abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214764779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Was nog op de radio vandaag, woning in de fik.. 4 gewonden/doden? kon niet horen want collega's maakten teveel herrie.
zal ff het lokale nieuws checken, ik had het niet gehoord namelijk zelf nog via via...
Do what you love, love what you do!
pi_214764796
ah ja, ik kan uit de foto niet zo gelijk halen waar.

https://www.telegraaf.nl/(...)rand-in-huis-katwijk

maar blijkbaar goed afgelopen dus.
pi_214764798
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:52 schreef kree het volgende:

Ja ik kon het niet goed horen allemaal op de radio, collega's maakten veel herrie :) Hoorde alleen brand in Katwijk.
Lach met een schone bips
pi_214764807
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja ik kon het niet goed horen allemaal op de radio, collega's maakten veel herrie :) Hoorde alleen brand in Katwijk.
tis wel vlakbij nu heb ik sirenes gehoord, maar woon dicht bij brandweer kazerne. Dus hoor ze bijna elke dag,. wss daarvoor. woon er denk halve km vandaan ofzo.
op lokale Facebook stond meer erover trouwens, maar moest even zoeken.
pi_214764815
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:52 schreef kree het volgende:

Oh jeetje
♡♡♡♡
pi_214764816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Huis van 1936 schuur van 1920 en later een aanbouw schuurtje geplaatst... En nog steeds geen lekkage *O* Good old buildings :) En even afkloppen op hout wel.
jup anders dan huizen van jaren 50 en 60 waarvan sommigen al gesloopt moeten worden
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_214764822
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Build to last O+
Is trouwens door de eerste bewoner zelf gebouwd met behulp van vrienden en een klein bouwbedrijfje. De zoon van de eerste eigenaar komt nog wel eens langs. Die is nu ook al in de 60 maar wil toch het huis waar ie opgroeide nog wel eens zien. Dat is nostalgie in een klein stadje.
Lach met een schone bips
pi_214764866
quote:
88s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:56 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
jup anders dan huizen van jaren 50 en 60 waarvan sommigen al gesloopt moeten worden
Had poosje terug de CV ketel dude hier omdat ding weer kapot is, en ik ga hem denk ik niet laten vervangen meer. Mogen nieuwe bewoners doen. Ik douche onder doorloop heater nu, beneden ook 1 geinstalleerd en verwarm zo lang wel elektrisch als nodig is nu nog. Maar die wees naar plafond in de zolder en vroeg wat is dit? Ik zeg dak isolatie zelfde als gevel isolatie. Maar geen zin meer om het af te timmeren. "Ok zegt ie, zit er als we wel de ketel nog moeten vervangen asbest in de woning?" Ik antwoordde met "dit huis is van 1936 en de enige isolatie heb ik zelf laten doen" Dat was dus duidelijk voor hem, werd toen nog niet gebruikt. Anders dure grap wel.
Lach met een schone bips
pi_214764902
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Had poosje terug de CV ketel dude hier omdat ding weer kapot is, en ik ga hem denk ik niet laten vervangen meer. Mogen nieuwe bewoners doen. Ik douche onder doorloop heater nu, beneden ook 1 geinstalleerd en verwarm zo lang wel elektrisch als nodig is nu nog. Maar die wees naar plafond in de zolder en vroeg wat is dit? Ik zeg dak isolatie zelfde als gevel isolatie. Maar geen zin meer om het af te timmeren. "Ok zegt ie, zit er als we wel de ketel nog moeten vervangen asbest in de woning?" Ik antwoordde met "dit huis is van 1936 en de enige isolatie heb ik zelf laten doen" Dat was dus duidelijk voor hem, werd toen nog niet gebruikt. Anders dure grap wel.
Mondkapje opdoen en zelf vervangen. Wat kan er mis gaan :+
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:12:48 #210
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_214764914
Om het thema toch nog maar even door te zetten:

220913_1_gifdump86_18.gif
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_214764918
Ik snap niet dat er nog geen nederlandse samenvatting van dit uitermate belangrijke wetenschappelijke artikel op de front page is gepubliceerd :( @DJMO ??

Which animals can and can’t fart?
pi_214764922
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:10 schreef devzero het volgende:

[..]
Mondkapje opdoen en zelf vervangen. Wat kan er mis gaan :+
Meh lijkt me niet hendig, maar gelukkig zit dat er niet. Wat er wel zit nog in de zijramen van het huis is het originele glas in loodraam op verschillende plekken. Dat is wel mooi, niet goed voor energie. Maar dat wilde ik niet weghalen, zitten nu ook rolluiken voor dus doe die wel dicht als het echt koud is buiten.
Lach met een schone bips
pi_214764930
:O
♡♡♡♡
pi_214764931
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Meh lijkt me niet hendig, maar gelukkig zit dat er niet. Wat er wel zit nog in de zijramen van het huis is het originele glas in loodraam op verschillende plekken. Dat is wel mooi, niet goed voor energie. Maar dat wilde ik niet weghalen, zitten nu ook rolluiken voor dus doe die wel dicht als het echt koud is buiten.
Als je nog maar zo kort in dat huis zit, dan is het de investering niet waard om die ramen nu nog te vervangen.

CV zou hier wel een ander verhaal kunnen zijn. Het kan zijn dat de koper geen verzekering kan krijgen omdat een te oude CV een hoog risico meebrengt; geen verkering is geen hypotheek is geen koop. Geen idee hoe dat in Nederland werkt
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:17:39 #215
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_214764934
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:13 schreef devzero het volgende:
Ik snap niet dat er nog geen nederlandse samenvatting van dit uitermate belangrijke wetenschappelijke artikel op de front page is gepubliceerd :( @:DJMO ??

Which animals can and can’t fart?
Terechte klacht wel :o
pi_214764947
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:16 schreef devzero het volgende:

[..]
Als je nog maar zo kort in dat huis zit, dan is het de investering niet waard om die ramen nu nog te vervangen.

CV zou hier wel een ander verhaal kunnen zijn. Het kan zijn dat de koper geen verzekering kan krijgen omdat een te oude CV een hoog risico meebrengt; geen verkering is geen hypotheek is geen koop. Geen idee hoe dat in Nederland werkt
CV is nu gewoon kapot, maar nieuwe bewoner kan zo voor 3k een nieuwe aan laten sluiten. Niks mis met de leidingen enzo. Dus maakt voor hypotheek niet uit :) Alleen ik heb er geen zin meer in om dat te laten doen. Heb dat anders opgelost nu voor nog geen 900 euro allemaal en is dikke prima ook voor verwarming. Daarbij verbruik ik dus minder gas waar stroom goedkoper is. En douchen doe ik maximaal 7 minuten en als het bloedheet is in de avond nog een keer 5 minuten. Dus kom nog goedkoper uit ook :)
Lach met een schone bips
pi_214764949
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:45 schreef kree het volgende:
Japanse duizendknoop geniet ervan.

mag wel weer gaan knippen want helemaal weggesnoeid, groeit nu 15cm per dag enzo.
Die moet je rigoureus weghalen (en melden bij gemeente) en het afval moet je in de restafval container doen...
Het kleinste stukje tak kan al een nieuwe plant worden... Dus NIET bij groenafval! Dat wordt namelijk weer gebruikt om bemester voor gemeenten te maken...

quote:
Heeft u de Japanse duizendknoop zelf verwijderd? Gebruik dan de restafval kliko om de takken, aarde en ander snoeiafval in te doen. Dus niet de groene kliko. Door de restafval kliko te gebruiken voorkomt u verdere verspreiding.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_214764956
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:21 schreef Sally het volgende:

[..]
Die moet je rigoureus weghalen (en melden bij gemeente) en het afval moet je in de restafval container doen...
Het kleinste stukje tak kan al een nieuwe plant worden... Dus NIET bij groenafval! Dat wordt namelijk weer gebruikt om bemester voor gemeenten te maken...
[..]

Das inderdaad een kutplant, wortelt wel lekker door als je er niks aan doet en verspreid ook snel. Er is ook nog dat ding waar je brandwonden van krijgt en honden de neus van verbranden als ze eraan ruiken. Die zie je ook steeds vaker hier in de bossen alleen ben de naam ff kwijt en te lui om te googlen.
Lach met een schone bips
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:25:58 #219
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_214764966
Berenklauw, niet te verwarren met de beste snack in de snackbar.
pi_214764967
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
En ik had nog een poging gewaagd in KLB, maar die werd dichtgemurpt.
Er is *hier* in ONZ een DTS SC.

Even zoeken want al weggezakt natuurlijk.
pi_214764975
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:25 schreef aeque het volgende:
Berenklauw, niet te verwarren met de beste snack in de snackbar.
Ja zoiets ja, ook een kutplant. Net als de doornappel.
Lach met een schone bips
pi_214764976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
CV is nu gewoon kapot, maar nieuwe bewoner kan zo voor 3k een nieuwe aan laten sluiten. Niks mis met de leidingen enzo. Dus maakt voor hypotheek niet uit :) Alleen ik heb er geen zin meer in om dat te laten doen. Heb dat anders opgelost nu voor nog geen 900 euro allemaal en is dikke prima ook voor verwarming. Daarbij verbruik ik dus minder gas waar stroom goedkoper is. En douchen doe ik maximaal 7 minuten en als het bloedheet is in de avond nog een keer 5 minuten. Dus kom nog goedkoper uit ook :)
nu op dit moment en als je keuze hebt zou ik meer voor airco oplosseng gaan en warmte lucht pomp. lijkt me altijd beter als gas. Tis dat ik het niet zelf mag doen hier want woningbouw, mss kan ik ze nog overhalen om uitzondering te maken. Het lijkt me namelijk voordeliger in winter en zomer qua verwarming
pi_214764977
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:06 schreef kree het volgende:

[..]
nou ik toch niet echt? het is dat ie wel altijd actief is dag en nacht wat het handig maakt als je ff wil kletsen. maar nooit zo voorstander geweest van dat soort spel erin. het creëert vaak ook een reeks aan alleen smileys en onzin posts enzo die eigenlijk nergens op slaan.

Heb liever dat er aantal die daar zitten gewoon hier leuk posten en het niet doen om een score.
Maar ieder zijn ding he :P
Waarom post je er in HEMELSNAAM dan?!

Omdat er daar in de avond en nacht wél activiteit is, zeker?
pi_214764979
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:21 schreef Sally het volgende:

[..]
[..]

weet het, woningbouw wilde iig in eerste instantie niet echt helpen en was meer van je eigen verantwoording, t moet hier weg bij bij buren ook he want daar komt ie vandaan. ondergronds.
pi_214764980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:26 schreef kree het volgende:

[..]
nu op dit moment en als je keuze hebt zou ik meer voor airco oplosseng gaan en warmte lucht pomp. lijkt me altijd beter als gas. Tis dat ik het niet zelf mag doen hier want woningbouw, mss kan ik ze nog overhalen om uitzondering te maken. Het lijkt me namelijk voordeliger in winter en zomer qua verwarming
Het gaat mij er merendeels om dat ik gewoon warm douche en ook warm water in de keuken heb. De rest verwarmen is het probleem niet. Nu nog geld uit gaan geven bij een verwachting dat je ergens in de winter weg bent lijkt mij niet het slimste idee :)
Lach met een schone bips
pi_214764981
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef Sally het volgende:

[..]

kreelogics
Uw ADH vitamine Worst
pi_214764982
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef Sally het volgende:

[..]

omdat lopend Topic is en meestal wel gezellig? tis niet zo heel raar als de rest zo dood is als ik weet niet wat?

vroeger waren er meer actief. maarja.
pi_214764987
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:28 schreef kree het volgende:

[..]
weet het, woningbouw wilde iig in eerste instantie niet echt helpen en was meer van je eigen verantwoording, t moet hier weg bij bij buren ook he want daar komt ie vandaan. ondergronds.
De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de buren :) Dan ben je alle wortels kwijt die door kunnen gaan.
Lach met een schone bips
pi_214764988
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het gaat mij er merendeels om dat ik gewoon warm douche en ook warm water in de keuken heb. De rest verwarmen is het probleem niet. Nu nog geld uit gaan geven bij een verwachting dat je ergens in de winter weg bent lijkt mij niet het slimste idee :)
ja snap ik wel, ben ook beetje zoekend wat handig is voor mij. of lees, het goedkoopste dus enzo wat wel nog handig is.
pi_214764990
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de buren :) Dan ben je alle wortels kwijt die door kunnen gaan.
varkens was wel de oplossing jah, ook gelezen, hahahaha
pi_214764995
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:31 schreef kree het volgende:

[..]
varkens was wel de oplossing jah, ook gelezen, hahahaha
Zelfs bamboe heeft dan geen kans meer, en dat is een echte motherfucker.
Lach met een schone bips
pi_214764996
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zelfs bamboe heeft dan geen kans meer, en dat is een echte motherfucker.
en hou wel van gegrild varkensvlees ook ofzo.
pi_214764998
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:32 schreef kree het volgende:

[..]
en hou wel van gegrild varkensvlees ook ofzo.
Ik ben Moslim, onreine beesten om te eten :r
Lach met een schone bips
pi_214765000
beetje jammer weer dat ik hier toch in nog redelijk randstad woon, paar varkens in mijn tuin zetten is wss niet meest gewaardeerd om het zachtjes te zeggen. hahaha
pi_214765003
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:29 schreef kree het volgende:

[..]
omdat lopend Topic is en meestal wel gezellig? tis niet zo heel raar als de rest zo dood is als ik weet niet wat?

vroeger waren er meer actief. maarja.
hihi LOL saai :')
pi_214765004
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben Moslim, onreine beesten om te eten :r
totaal geen moeite mee, op de bbq ermee.
pi_214765005
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:34 schreef kree het volgende:

[..]
totaal geen moeite mee, op de bbq ermee.
:r
Lach met een schone bips
pi_214765007
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:34 schreef devzero het volgende:

[..]
hihi LOL saai :')
tis veel saaier geworden en te veel mss ook nog wel op regeltjes. maar ok heb het over 20 jaar terug.

maakt mij niet uit zolang het beetje gezellig kletsen is vind ik het best, spel of niet.
pi_214765011
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
:r
kan zo'n speklapje wel waarderen altijd hoor :P
pi_214765014
Gezellig beetje kletsen Enzo
♡♡♡♡
pi_214765015
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
Gezellig beetje kletsen Enzo
ja toch?
pi_214765016
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:36 schreef kree het volgende:

[..]
kan zo'n speklapje wel waarderen altijd hoor :P
Inchallah... Ben geintegreerd. En respecteer de kernpunten van jouw voeding ook maat.
Lach met een schone bips
pi_214765020
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:37 schreef kree het volgende:

[..]
ja toch?
Ja hihi lol
♡♡♡♡
pi_214765021
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Inchallah... Ben geintegreerd. En respecteer de kernpunten van jouw voeding ook maat.
Ben jij moslim?
♡♡♡♡
pi_214765025
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:28 schreef kree het volgende:

[..]
Maar deze plant moet je dus melden bij de gemeente - en hopelijk gaan zij je ook helpen met het weghalen (en ook bij de buren....)

Hier in de buurt is ook een achtertuin waar het ding groeit, maar daar wordt niets aan gedaan. En de gemeente maar druk aan het werk precies buiten zijn hekwerk want daar groeit het dus nu in de berm. Maar aan de bron kan helaas niets gedaan worden :{

Stomme vent die daar woont :{w
pi_214765027
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
salam aleikum, shala inshallah

geleerd dit, toen ik in een Arabisch land kwam enzo. geen idee geen taal kennen niks. en ok hadden ze nog die frans konden maar kon ik niet.

gehehe. over het algemeen die cultuur ben ik niet eens tegen ik heb ze daar meer gast vrijer gezien als dat het meerendeel hier zich voordoet.
pi_214765028
quote:
88s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:29 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
kreelogics
Oh ja.
Was het vergeten.

:')
pi_214765032
quote:

[..]
Die varkens helpen ook niet echt, schijnt. En je moet wel de wolharige varkens hebben :P Die schijnen dieper te graven of zo :D
pi_214765033
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:39 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ben jij moslim?
Ligt er een beetje aan hoe ik me identificeer, soms Moslim, soms Christen, soms als Vrouw, soms als homo met een regenboogvlag, soms als anti alles, soms als Boedhist, soms voel ik me zelfs de Dalai Lama en geef ik geen neuk om hoe iemand zich voelt :)

#Ireallydon'tcare :) Iedereen moet lekker zijn leven kunnen hebben :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:43:36 #250
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_214765035
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:41 schreef Sally het volgende:

[..]
Maar deze plant moet je dus melden bij de gemeente - en hopelijk gaan zij je ook helpen met het weghalen (en ook bij de buren....)

Hier in de buurt is ook een achtertuin waar het ding groeit, maar daar wordt niets aan gedaan. En de gemeente maar druk aan het werk precies buiten zijn hekwerk want daar groeit het dus nu in de berm. Maar aan de bron kan helaas niets gedaan worden :{

Stomme vent die daar woont :{w
Daar ben je ook mooi mee zeg.... :(
Straks komt er nog een stuk van die plant uit zijn tuin in jouw tuin, en zit jij met zo'n woekerende duizendpoot te worstelen.
pi_214765036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ligt er een beetje aan hoe ik me identificeer, soms Moslim, soms Christen, soms als Vrouw, soms als homo met een regenboogvlag, soms als anti alles, soms als Boedhist, soms voel ik me zelfs de Dalai Lama en geef ik geen neuk om hoe iemand zich voelt :)

goeie instelling wel, zo denk ik ook :P
pi_214765037
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef Sally het volgende:

[..]
Die varkens helpen ook niet echt, schijnt. En je moet wel de wolharige varkens hebben :P Die schijnen dieper te graven of zo :D
De gewone verkentjes hebben ze de slijptanden van weggehaald of afgeslepen. Je moet dus echt bio piggies hebben die die tandjes nog wel hebben.
Lach met een schone bips
pi_214765038
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:35 schreef kree het volgende:
zolang het beetje gezellig kletsen is vind ik het best,
Gezellig was het dus niet altijd.
quote:
spel of niet.
En ja, wél spel - dus.

:') Echt.

Naïef ben je toch ook :P
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:45:03 #254
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_214765041
quote:

[..]

Soms voel ik mij FOK!ker. :@
pi_214765045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Soms voel ik mij FOK!ker. :@
Kak! die was ik vergessen, maar was umdat ich Deutscher bin heute abend.
Lach met een schone bips
pi_214765046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Straks komt er nog een stuk van die plant uit zijn tuin in jouw tuin, en zit jij met zo'n woekerende duizendpoot te worstelen.
Gelukkig woon ik in een flat, op 100 m afstand of zo, en het zal niet zomaar op mijn balkon terecht komen, laat staan in een plantenbak :D
pi_214765047
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:44 schreef Sally het volgende:

[..]
Gezellig was het dus niet altijd.
[..]
En ja, wél spel - dus.

:') Echt.

Naïef ben je toch ook :P
ja weet ik ben wel naïef, maar ok als het niet soms gezellig was had ik er niet gepost he?

Ik maak er persoonlijk niet zo'n drama van, altijd beetje rel is er soms, maar is des foks,trek het me niet onwijs aan. vroeger wel trouwens meer. maar ok. niet meer zo.
pi_214765048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De gewone verkentjes hebben ze de slijptanden van weggehaald of afgeslepen. Je moet dus echt bio piggies hebben die die tandjes nog wel hebben.
Varkens graven met hun neus :Y
Keyboard Knight
pi_214765054
@SwJ die de TR's ten tijde van de sluiting afhandelt

Uw ADH vitamine Worst
pi_214765056
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Varkens graven met hun neus :Y
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kouwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.
Lach met een schone bips
pi_214765058
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kauwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.
Lach met een schone bips
pi_214765061
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kouwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.
Dat kan best, zoveel weet ik er ook niet van.

Heb wel ooit als kind geholpen op een kleine boerderij om biggetjes de tanden de knippen zodat ze de spenen van moeders niet lieten bloeden.

Man wat was dat een gekrijs!
Keyboard Knight
pi_214765062
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Quote ipv Wijzig :+

:*
pi_214765065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Heb wel ooit als kind geholpen op een kleine boerderij om biggetjes de tanden de knippen zodat ze de spenen van moeders niet lieten bloeden.

ja maar met honden is dat ook tenen knippen? ok je moet het goed doen, maar janken ze ook. terwijl als je goed doet iig, voelen ze er niks van?

niks anders met kinderen en nagels knippen enzo.
pi_214765066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:49 schreef Sally het volgende:

[..]
Quote ipv Wijzig :+

:*
True
Lach met een schone bips
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:52:14 #266
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_214765067
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kak! die was ik vergessen, maar was umdat ich Deutscher bin heute abend.
Jij bent een man van meerdere gezichten.... :Y
pi_214765071
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:51 schreef kree het volgende:

[..]
ja maar met honden is dat ook tenen knippen? ok je moet het goed doen, maar janken ze ook. terwijl als je goed doet iig, voelen ze er niks van?

niks anders met kinderen en nagels knippen enzo.
Niet helemaal eens... In de natuur slijten nagels ( tenen niet ) door slijtage van de natuurlijke omgeving en gedrag.

Het is vreemd dat een pasgeboorne in natuurlijke staat al de tepels van moeders beschadigt. Dat is zelfdestructieve evolutie.

Dat vraag ik me dan weer af :+
Keyboard Knight
pi_214765074
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Niet helemaal eens... In de natuur slijten nagels ( tenen niet ) door slijtage van de natuurlijke omgeving en gedrag.

Het is vreemd dat een pasgeboorne in natuurlijke staat al de tepels van moeders beschadigt. Dat is zelfdestructieve evolutie.

eerste waar idd. maarja rest weer ik ook niet veel van af :)
pi_214765076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

In de grote stallen knippen ze dus de staarten en de snijtanden omdat varkens best gevaarlijk voor elkaar kunnen zijn bij verveling en ze elkaar gaan bijten.

Heb je verschillende weides met groepen varkens die bij elkaar horen en ook hun biggen dan is er niks aan de hand, ik durf je zefs stellig te zeggen loopt een wolf zo'n weide in om een big te pakken dan slacht de hele groep die enkele wolf af, mits ze dus die snijtanden nog hebben. En ze vreten hem ook op.
Lach met een schone bips
pi_214765079
quote:

[..]

Niet wat ik vroeg
Maar prima als je t niet wil zeggen hoor
♡♡♡♡
pi_214765083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Jij bent een man van meerdere gezichten.... :Y
Ik heb mijn momenten, weet nog niet precies hoe ik me vandaag identificeer.. Denk beetje als 1 van de 3 biggetjes.
Lach met een schone bips
pi_214765084
nouja iig voor mij bedtijd weer :P

Trusten allemaal voor straks of die nog doorgaan :D
pi_214765085
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
In de grote stallen knippen ze dus de staarten en de snijtanden omdat varkens best gevaarlijk voor elkaar kunnen zijn bij verveling en ze elkaar gaan bijten.

Heb je verschillende weides met groepen varkens die bij elkaar horen en ook hun biggen dan is er niks aan de hand, ik durf je zefs stellig te zeggen loopt een wolf zo'n weide in om een big te pakken dan slacht de hele groep die enkele wolf af, mits ze dus die snijtanden nog hebben. En ze vreten hem ook op.
Ik eet graag een lekker stukje vlees :Y
Als je er over na denkt is wild/jacht het eerlijkst. Beesie vrij leven tot de laatste seconde.

Megastallen, beesten opsluiten .. daar heb ik niets mee.
Keyboard Knight
pi_214765087
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Niet wat ik vroeg
Maar prima als je t niet wil zeggen hoor
Gast, ik bedoelde meer dat het me geen fuck uit maakt. Ik ben gewoon mezelf.. Nooit gedoopt of wat dan ook, maar heb ik je ooit al eens verteld :)
Lach met een schone bips
pi_214765089
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Dit
♡♡♡♡
  Spellchecker dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:57:19 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214765090
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef kree het volgende:
hier alle regen al voorbij, voordeel het is wel lekker afgekoeld weer onder 20 graden :)
Heerlijk :Y
pi_214765092
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Gast, ik bedoelde meer dat het me geen fuck uit maakt. Ik ben gewoon mezelf.. Nooit gedoopt of wat dan ook, maar heb ik je ooit al eens verteld :)
Ik identificeer me dan weer niet als gast
♡♡♡♡
pi_214765093
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ik eet graag een lekker stukje vlees :Y
Als je er over na denkt is wild/jacht het eerlijkst. Beesie vrij leven tot de laatste seconde.

Megastallen, beesten opsluiten .. daar heb ik niets mee.
Mijn vlees komt alleen van buiten dieren. Ik koop niks in de supermarkt... Ehh ja soms wel filet americain :@
Lach met een schone bips
pi_214765097
:O :O
♡♡♡♡
pi_214765098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Oke they
Lach met een schone bips
pi_214765099
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik dan weer wel *)
Keyboard Knight
pi_214765102
Ben ik de enige die om mijn geplaatste meme moet lachen -O-
Uw ADH vitamine Worst
pi_214765103
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ik dan weer wel *)
Ik vanavond als Deutsche mann!
Lach met een schone bips
pi_214765104
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
Niet eens gezien man, zag niet eens dat ik op HC reageerde net hiervoor.
Lach met een schone bips
pi_214765106
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Niet eens gezien man, zag niet eens dat ik op HC reageerde net hiervoor.
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
@:SwJ die de TR's ten tijde van de sluiting afhandelt

[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
pi_214765107
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik vanavond als Deutsche mann!
Grüß Gott.
Keyboard Knight
pi_214765108
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Grüß Gott.
Danke mein freund ^O^
Lach met een schone bips
  Spellchecker woensdag 21 augustus 2024 @ 00:01:22 #288
197773 crew  maily
pi_214765110
quote:

[..]
die tip is al minstens 10 keer gegeven :Y
pi_214765113
Groet God
Uw ADH vitamine Worst
  woensdag 21 augustus 2024 @ 00:01:54 #290
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_214765114
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
Valt me nu pas op.
pi_214765116
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ik dan weer wel *)
:D _O-
♡♡♡♡
pi_214765118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oke they
Ik ben een vrouw
♡♡♡♡
pi_214765119
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:01 schreef maily het volgende:

[..]
die tip is al minstens 10 keer gegeven :Y
Ow sorry, ik zal nooit meer wat zeggen wat ik nog niet eerder gelezen heb :X

:)
Lach met een schone bips
  Spellchecker woensdag 21 augustus 2024 @ 00:03:02 #294
197773 crew  maily
pi_214765121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
En @Sally heeft er maar vier :X
pi_214765123
@kree

Blijf eens uit mijn DM
♡♡♡♡
pi_214765124
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:02 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik ben een vrouw
Hey pussycat O+

Nee grapje, wissik wel. Reageerde alleen op je post en keek niet eens op wie ik reageerde.
Lach met een schone bips
pi_214765125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:03 schreef maily het volgende:

[..]
En @:Sally heeft er maar vier :X
Vier?
Vier wat?
pi_214765127
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
@:kree

Blijf eens uit mijn DM
@kree doe eens mij DM'en ik identificeer me nu als strandwandelaar met warsteiner halve liters in een tas in de hand.
Lach met een schone bips
pi_214765128
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
@:kree

Blijf eens uit mijn DM
owh dit weer, je kon gewoon terug reageren hoor. maar ok/....

Maak er vooral drama van a publiek, wil hier best ook noemen wat ik je zei trouwens als dat helpt|?

moet eerlijk zeggen je vraagt er wel beetje nu om he kritiek? op jezelf. zeg het maar ff. hahaha. drama maken is wss niet de beste optie nu nl met dat DTS enzo. tip en dan ga ik echt naar bed
pi_214765129
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:03 schreef Sally het volgende:

[..]
Vier?
Vier wat?
:{w Hebberig!
Keyboard Knight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: