- Wat voor score geeft u de bezorger voor klantvriendelijkheid?
- Wat voor score geeft u de bezorger voor stiptheid?
- Wat voor score geeft u de bezorger voor professionaliteit?
- Wat voor fooi wenst u de bezorger te geven? ¤5? ¤10? ¤25? Iets anders? En hoe wenst u deze fooi over te maken? Met Paypal? Tikkie? Telebankieren?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook lekker voor zo'n bezorger. Elke dag tientallen scores over hoe je je werk deed.....
Oja, de cv monteur hier moet ook altijd invullen hoe de klanttevredenheid was: netheid van werken, advies, netjes achtergelaten
Maar die vult het zelf altijd in
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef aeque het volgende:
Zelfs Selena Gomez doet mee.
[ afbeelding ]
Je weet meteen waar ze het wilt hebben.quote:
Dus...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef aeque het volgende:
Zelfs Selena Gomez doet mee.
[ afbeelding ]
...moet vol?quote:
Selena Gomez is wel wat uit mijn bereik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet meteen waar ze het wilt hebben.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet meteen waar ze het wilt hebben.
quote:
quote:
Gekke belgjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
plaaster = gips. Weer wat geleerd
Acupunctuur, en als dat niet werkt: gips!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
plaaster = gips. Weer wat geleerd
Is het niet incapsulated?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Acupunctuur, en als dat niet werkt: gips!
[ afbeelding ]
Eerst oplichten en dan pas de echte oplossing.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Acupunctuur, en als dat niet werkt: gips!
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten wat voor capsules ze slikt!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het niet incapsulated?
Manno Pappo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor capsules ze slikt!
normale patat met hoge snelheid tegen een betonblok laten botsenquote:
Het is vrij rustig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik nog wat leuks gemist hier vanavond?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
er worden wel veel gifs rondom een thema gepost
Hier is het nog niet droogquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow, hier gingen de hemelsluizen een compleet los..... Beste bui van het jaar tot nog toe.
Regent hier ook nog wel, maar minder... Liep een rivier door de straat naar benedenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is het nog niet droog
Had je niet even een paar tellen eerder kunnen zijn aangezien jij meer westelijk zit? Nu moest ik weer naar boven rennen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
een streep met dikke buien boven mij
[ afbeelding ]
Streep er doorheen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Die rooie met zwarte stip ten oosten van jou trok net juist hierover.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
gebreurt hier trouwens in Katwijk bijna nooit? Nu is het wel centrum zit niet zo hoog. maar noord en zuid zitten ongeveer +7 ANPquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Benieuwd of ik zo nog brandweer hoor of blauwe lichten zie voor ondergelopen kelders, heb altijd medelijden met de mensen in de "kuil" hier in de straat. Stroomt van 2 kanten hun kant op omdat ze laagst liggen. Ligt wel een extra reservoir onder de grond inmiddels maar of de afwatering deze bui aan kon?
Kom danquote:
Ik woon hoog gelegen op een heuvelgebied, dus alles loopt hier langs maar lager hebben ze vaak shit. Maar jullie hadden een brand vandaag in Katwijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
gebreurt hier trouwens in Katwijk bijna nooit? Nu is het wel centrum zit niet zo hoog. maar noord en zuid zitten ongeveer +7 ANP
waar ik woon trouwens niet want oesgeester kanaal wat ook wel vrij grote afvoer is van rest NL. richting zee.
Maar heb het hier eigenlijk nooit gezien van overlopende putten van riool enzo.
Momenteel droog tussen de eerste en tweede bult van Belgie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Zoetermeer schijnt gemiddeld de meeste regen te hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Benieuwd of ik zo nog brandweer hoor of blauwe lichten zie voor ondergelopen kelders, heb altijd medelijden met de mensen in de "kuil" hier in de straat. Stroomt van 2 kanten hun kant op omdat ze laagst liggen. Ligt wel een extra reservoir onder de grond inmiddels maar of de afwatering deze bui aan kon?
heuh? wat? ik heb die nog niet gehoord en dart is uitzondering. hahaha vertel ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik woon hoog gelegen op een heuvelgebied, dus alles loopt hier langs maar lager hebben ze vaak shit. Maar jullie hadden een brand vandaag in Katwijk
Was nog op de radio vandaag, woning in de fik.. 4 gewonden/doden? kon niet horen want collega's maakten teveel herrie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
heuh? wat? ik heb die nog niet gehoord en dart is uitzondering. hahaha vertel ?
6 meter naar de schuur om de fiets aan de lader te gooien voor morgen, schuur op slot doen. 6 meter terug en ik was doorweekt. Helaas geen warme regen want aardig afgekoeld hier.quote:
Ik niet, heb 1 schuur grote, en 1 schuurtje en voor beiden moet ik naar buiten.quote:
Huis van 1936 schuur van 1920 en later een aanbouw schuurtje geplaatst... En nog steeds geen lekkagequote:
Build to lastquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huis van 1936 schuur van 1920 en later een aanbouw schuurtje geplaatst... En nog steeds geen lekkageGood old buildings
En even afkloppen op hout wel.
Halletje achter het huis begint het wel te begeven, dat had de man van de vorige eigenaresse gebouwd... Lek als een mandje en houd dat met nieuwe verf nog weg rot. Maar dat mag de nieuwe bewoner afbrekenquote:
Vooral als je er niks meer aan gaat veranderen of renoveren toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Halletje achter het huis begint het wel te begeven, dat had de man van de vorige eigenaresse gebouwd... Lek als een mandje en houd dat met nieuwe verf nog weg rot. Maar dat mag de nieuwe bewoner afbreken
Ik ga hier geen cent meer aan uitgevenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral als je er niks meer aan gaat veranderen of renoveren toch?
zal ff het lokale nieuws checken, ik had het niet gehoord namelijk zelf nog via via...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was nog op de radio vandaag, woning in de fik.. 4 gewonden/doden? kon niet horen want collega's maakten teveel herrie.
Ja ik kon het niet goed horen allemaal op de radio, collega's maakten veel herriequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:52 schreef kree het volgende:
ah ja, ik kan uit de foto niet zo gelijk halen waar.
https://www.telegraaf.nl/(...)rand-in-huis-katwijk
maar blijkbaar goed afgelopen dus.
tis wel vlakbij nu heb ik sirenes gehoord, maar woon dicht bij brandweer kazerne. Dus hoor ze bijna elke dag,. wss daarvoor. woon er denk halve km vandaan ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik kon het niet goed horen allemaal op de radio, collega's maakten veel herrieHoorde alleen brand in Katwijk.
Oh jeetjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:52 schreef kree het volgende:
ah ja, ik kan uit de foto niet zo gelijk halen waar.
https://www.telegraaf.nl/(...)rand-in-huis-katwijk
maar blijkbaar goed afgelopen dus.
jup anders dan huizen van jaren 50 en 60 waarvan sommigen al gesloopt moeten wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huis van 1936 schuur van 1920 en later een aanbouw schuurtje geplaatst... En nog steeds geen lekkageGood old buildings
En even afkloppen op hout wel.
Is trouwens door de eerste bewoner zelf gebouwd met behulp van vrienden en een klein bouwbedrijfje. De zoon van de eerste eigenaar komt nog wel eens langs. Die is nu ook al in de 60 maar wil toch het huis waar ie opgroeide nog wel eens zien. Dat is nostalgie in een klein stadje.quote:
Had poosje terug de CV ketel dude hier omdat ding weer kapot is, en ik ga hem denk ik niet laten vervangen meer. Mogen nieuwe bewoners doen. Ik douche onder doorloop heater nu, beneden ook 1 geinstalleerd en verwarm zo lang wel elektrisch als nodig is nu nog. Maar die wees naar plafond in de zolder en vroeg wat is dit? Ik zeg dak isolatie zelfde als gevel isolatie. Maar geen zin meer om het af te timmeren. "Ok zegt ie, zit er als we wel de ketel nog moeten vervangen asbest in de woning?" Ik antwoordde met "dit huis is van 1936 en de enige isolatie heb ik zelf laten doen" Dat was dus duidelijk voor hem, werd toen nog niet gebruikt. Anders dure grap wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jup anders dan huizen van jaren 50 en 60 waarvan sommigen al gesloopt moeten worden
Mondkapje opdoen en zelf vervangen. Wat kan er mis gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had poosje terug de CV ketel dude hier omdat ding weer kapot is, en ik ga hem denk ik niet laten vervangen meer. Mogen nieuwe bewoners doen. Ik douche onder doorloop heater nu, beneden ook 1 geinstalleerd en verwarm zo lang wel elektrisch als nodig is nu nog. Maar die wees naar plafond in de zolder en vroeg wat is dit? Ik zeg dak isolatie zelfde als gevel isolatie. Maar geen zin meer om het af te timmeren. "Ok zegt ie, zit er als we wel de ketel nog moeten vervangen asbest in de woning?" Ik antwoordde met "dit huis is van 1936 en de enige isolatie heb ik zelf laten doen" Dat was dus duidelijk voor hem, werd toen nog niet gebruikt. Anders dure grap wel.
Meh lijkt me niet hendig, maar gelukkig zit dat er niet. Wat er wel zit nog in de zijramen van het huis is het originele glas in loodraam op verschillende plekken. Dat is wel mooi, niet goed voor energie. Maar dat wilde ik niet weghalen, zitten nu ook rolluiken voor dus doe die wel dicht als het echt koud is buiten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Mondkapje opdoen en zelf vervangen. Wat kan er mis gaan
Als je nog maar zo kort in dat huis zit, dan is het de investering niet waard om die ramen nu nog te vervangen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh lijkt me niet hendig, maar gelukkig zit dat er niet. Wat er wel zit nog in de zijramen van het huis is het originele glas in loodraam op verschillende plekken. Dat is wel mooi, niet goed voor energie. Maar dat wilde ik niet weghalen, zitten nu ook rolluiken voor dus doe die wel dicht als het echt koud is buiten.
Terechte klacht welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:13 schreef devzero het volgende:
Ik snap niet dat er nog geen nederlandse samenvatting van dit uitermate belangrijke wetenschappelijke artikel op de front page is gepubliceerd@:DJMO ??
Which animals can and can’t fart?
CV is nu gewoon kapot, maar nieuwe bewoner kan zo voor 3k een nieuwe aan laten sluiten. Niks mis met de leidingen enzo. Dus maakt voor hypotheek niet uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nog maar zo kort in dat huis zit, dan is het de investering niet waard om die ramen nu nog te vervangen.
CV zou hier wel een ander verhaal kunnen zijn. Het kan zijn dat de koper geen verzekering kan krijgen omdat een te oude CV een hoog risico meebrengt; geen verkering is geen hypotheek is geen koop. Geen idee hoe dat in Nederland werkt
Die moet je rigoureus weghalen (en melden bij gemeente) en het afval moet je in de restafval container doen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:45 schreef kree het volgende:
Japanse duizendknoop geniet ervan.
mag wel weer gaan knippen want helemaal weggesnoeid, groeit nu 15cm per dag enzo.
quote:Heeft u de Japanse duizendknoop zelf verwijderd? Gebruik dan de restafval kliko om de takken, aarde en ander snoeiafval in te doen. Dus niet de groene kliko. Door de restafval kliko te gebruiken voorkomt u verdere verspreiding.
Das inderdaad een kutplant, wortelt wel lekker door als je er niks aan doet en verspreid ook snel. Er is ook nog dat ding waar je brandwonden van krijgt en honden de neus van verbranden als ze eraan ruiken. Die zie je ook steeds vaker hier in de bossen alleen ben de naam ff kwijt en te lui om te googlen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Die moet je rigoureus weghalen (en melden bij gemeente) en het afval moet je in de restafval container doen...
Het kleinste stukje tak kan al een nieuwe plant worden... Dus NIET bij groenafval! Dat wordt namelijk weer gebruikt om bemester voor gemeenten te maken...
[..]
Er is *hier* in ONZ een DTS SC.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
En ik had nog een poging gewaagd in KLB, maar die werd dichtgemurpt.
Ja zoiets ja, ook een kutplant. Net als de doornappel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:25 schreef aeque het volgende:
Berenklauw, niet te verwarren met de beste snack in de snackbar.
nu op dit moment en als je keuze hebt zou ik meer voor airco oplosseng gaan en warmte lucht pomp. lijkt me altijd beter als gas. Tis dat ik het niet zelf mag doen hier want woningbouw, mss kan ik ze nog overhalen om uitzondering te maken. Het lijkt me namelijk voordeliger in winter en zomer qua verwarmingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
CV is nu gewoon kapot, maar nieuwe bewoner kan zo voor 3k een nieuwe aan laten sluiten. Niks mis met de leidingen enzo. Dus maakt voor hypotheek niet uitAlleen ik heb er geen zin meer in om dat te laten doen. Heb dat anders opgelost nu voor nog geen 900 euro allemaal en is dikke prima ook voor verwarming. Daarbij verbruik ik dus minder gas waar stroom goedkoper is. En douchen doe ik maximaal 7 minuten en als het bloedheet is in de avond nog een keer 5 minuten. Dus kom nog goedkoper uit ook
Waarom post je er in HEMELSNAAM dan?!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik toch niet echt? het is dat ie wel altijd actief is dag en nacht wat het handig maakt als je ff wil kletsen. maar nooit zo voorstander geweest van dat soort spel erin. het creëert vaak ook een reeks aan alleen smileys en onzin posts enzo die eigenlijk nergens op slaan.
Heb liever dat er aantal die daar zitten gewoon hier leuk posten en het niet doen om een score.
Maar ieder zijn ding he
weet het, woningbouw wilde iig in eerste instantie niet echt helpen en was meer van je eigen verantwoording, t moet hier weg bij bij buren ook he want daar komt ie vandaan. ondergronds.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Die moet je rigoureus weghalen (en melden bij gemeente) en het afval moet je in de restafval container doen...
Het kleinste stukje tak kan al een nieuwe plant worden... Dus NIET bij groenafval! Dat wordt namelijk weer gebruikt om bemester voor gemeenten te maken...
[..]
Het gaat mij er merendeels om dat ik gewoon warm douche en ook warm water in de keuken heb. De rest verwarmen is het probleem niet. Nu nog geld uit gaan geven bij een verwachting dat je ergens in de winter weg bent lijkt mij niet het slimste ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
nu op dit moment en als je keuze hebt zou ik meer voor airco oplosseng gaan en warmte lucht pomp. lijkt me altijd beter als gas. Tis dat ik het niet zelf mag doen hier want woningbouw, mss kan ik ze nog overhalen om uitzondering te maken. Het lijkt me namelijk voordeliger in winter en zomer qua verwarming
kreelogicsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom post je er in HEMELSNAAM dan?!
Omdat er daar in de avond en nacht wél activiteit is, zeker?
omdat lopend Topic is en meestal wel gezellig? tis niet zo heel raar als de rest zo dood is als ik weet niet wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom post je er in HEMELSNAAM dan?!
Omdat er daar in de avond en nacht wél activiteit is, zeker?
De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de burenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
weet het, woningbouw wilde iig in eerste instantie niet echt helpen en was meer van je eigen verantwoording, t moet hier weg bij bij buren ook he want daar komt ie vandaan. ondergronds.
ja snap ik wel, ben ook beetje zoekend wat handig is voor mij. of lees, het goedkoopste dus enzo wat wel nog handig is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gaat mij er merendeels om dat ik gewoon warm douche en ook warm water in de keuken heb. De rest verwarmen is het probleem niet. Nu nog geld uit gaan geven bij een verwachting dat je ergens in de winter weg bent lijkt mij niet het slimste idee
varkens was wel de oplossing jah, ook gelezen, hahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de burenDan ben je alle wortels kwijt die door kunnen gaan.
Zelfs bamboe heeft dan geen kans meer, en dat is een echte motherfucker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
varkens was wel de oplossing jah, ook gelezen, hahahaha
en hou wel van gegrild varkensvlees ook ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs bamboe heeft dan geen kans meer, en dat is een echte motherfucker.
Ik ben Moslim, onreine beesten om te etenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
en hou wel van gegrild varkensvlees ook ofzo.
hihi LOL saaiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
omdat lopend Topic is en meestal wel gezellig? tis niet zo heel raar als de rest zo dood is als ik weet niet wat?
vroeger waren er meer actief. maarja.
totaal geen moeite mee, op de bbq ermee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben Moslim, onreine beesten om te eten
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
totaal geen moeite mee, op de bbq ermee.
tis veel saaier geworden en te veel mss ook nog wel op regeltjes. maar ok heb het over 20 jaar terug.quote:
Inchallah... Ben geintegreerd. En respecteer de kernpunten van jouw voeding ook maat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
kan zo'n speklapje wel waarderen altijd hoor
Ben jij moslim?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Inchallah... Ben geintegreerd. En respecteer de kernpunten van jouw voeding ook maat.
Maar deze plant moet je dus melden bij de gemeente - en hopelijk gaan zij je ook helpen met het weghalen (en ook bij de buren....)quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
weet het, woningbouw wilde iig in eerste instantie niet echt helpen en was meer van je eigen verantwoording, t moet hier weg bij bij buren ook he want daar komt ie vandaan. ondergronds.
salam aleikum, shala inshallahquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Inchallah... Ben geintegreerd. En respecteer de kernpunten van jouw voeding ook maat.
Oh ja.quote:
Die varkens helpen ook niet echt, schijnt. En je moet wel de wolharige varkens hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de burenDan ben je alle wortels kwijt die door kunnen gaan.
Ligt er een beetje aan hoe ik me identificeer, soms Moslim, soms Christen, soms als Vrouw, soms als homo met een regenboogvlag, soms als anti alles, soms als Boedhist, soms voel ik me zelfs de Dalai Lama en geef ik geen neuk om hoe iemand zich voeltquote:
Daar ben je ook mooi mee zeg....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar deze plant moet je dus melden bij de gemeente - en hopelijk gaan zij je ook helpen met het weghalen (en ook bij de buren....)
Hier in de buurt is ook een achtertuin waar het ding groeit, maar daar wordt niets aan gedaan. En de gemeente maar druk aan het werk precies buiten zijn hekwerk want daar groeit het dus nu in de berm. Maar aan de bron kan helaas niets gedaan worden![]()
Stomme vent die daar woont
goeie instelling wel, zo denk ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe ik me identificeer, soms Moslim, soms Christen, soms als Vrouw, soms als homo met een regenboogvlag, soms als anti alles, soms als Boedhist, soms voel ik me zelfs de Dalai Lama en geef ik geen neuk om hoe iemand zich voelt![]()
#Ireallydon'tcareIedereen moet lekker zijn leven kunnen hebben
De gewone verkentjes hebben ze de slijptanden van weggehaald of afgeslepen. Je moet dus echt bio piggies hebben die die tandjes nog wel hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Die varkens helpen ook niet echt, schijnt. En je moet wel de wolharige varkens hebbenDie schijnen dieper te graven of zo
Gezellig was het dus niet altijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:35 schreef kree het volgende:
zolang het beetje gezellig kletsen is vind ik het best,
En ja, wél spel - dus.quote:spel of niet.
Soms voel ik mij FOK!ker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe ik me identificeer, soms Moslim, soms Christen, soms als Vrouw, soms als homo met een regenboogvlag, soms als anti alles, soms als Boedhist, soms voel ik me zelfs de Dalai Lama en geef ik geen neuk om hoe iemand zich voelt![]()
Kak! die was ik vergessen, maar was umdat ich Deutscher bin heute abend.quote:
Gelukkig woon ik in een flat, op 100 m afstand of zo, en het zal niet zomaar op mijn balkon terecht komen, laat staan in een plantenbakquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar ben je ook mooi mee zeg....![]()
Straks komt er nog een stuk van die plant uit zijn tuin in jouw tuin, en zit jij met zo'n woekerende duizendpoot te worstelen.
ja weet ik ben wel naïef, maar ok als het niet soms gezellig was had ik er niet gepost he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Gezellig was het dus niet altijd.
[..]
En ja, wél spel - dus.Echt.
Naïef ben je toch ook
Varkens graven met hun neusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De gewone verkentjes hebben ze de slijptanden van weggehaald of afgeslepen. Je moet dus echt bio piggies hebben die die tandjes nog wel hebben.
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kouwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Varkens graven met hun neus
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kauwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.
Dat kan best, zoveel weet ik er ook niet van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kouwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.
ja maar met honden is dat ook tenen knippen? ok je moet het goed doen, maar janken ze ook. terwijl als je goed doet iig, voelen ze er niks van?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan best, zoveel weet ik er ook niet van.
Heb wel ooit als kind geholpen op een kleine boerderij om biggetjes de tanden de knippen zodat ze de spenen van moeders niet lieten bloeden.
Man wat was dat een gekrijs!
Jij bent een man van meerdere gezichten....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kak! die was ik vergessen, maar was umdat ich Deutscher bin heute abend.
Niet helemaal eens... In de natuur slijten nagels ( tenen niet ) door slijtage van de natuurlijke omgeving en gedrag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar met honden is dat ook tenen knippen? ok je moet het goed doen, maar janken ze ook. terwijl als je goed doet iig, voelen ze er niks van?
niks anders met kinderen en nagels knippen enzo.
eerste waar idd. maarja rest weer ik ook niet veel van afquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet helemaal eens... In de natuur slijten nagels ( tenen niet ) door slijtage van de natuurlijke omgeving en gedrag.
Het is vreemd dat een pasgeboorne in natuurlijke staat al de tepels van moeders beschadigt. Dat is zelfdestructieve evolutie.
Dat vraag ik me dan weer af
In de grote stallen knippen ze dus de staarten en de snijtanden omdat varkens best gevaarlijk voor elkaar kunnen zijn bij verveling en ze elkaar gaan bijten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan best, zoveel weet ik er ook niet van.
Heb wel ooit als kind geholpen op een kleine boerderij om biggetjes de tanden de knippen zodat ze de spenen van moeders niet lieten bloeden.
Man wat was dat een gekrijs!
Niet wat ik vroegquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten, weet nog niet precies hoe ik me vandaag identificeer.. Denk beetje als 1 van de 3 biggetjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent een man van meerdere gezichten....
Ik eet graag een lekker stukje vleesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de grote stallen knippen ze dus de staarten en de snijtanden omdat varkens best gevaarlijk voor elkaar kunnen zijn bij verveling en ze elkaar gaan bijten.
Heb je verschillende weides met groepen varkens die bij elkaar horen en ook hun biggen dan is er niks aan de hand, ik durf je zefs stellig te zeggen loopt een wolf zo'n weide in om een big te pakken dan slacht de hele groep die enkele wolf af, mits ze dus die snijtanden nog hebben. En ze vreten hem ook op.
Gast, ik bedoelde meer dat het me geen fuck uit maakt. Ik ben gewoon mezelf.. Nooit gedoopt of wat dan ook, maar heb ik je ooit al eens verteldquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet wat ik vroeg
Maar prima als je t niet wil zeggen hoor
Ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet helemaal eens... In de natuur slijten nagels ( tenen niet ) door slijtage van de natuurlijke omgeving en gedrag.
Het is vreemd dat een pasgeboorne in natuurlijke staat al de tepels van moeders beschadigt. Dat is zelfdestructieve evolutie.
Dat vraag ik me dan weer af
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef kree het volgende:
hier alle regen al voorbij, voordeel het is wel lekker afgekoeld weer onder 20 graden
Ik identificeer me dan weer niet als gastquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik bedoelde meer dat het me geen fuck uit maakt. Ik ben gewoon mezelf.. Nooit gedoopt of wat dan ook, maar heb ik je ooit al eens verteld
Mijn vlees komt alleen van buiten dieren. Ik koop niks in de supermarkt... Ehh ja soms wel filet americainquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik eet graag een lekker stukje vlees
Als je er over na denkt is wild/jacht het eerlijkst. Beesie vrij leven tot de laatste seconde.
Megastallen, beesten opsluiten .. daar heb ik niets mee.
Oke theyquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik identificeer me dan weer niet als gast
Ik dan weer welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik identificeer me dan weer niet als gast
Niet eens gezien man, zag niet eens dat ik op HC reageerde net hiervoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ik de enige die om mijn geplaatste meme moet lachen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet eens gezien man, zag niet eens dat ik op HC reageerde net hiervoor.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
@:SwJ die de TR's ten tijde van de sluiting afhandelt
[ afbeelding ]
Grüß Gott.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vanavond als Deutsche mann!
die tip is al minstens 10 keer gegevenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt me nu pas op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ik de enige die om mijn geplaatste meme moet lachen
Ow sorry, ik zal nooit meer wat zeggen wat ik nog niet eerder gelezen hebquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
die tip is al minstens 10 keer gegeven
En @Sally heeft er maar vierquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar ben je ook mooi mee zeg....![]()
Straks komt er nog een stuk van die plant uit zijn tuin in jouw tuin, en zit jij met zo'n woekerende duizendpoot te worstelen.
Hey pussycatquote:
Vier?quote:
@kree doe eens mij DM'en ik identificeer me nu als strandwandelaar met warsteiner halve liters in een tas in de hand.quote:
owh dit weer, je kon gewoon terug reageren hoor. maar ok/....quote:
Ow - lol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |