Meh lijkt me niet hendig, maar gelukkig zit dat er niet. Wat er wel zit nog in de zijramen van het huis is het originele glas in loodraam op verschillende plekken. Dat is wel mooi, niet goed voor energie. Maar dat wilde ik niet weghalen, zitten nu ook rolluiken voor dus doe die wel dicht als het echt koud is buiten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Mondkapje opdoen en zelf vervangen. Wat kan er mis gaan
Als je nog maar zo kort in dat huis zit, dan is het de investering niet waard om die ramen nu nog te vervangen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh lijkt me niet hendig, maar gelukkig zit dat er niet. Wat er wel zit nog in de zijramen van het huis is het originele glas in loodraam op verschillende plekken. Dat is wel mooi, niet goed voor energie. Maar dat wilde ik niet weghalen, zitten nu ook rolluiken voor dus doe die wel dicht als het echt koud is buiten.
Terechte klacht welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:13 schreef devzero het volgende:
Ik snap niet dat er nog geen nederlandse samenvatting van dit uitermate belangrijke wetenschappelijke artikel op de front page is gepubliceerd@:DJMO ??
Which animals can and can’t fart?
CV is nu gewoon kapot, maar nieuwe bewoner kan zo voor 3k een nieuwe aan laten sluiten. Niks mis met de leidingen enzo. Dus maakt voor hypotheek niet uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nog maar zo kort in dat huis zit, dan is het de investering niet waard om die ramen nu nog te vervangen.
CV zou hier wel een ander verhaal kunnen zijn. Het kan zijn dat de koper geen verzekering kan krijgen omdat een te oude CV een hoog risico meebrengt; geen verkering is geen hypotheek is geen koop. Geen idee hoe dat in Nederland werkt
Die moet je rigoureus weghalen (en melden bij gemeente) en het afval moet je in de restafval container doen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:45 schreef kree het volgende:
Japanse duizendknoop geniet ervan.
mag wel weer gaan knippen want helemaal weggesnoeid, groeit nu 15cm per dag enzo.
quote:Heeft u de Japanse duizendknoop zelf verwijderd? Gebruik dan de restafval kliko om de takken, aarde en ander snoeiafval in te doen. Dus niet de groene kliko. Door de restafval kliko te gebruiken voorkomt u verdere verspreiding.
Das inderdaad een kutplant, wortelt wel lekker door als je er niks aan doet en verspreid ook snel. Er is ook nog dat ding waar je brandwonden van krijgt en honden de neus van verbranden als ze eraan ruiken. Die zie je ook steeds vaker hier in de bossen alleen ben de naam ff kwijt en te lui om te googlen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Die moet je rigoureus weghalen (en melden bij gemeente) en het afval moet je in de restafval container doen...
Het kleinste stukje tak kan al een nieuwe plant worden... Dus NIET bij groenafval! Dat wordt namelijk weer gebruikt om bemester voor gemeenten te maken...
[..]
Er is *hier* in ONZ een DTS SC.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
En ik had nog een poging gewaagd in KLB, maar die werd dichtgemurpt.
Ja zoiets ja, ook een kutplant. Net als de doornappel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:25 schreef aeque het volgende:
Berenklauw, niet te verwarren met de beste snack in de snackbar.
nu op dit moment en als je keuze hebt zou ik meer voor airco oplosseng gaan en warmte lucht pomp. lijkt me altijd beter als gas. Tis dat ik het niet zelf mag doen hier want woningbouw, mss kan ik ze nog overhalen om uitzondering te maken. Het lijkt me namelijk voordeliger in winter en zomer qua verwarmingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
CV is nu gewoon kapot, maar nieuwe bewoner kan zo voor 3k een nieuwe aan laten sluiten. Niks mis met de leidingen enzo. Dus maakt voor hypotheek niet uitAlleen ik heb er geen zin meer in om dat te laten doen. Heb dat anders opgelost nu voor nog geen 900 euro allemaal en is dikke prima ook voor verwarming. Daarbij verbruik ik dus minder gas waar stroom goedkoper is. En douchen doe ik maximaal 7 minuten en als het bloedheet is in de avond nog een keer 5 minuten. Dus kom nog goedkoper uit ook
Waarom post je er in HEMELSNAAM dan?!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik toch niet echt? het is dat ie wel altijd actief is dag en nacht wat het handig maakt als je ff wil kletsen. maar nooit zo voorstander geweest van dat soort spel erin. het creëert vaak ook een reeks aan alleen smileys en onzin posts enzo die eigenlijk nergens op slaan.
Heb liever dat er aantal die daar zitten gewoon hier leuk posten en het niet doen om een score.
Maar ieder zijn ding he
weet het, woningbouw wilde iig in eerste instantie niet echt helpen en was meer van je eigen verantwoording, t moet hier weg bij bij buren ook he want daar komt ie vandaan. ondergronds.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Die moet je rigoureus weghalen (en melden bij gemeente) en het afval moet je in de restafval container doen...
Het kleinste stukje tak kan al een nieuwe plant worden... Dus NIET bij groenafval! Dat wordt namelijk weer gebruikt om bemester voor gemeenten te maken...
[..]
Het gaat mij er merendeels om dat ik gewoon warm douche en ook warm water in de keuken heb. De rest verwarmen is het probleem niet. Nu nog geld uit gaan geven bij een verwachting dat je ergens in de winter weg bent lijkt mij niet het slimste ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
nu op dit moment en als je keuze hebt zou ik meer voor airco oplosseng gaan en warmte lucht pomp. lijkt me altijd beter als gas. Tis dat ik het niet zelf mag doen hier want woningbouw, mss kan ik ze nog overhalen om uitzondering te maken. Het lijkt me namelijk voordeliger in winter en zomer qua verwarming
kreelogicsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom post je er in HEMELSNAAM dan?!
Omdat er daar in de avond en nacht wél activiteit is, zeker?
omdat lopend Topic is en meestal wel gezellig? tis niet zo heel raar als de rest zo dood is als ik weet niet wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom post je er in HEMELSNAAM dan?!
Omdat er daar in de avond en nacht wél activiteit is, zeker?
De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de burenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
weet het, woningbouw wilde iig in eerste instantie niet echt helpen en was meer van je eigen verantwoording, t moet hier weg bij bij buren ook he want daar komt ie vandaan. ondergronds.
ja snap ik wel, ben ook beetje zoekend wat handig is voor mij. of lees, het goedkoopste dus enzo wat wel nog handig is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gaat mij er merendeels om dat ik gewoon warm douche en ook warm water in de keuken heb. De rest verwarmen is het probleem niet. Nu nog geld uit gaan geven bij een verwachting dat je ergens in de winter weg bent lijkt mij niet het slimste idee
varkens was wel de oplossing jah, ook gelezen, hahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De stadsboerderij vragen om even 2 of 3 varkens los te laten in je tuin en die van de burenDan ben je alle wortels kwijt die door kunnen gaan.
Zelfs bamboe heeft dan geen kans meer, en dat is een echte motherfucker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
varkens was wel de oplossing jah, ook gelezen, hahahaha
en hou wel van gegrild varkensvlees ook ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfs bamboe heeft dan geen kans meer, en dat is een echte motherfucker.
Ik ben Moslim, onreine beesten om te etenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
en hou wel van gegrild varkensvlees ook ofzo.
hihi LOL saaiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
omdat lopend Topic is en meestal wel gezellig? tis niet zo heel raar als de rest zo dood is als ik weet niet wat?
vroeger waren er meer actief. maarja.
totaal geen moeite mee, op de bbq ermee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben Moslim, onreine beesten om te eten
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
totaal geen moeite mee, op de bbq ermee.
tis veel saaier geworden en te veel mss ook nog wel op regeltjes. maar ok heb het over 20 jaar terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |