kreelogicsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom post je er in HEMELSNAAM dan?!
Omdat er daar in de avond en nacht wél activiteit is, zeker?

omdat lopend Topic is en meestal wel gezellig? tis niet zo heel raar als de rest zo dood is als ik weet niet wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom post je er in HEMELSNAAM dan?!
Omdat er daar in de avond en nacht wél activiteit is, zeker?

De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de burenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
weet het, woningbouw wilde iig in eerste instantie niet echt helpen en was meer van je eigen verantwoording, t moet hier weg bij bij buren ook he want daar komt ie vandaan. ondergronds.
 Dan ben je alle wortels kwijt die door kunnen gaan.
 Dan ben je alle wortels kwijt die door kunnen gaan.

ja snap ik wel, ben ook beetje zoekend wat handig is voor mij. of lees, het goedkoopste dus enzo wat wel nog handig is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gaat mij er merendeels om dat ik gewoon warm douche en ook warm water in de keuken heb. De rest verwarmen is het probleem niet. Nu nog geld uit gaan geven bij een verwachting dat je ergens in de winter weg bent lijkt mij niet het slimste idee

varkens was wel de oplossing jah, ook gelezen, hahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de burenDan ben je alle wortels kwijt die door kunnen gaan.

Zelfs bamboe heeft dan geen kans meer, en dat is een echte motherfucker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
varkens was wel de oplossing jah, ook gelezen, hahahaha

en hou wel van gegrild varkensvlees ook ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs bamboe heeft dan geen kans meer, en dat is een echte motherfucker.

Ik ben Moslim, onreine beesten om te etenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
en hou wel van gegrild varkensvlees ook ofzo.

hihi LOL saaiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
omdat lopend Topic is en meestal wel gezellig? tis niet zo heel raar als de rest zo dood is als ik weet niet wat?
vroeger waren er meer actief. maarja.

totaal geen moeite mee, op de bbq ermee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben Moslim, onreine beesten om te eten

quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
totaal geen moeite mee, op de bbq ermee.

tis veel saaier geworden en te veel mss ook nog wel op regeltjes. maar ok heb het over 20 jaar terug.quote:

Inchallah... Ben geintegreerd. En respecteer de kernpunten van jouw voeding ook maat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
kan zo'n speklapje wel waarderen altijd hoor

Ben jij moslim?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Inchallah... Ben geintegreerd. En respecteer de kernpunten van jouw voeding ook maat.

Maar deze plant moet je dus melden bij de gemeente - en hopelijk gaan zij je ook helpen met het weghalen (en ook bij de buren....)quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
weet het, woningbouw wilde iig in eerste instantie niet echt helpen en was meer van je eigen verantwoording, t moet hier weg bij bij buren ook he want daar komt ie vandaan. ondergronds.

salam aleikum, shala inshallahquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Inchallah... Ben geintegreerd. En respecteer de kernpunten van jouw voeding ook maat.

Oh ja.quote:

Die varkens helpen ook niet echt, schijnt. En je moet wel de wolharige varkens hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de burenDan ben je alle wortels kwijt die door kunnen gaan.
 Die schijnen dieper te graven of zo
 Die schijnen dieper te graven of zo  

Ligt er een beetje aan hoe ik me identificeer, soms Moslim, soms Christen, soms als Vrouw, soms als homo met een regenboogvlag, soms als anti alles, soms als Boedhist, soms voel ik me zelfs de Dalai Lama en geef ik geen neuk om hoe iemand zich voeltquote:

Iedereen moet lekker zijn leven kunnen hebben
 Iedereen moet lekker zijn leven kunnen hebben  

Daar ben je ook mooi mee zeg....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar deze plant moet je dus melden bij de gemeente - en hopelijk gaan zij je ook helpen met het weghalen (en ook bij de buren....)
Hier in de buurt is ook een achtertuin waar het ding groeit, maar daar wordt niets aan gedaan. En de gemeente maar druk aan het werk precies buiten zijn hekwerk want daar groeit het dus nu in de berm. Maar aan de bron kan helaas niets gedaan worden
Stomme vent die daar woont

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |