Had je niet even een paar tellen eerder kunnen zijn aangezien jij meer westelijk zit? Nu moest ik weer naar boven rennen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
een streep met dikke buien boven mij
[ afbeelding ]
Streep er doorheen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Die rooie met zwarte stip ten oosten van jou trok net juist hierover.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
gebreurt hier trouwens in Katwijk bijna nooit? Nu is het wel centrum zit niet zo hoog. maar noord en zuid zitten ongeveer +7 ANPquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Benieuwd of ik zo nog brandweer hoor of blauwe lichten zie voor ondergelopen kelders, heb altijd medelijden met de mensen in de "kuil" hier in de straat. Stroomt van 2 kanten hun kant op omdat ze laagst liggen. Ligt wel een extra reservoir onder de grond inmiddels maar of de afwatering deze bui aan kon?
Kom danquote:
Ik woon hoog gelegen op een heuvelgebied, dus alles loopt hier langs maar lager hebben ze vaak shit. Maar jullie hadden een brand vandaag in Katwijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
gebreurt hier trouwens in Katwijk bijna nooit? Nu is het wel centrum zit niet zo hoog. maar noord en zuid zitten ongeveer +7 ANP
waar ik woon trouwens niet want oesgeester kanaal wat ook wel vrij grote afvoer is van rest NL. richting zee.
Maar heb het hier eigenlijk nooit gezien van overlopende putten van riool enzo.
Momenteel droog tussen de eerste en tweede bult van Belgie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Zoetermeer schijnt gemiddeld de meeste regen te hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Benieuwd of ik zo nog brandweer hoor of blauwe lichten zie voor ondergelopen kelders, heb altijd medelijden met de mensen in de "kuil" hier in de straat. Stroomt van 2 kanten hun kant op omdat ze laagst liggen. Ligt wel een extra reservoir onder de grond inmiddels maar of de afwatering deze bui aan kon?
heuh? wat? ik heb die nog niet gehoord en dart is uitzondering. hahaha vertel ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik woon hoog gelegen op een heuvelgebied, dus alles loopt hier langs maar lager hebben ze vaak shit. Maar jullie hadden een brand vandaag in Katwijk
Was nog op de radio vandaag, woning in de fik.. 4 gewonden/doden? kon niet horen want collega's maakten teveel herrie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
heuh? wat? ik heb die nog niet gehoord en dart is uitzondering. hahaha vertel ?
6 meter naar de schuur om de fiets aan de lader te gooien voor morgen, schuur op slot doen. 6 meter terug en ik was doorweekt. Helaas geen warme regen want aardig afgekoeld hier.quote:
Ik niet, heb 1 schuur grote, en 1 schuurtje en voor beiden moet ik naar buiten.quote:
Huis van 1936 schuur van 1920 en later een aanbouw schuurtje geplaatst... En nog steeds geen lekkagequote:
Build to lastquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huis van 1936 schuur van 1920 en later een aanbouw schuurtje geplaatst... En nog steeds geen lekkageGood old buildings
En even afkloppen op hout wel.
Halletje achter het huis begint het wel te begeven, dat had de man van de vorige eigenaresse gebouwd... Lek als een mandje en houd dat met nieuwe verf nog weg rot. Maar dat mag de nieuwe bewoner afbrekenquote:
Vooral als je er niks meer aan gaat veranderen of renoveren toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Halletje achter het huis begint het wel te begeven, dat had de man van de vorige eigenaresse gebouwd... Lek als een mandje en houd dat met nieuwe verf nog weg rot. Maar dat mag de nieuwe bewoner afbreken
Ik ga hier geen cent meer aan uitgevenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral als je er niks meer aan gaat veranderen of renoveren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |