Heerlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef kree het volgende:
hier alle regen al voorbij, voordeel het is wel lekker afgekoeld weer onder 20 graden
Ik identificeer me dan weer niet als gastquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, ik bedoelde meer dat het me geen fuck uit maakt. Ik ben gewoon mezelf.. Nooit gedoopt of wat dan ook, maar heb ik je ooit al eens verteld
Mijn vlees komt alleen van buiten dieren. Ik koop niks in de supermarkt... Ehh ja soms wel filet americainquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik eet graag een lekker stukje vlees
Als je er over na denkt is wild/jacht het eerlijkst. Beesie vrij leven tot de laatste seconde.
Megastallen, beesten opsluiten .. daar heb ik niets mee.
Oke theyquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik identificeer me dan weer niet als gast
Ik dan weer welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik identificeer me dan weer niet als gast
Niet eens gezien man, zag niet eens dat ik op HC reageerde net hiervoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ik de enige die om mijn geplaatste meme moet lachen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet eens gezien man, zag niet eens dat ik op HC reageerde net hiervoor.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
@:SwJ die de TR's ten tijde van de sluiting afhandelt
[ afbeelding ]
Grüß Gott.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vanavond als Deutsche mann!
die tip is al minstens 10 keer gegevenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de burenDan ben je alle wortels kwijt die door kunnen gaan.
Valt me nu pas op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ben ik de enige die om mijn geplaatste meme moet lachen
Ow sorry, ik zal nooit meer wat zeggen wat ik nog niet eerder gelezen hebquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
die tip is al minstens 10 keer gegeven
En @Sally heeft er maar vierquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar ben je ook mooi mee zeg....![]()
Straks komt er nog een stuk van die plant uit zijn tuin in jouw tuin, en zit jij met zo'n woekerende duizendpoot te worstelen.
Hey pussycatquote:
Vier?quote:
@kree doe eens mij DM'en ik identificeer me nu als strandwandelaar met warsteiner halve liters in een tas in de hand.quote:
owh dit weer, je kon gewoon terug reageren hoor. maar ok/....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |