goeie instelling wel, zo denk ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe ik me identificeer, soms Moslim, soms Christen, soms als Vrouw, soms als homo met een regenboogvlag, soms als anti alles, soms als Boedhist, soms voel ik me zelfs de Dalai Lama en geef ik geen neuk om hoe iemand zich voelt![]()
#Ireallydon'tcareIedereen moet lekker zijn leven kunnen hebben
De gewone verkentjes hebben ze de slijptanden van weggehaald of afgeslepen. Je moet dus echt bio piggies hebben die die tandjes nog wel hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Die varkens helpen ook niet echt, schijnt. En je moet wel de wolharige varkens hebbenDie schijnen dieper te graven of zo
Gezellig was het dus niet altijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:35 schreef kree het volgende:
zolang het beetje gezellig kletsen is vind ik het best,
En ja, wél spel - dus.quote:spel of niet.
Soms voel ik mij FOK!ker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe ik me identificeer, soms Moslim, soms Christen, soms als Vrouw, soms als homo met een regenboogvlag, soms als anti alles, soms als Boedhist, soms voel ik me zelfs de Dalai Lama en geef ik geen neuk om hoe iemand zich voelt![]()
Kak! die was ik vergessen, maar was umdat ich Deutscher bin heute abend.quote:
Gelukkig woon ik in een flat, op 100 m afstand of zo, en het zal niet zomaar op mijn balkon terecht komen, laat staan in een plantenbakquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar ben je ook mooi mee zeg....![]()
Straks komt er nog een stuk van die plant uit zijn tuin in jouw tuin, en zit jij met zo'n woekerende duizendpoot te worstelen.
ja weet ik ben wel naïef, maar ok als het niet soms gezellig was had ik er niet gepost he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Gezellig was het dus niet altijd.
[..]
En ja, wél spel - dus.Echt.
Naïef ben je toch ook
Varkens graven met hun neusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De gewone verkentjes hebben ze de slijptanden van weggehaald of afgeslepen. Je moet dus echt bio piggies hebben die die tandjes nog wel hebben.
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kouwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Varkens graven met hun neus
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kauwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.
Dat kan best, zoveel weet ik er ook niet van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, weer wat geleerd als semi boer.... Maar ze kouwen de harde wortels met hun slijptanden die in de megastallen afgeslepen/weggesneden worden.
ja maar met honden is dat ook tenen knippen? ok je moet het goed doen, maar janken ze ook. terwijl als je goed doet iig, voelen ze er niks van?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan best, zoveel weet ik er ook niet van.
Heb wel ooit als kind geholpen op een kleine boerderij om biggetjes de tanden de knippen zodat ze de spenen van moeders niet lieten bloeden.
Man wat was dat een gekrijs!
Jij bent een man van meerdere gezichten....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kak! die was ik vergessen, maar was umdat ich Deutscher bin heute abend.
Niet helemaal eens... In de natuur slijten nagels ( tenen niet ) door slijtage van de natuurlijke omgeving en gedrag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar met honden is dat ook tenen knippen? ok je moet het goed doen, maar janken ze ook. terwijl als je goed doet iig, voelen ze er niks van?
niks anders met kinderen en nagels knippen enzo.
eerste waar idd. maarja rest weer ik ook niet veel van afquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet helemaal eens... In de natuur slijten nagels ( tenen niet ) door slijtage van de natuurlijke omgeving en gedrag.
Het is vreemd dat een pasgeboorne in natuurlijke staat al de tepels van moeders beschadigt. Dat is zelfdestructieve evolutie.
Dat vraag ik me dan weer af
In de grote stallen knippen ze dus de staarten en de snijtanden omdat varkens best gevaarlijk voor elkaar kunnen zijn bij verveling en ze elkaar gaan bijten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan best, zoveel weet ik er ook niet van.
Heb wel ooit als kind geholpen op een kleine boerderij om biggetjes de tanden de knippen zodat ze de spenen van moeders niet lieten bloeden.
Man wat was dat een gekrijs!
Niet wat ik vroegquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mijn momenten, weet nog niet precies hoe ik me vandaag identificeer.. Denk beetje als 1 van de 3 biggetjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent een man van meerdere gezichten....
Ik eet graag een lekker stukje vleesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de grote stallen knippen ze dus de staarten en de snijtanden omdat varkens best gevaarlijk voor elkaar kunnen zijn bij verveling en ze elkaar gaan bijten.
Heb je verschillende weides met groepen varkens die bij elkaar horen en ook hun biggen dan is er niks aan de hand, ik durf je zefs stellig te zeggen loopt een wolf zo'n weide in om een big te pakken dan slacht de hele groep die enkele wolf af, mits ze dus die snijtanden nog hebben. En ze vreten hem ook op.
Gast, ik bedoelde meer dat het me geen fuck uit maakt. Ik ben gewoon mezelf.. Nooit gedoopt of wat dan ook, maar heb ik je ooit al eens verteldquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet wat ik vroeg
Maar prima als je t niet wil zeggen hoor
Ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet helemaal eens... In de natuur slijten nagels ( tenen niet ) door slijtage van de natuurlijke omgeving en gedrag.
Het is vreemd dat een pasgeboorne in natuurlijke staat al de tepels van moeders beschadigt. Dat is zelfdestructieve evolutie.
Dat vraag ik me dan weer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |