abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214765036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ligt er een beetje aan hoe ik me identificeer, soms Moslim, soms Christen, soms als Vrouw, soms als homo met een regenboogvlag, soms als anti alles, soms als Boedhist, soms voel ik me zelfs de Dalai Lama en geef ik geen neuk om hoe iemand zich voelt :)

#Ireallydon'tcare :) Iedereen moet lekker zijn leven kunnen hebben :)
goeie instelling wel, zo denk ik ook :P
Do what you love, love what you do!
pi_214765037
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef Sally het volgende:

[..]
Die varkens helpen ook niet echt, schijnt. En je moet wel de wolharige varkens hebben :P Die schijnen dieper te graven of zo :D
De gewone verkentjes hebben ze de slijptanden van weggehaald of afgeslepen. Je moet dus echt bio piggies hebben die die tandjes nog wel hebben.
Lach met een schone bips
pi_214765038
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:35 schreef kree het volgende:
zolang het beetje gezellig kletsen is vind ik het best,
Gezellig was het dus niet altijd.
quote:
spel of niet.
En ja, wél spel - dus.

:') Echt.

Naïef ben je toch ook :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:45:03 #254
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_214765041
quote:

[..]
Ligt er een beetje aan hoe ik me identificeer, soms Moslim, soms Christen, soms als Vrouw, soms als homo met een regenboogvlag, soms als anti alles, soms als Boedhist, soms voel ik me zelfs de Dalai Lama en geef ik geen neuk om hoe iemand zich voelt :)

Soms voel ik mij FOK!ker. :@
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
pi_214765045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Soms voel ik mij FOK!ker. :@
Kak! die was ik vergessen, maar was umdat ich Deutscher bin heute abend.
Lach met een schone bips
pi_214765046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Daar ben je ook mooi mee zeg.... :(
Straks komt er nog een stuk van die plant uit zijn tuin in jouw tuin, en zit jij met zo'n woekerende duizendpoot te worstelen.
Gelukkig woon ik in een flat, op 100 m afstand of zo, en het zal niet zomaar op mijn balkon terecht komen, laat staan in een plantenbak :D
pi_214765047
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:44 schreef Sally het volgende:

[..]
Gezellig was het dus niet altijd.
[..]
En ja, wél spel - dus.

:') Echt.

Naïef ben je toch ook :P
ja weet ik ben wel naïef, maar ok als het niet soms gezellig was had ik er niet gepost he?

Ik maak er persoonlijk niet zo'n drama van, altijd beetje rel is er soms, maar is des foks,trek het me niet onwijs aan. vroeger wel trouwens meer. maar ok. niet meer zo.
pi_214765048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De gewone verkentjes hebben ze de slijptanden van weggehaald of afgeslepen. Je moet dus echt bio piggies hebben die die tandjes nog wel hebben.
Varkens graven met hun neus :Y
Keyboard Knight
pi_214765054
@SwJ die de TR's ten tijde van de sluiting afhandelt

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_214765056
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Varkens graven met hun neus :Y
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kouwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.
Lach met een schone bips
pi_214765058
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kauwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.
Lach met een schone bips
pi_214765061
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kouwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.
Dat kan best, zoveel weet ik er ook niet van.

Heb wel ooit als kind geholpen op een kleine boerderij om biggetjes de tanden de knippen zodat ze de spenen van moeders niet lieten bloeden.

Man wat was dat een gekrijs!
Keyboard Knight
pi_214765062
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Quote ipv Wijzig :+

:*
pi_214765065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Heb wel ooit als kind geholpen op een kleine boerderij om biggetjes de tanden de knippen zodat ze de spenen van moeders niet lieten bloeden.

ja maar met honden is dat ook tenen knippen? ok je moet het goed doen, maar janken ze ook. terwijl als je goed doet iig, voelen ze er niks van?

niks anders met kinderen en nagels knippen enzo.
pi_214765066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:49 schreef Sally het volgende:

[..]
Quote ipv Wijzig :+

:*
True
Lach met een schone bips
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:52:14 #266
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_214765067
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kak! die was ik vergessen, maar was umdat ich Deutscher bin heute abend.
Jij bent een man van meerdere gezichten.... :Y
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
pi_214765071
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:51 schreef kree het volgende:

[..]
ja maar met honden is dat ook tenen knippen? ok je moet het goed doen, maar janken ze ook. terwijl als je goed doet iig, voelen ze er niks van?

niks anders met kinderen en nagels knippen enzo.
Niet helemaal eens... In de natuur slijten nagels ( tenen niet ) door slijtage van de natuurlijke omgeving en gedrag.

Het is vreemd dat een pasgeboorne in natuurlijke staat al de tepels van moeders beschadigt. Dat is zelfdestructieve evolutie.

Dat vraag ik me dan weer af :+
Keyboard Knight
pi_214765074
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Niet helemaal eens... In de natuur slijten nagels ( tenen niet ) door slijtage van de natuurlijke omgeving en gedrag.

Het is vreemd dat een pasgeboorne in natuurlijke staat al de tepels van moeders beschadigt. Dat is zelfdestructieve evolutie.

eerste waar idd. maarja rest weer ik ook niet veel van af :)
pi_214765076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

In de grote stallen knippen ze dus de staarten en de snijtanden omdat varkens best gevaarlijk voor elkaar kunnen zijn bij verveling en ze elkaar gaan bijten.

Heb je verschillende weides met groepen varkens die bij elkaar horen en ook hun biggen dan is er niks aan de hand, ik durf je zefs stellig te zeggen loopt een wolf zo'n weide in om een big te pakken dan slacht de hele groep die enkele wolf af, mits ze dus die snijtanden nog hebben. En ze vreten hem ook op.
Lach met een schone bips
pi_214765079
quote:

[..]

Niet wat ik vroeg
Maar prima als je t niet wil zeggen hoor
♡♡♡♡
pi_214765083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Jij bent een man van meerdere gezichten.... :Y
Ik heb mijn momenten, weet nog niet precies hoe ik me vandaag identificeer.. Denk beetje als 1 van de 3 biggetjes.
Lach met een schone bips
pi_214765084
nouja iig voor mij bedtijd weer :P

Trusten allemaal voor straks of die nog doorgaan :D
pi_214765085
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
In de grote stallen knippen ze dus de staarten en de snijtanden omdat varkens best gevaarlijk voor elkaar kunnen zijn bij verveling en ze elkaar gaan bijten.

Heb je verschillende weides met groepen varkens die bij elkaar horen en ook hun biggen dan is er niks aan de hand, ik durf je zefs stellig te zeggen loopt een wolf zo'n weide in om een big te pakken dan slacht de hele groep die enkele wolf af, mits ze dus die snijtanden nog hebben. En ze vreten hem ook op.
Ik eet graag een lekker stukje vlees :Y
Als je er over na denkt is wild/jacht het eerlijkst. Beesie vrij leven tot de laatste seconde.

Megastallen, beesten opsluiten .. daar heb ik niets mee.
Keyboard Knight
pi_214765087
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Niet wat ik vroeg
Maar prima als je t niet wil zeggen hoor
Gast, ik bedoelde meer dat het me geen fuck uit maakt. Ik ben gewoon mezelf.. Nooit gedoopt of wat dan ook, maar heb ik je ooit al eens verteld :)
Lach met een schone bips
pi_214765089
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Dit
♡♡♡♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')