SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over van alles en nog wat.SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, he did it
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou nouquote:
Zegt hij nu met dit plaatje dat jij een plank voor je kop hebtquote:
Echt eh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt hij nu met dit plaatje dat jij een plank voor je kop hebt
quote:
Ja dit kan echt niet hoor.quote:
* TheStigsDutchCousin huilt onder helmquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat de aanleiding van dit paintje was!
Deed jij iets met de FOK! stok of zo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin huilt onder helm
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Deed jij iets met de FOK! stok of zo?
Dan had het vast te maken met een woordgrapje.quote:
Alleen Dotje mag mijn stok zienquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan had het vast te maken met een woordgrapje.
Iets van de onthulling van de nieuwe FOK! stok of zo!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen Dotje mag mijn stok zien
Nog altijd vocht in de buik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je vader is ziek?
Hopelijk niets ernstigs
Muisquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
O, wist niet dat hij dat had Beterschap voor je vader Mutskequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nog altijd vocht in de buik.
Morguh Muisquote:
Ja, jij bent er ook weerquote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
@:Fogel Ga jij dit jaar nog naar de bokbierdag?
Nationale Bokbierdag in Zutphen krijgt toch weer nostalgische optocht: ‘Onderdeel is erg geliefd’
https://www.destentor.nl/(...)rg-geliefd~a649470e/
Gezellig, maar jij komt vast niet voor de optochtquote:
Correct.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, maar jij komt vast niet voor de optocht
Je zit te schijtenquote:
Hey,quote:
Kan geregeld worden, dm je adres maar dan is het er over een paar dagen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey,gelukkig hebben we geen geur er bij
Ik typte, gelukkig hebben we geen geur, ik zei niet jammer we hebben geenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, dm je adres maar dan is het er over een paar dagen.
Maar ik deel graag hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gelukkig hebben we geen, ik zei niet jammer we hebben geen![]()
Dus spoel je geurtje maar lekker door je mag er helemaal alleen van genieten
Sommige dingen hoeven niet gedeeld te wordenquote:
Dat is ook superlief van je, maar ik hoef niet. Maar dank je vooor het aanbodquote:
aeque:quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn onderarmen zien eruit alsof ik mishandeld word
Dan klus je wel raar als je armen er uit zien alsof ze mishandeld isquote:
Stoten, o ja dat wil welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blauwe plekken van alles tillen
Van zware dingen op je armen laten leunen tijdens het tillen krijg je ook echt wel blauwe plekken!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoten, o ja dat wil wel
Hopelijk doet het geen pijn. Is alles nu over?
Ja dat kan, maar dat is geen klussen dat heet verhuizenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Van zware dingen op je armen laten leunen tijdens het tillen krijg je ook echt wel blauwe plekken!Ik denk dat dat is wat ze bedoelt.
Geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet dat hij dat had Beterschap voor je vader Mutske
Je reageerde op haar en daar reageerde ik weer op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dat is geen klussen dat heet verhuizen
En ik daar weer opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Je reageerde op haar en daar reageerde ik weer op.
Euhm.Zou kunnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je het over @:hemarookworst als hij weer een vriendin heeft?
Mag de worst weer uit de zakquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Die mag wel eens snoeien.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze groeit bij mijn bovenbuur uit zijn balkon.
[ afbeelding ]
Groeien er appeltjes aan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze groeit bij mijn bovenbuur uit zijn balkon.
[ afbeelding ]
Hangt aan het balkon.Ik vind het wel mooi.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
Groeien er appeltjes aan?
Dan laten staan
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt aan het balkon.Ik vind het wel mooi.
watquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Groeit volgens mij uit de goot. Nog niet nader bekeken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mag wel eens snoeien.
Jij was toch dik door al die rookworsten?quote:
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dan wel hequote:
Is er een optocht? Mijn interesse is gewekt!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, maar jij komt vast niet voor de optocht
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij was toch dik door al die rookworsten?
Een als je dan ligt te batsen ben je een zware naaimachine!
Ja met de bokbier dag in Zutphen echt heel mooi altijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is er een optocht? Mijn interesse is gewekt!
Ik denk dat het voor de muur beter is om de plant te verwijderen.quote:
AmyBok?quote:
Je lijkt Soul wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de muur beter is om de plant te verwijderen.
quote:
Ik denk er nog even over naquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel bij Erdogan uit de buurt blijven dan he!
[ afbeelding ]
Erg is dat hè?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er van de week ook, maar je vertikte het je helm af te zetten
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook superlief van je, maar ik hoef niet. Maar dank je vooor het aanbod
quote:
Ja, dat zoent niet lekkerquote:
Sallyquote:
Volgende keer zet ik hem afquote:
In het fietsenhok?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
Volgende keer zet ik hem af
Leuk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
@:Fogel Ga jij dit jaar nog naar de bokbierdag?
Nationale Bokbierdag in Zutphen krijgt toch weer nostalgische optocht: ‘Onderdeel is erg geliefd’
https://www.destentor.nl/(...)rg-geliefd~a649470e/
Ja daar verheug ik mij opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
Volgende keer zet ik hem af
En ook niet knuffelen....quote:
Ja ik vond ze altijd mooi, ging er graag naar kijken. Nu is het bijna niet meer te doen met de scootmobiel in die druktequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Altijd gezellig, leuk en mooi/ creatief die Achterhoekse optochten
Gewoon de meute omverrijden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond ze altijd mooi, ging er graag naar kijken. Nu is het bijna niet meer te doen met de scootmobiel in die drukte
Oh dat is wel jammer. Je zou denken dat mensen wel wat (meer) ruimte maken voor iemand in een scoot. En dat je vooraan zou kunnen zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond ze altijd mooi, ging er graag naar kijken. Nu is het bijna niet meer te doen met de scootmobiel in die drukte
Nee, ging voor geen meterquote:
Ik las hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ging voor geen meter
Zit je tegen zo koud hard ding aan te knuffelen
Maar ik heb geluk. De volgende keer doet hij zijn helm af![]()
Wat het vervelende is als je een plaatjes vooraan heb gevonden gaan er toch nog altijd mensen voorstaan en dan zie je geen hol meerquote:
Nee hoor, dat is een sprookjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer. Je zou denken dat mensen wel wat (meer) ruimte maken voor iemand in een scoot. En dat je vooraan zou kunnen zitten.
Maar dat dan weer niet?!![]()
Kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat het vervelende is als je een plaatjes vooraan heb gevonden gaan er toch nog altijd mensen voorstaan en dan zie je geen hol meer
Nou ja je ziet dan alleen nog maar hollen, mensen hollen (konten)
quote:
quote:
Rond die billen hebben ze hier zelfs een heel evenement gemaakt genaamd zomercarnaval.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dan zou ik als ik jou we een scootmobiel lenen en als er een druk evenement is doorheen rijden
ZOu het in de zomer doen, dan is er meer te zien van die billen
Gelijk heb je. Een kont heb je zelfquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Rond die billen hebben ze hier zelfs een heel evenement gemaakt genaamd zomercarnaval.
Maar ik ben niet zo van de konten dus is niks voor mij.
Dit is meer mijn ding:
[ afbeelding ]
borsten ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Een kont heb je zelf
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Een kont heb je zelf
Zal niet veel zijn of je moet een vetlijf hebben dan hebben mannen ook tieten, zelfs hangtieten heb ik al bij mannen gezien die wat dikker zijnquote:
Vanavond, na mn werk...!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oeh, knuffelen met @:Dotteke en @:Sally
Even opfrissen hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan wachten
[ afbeelding ]
Ik snap je niet...?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:09 schreef aeque het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Scarlett_%28cat%29
Er zit ergens een ninja uien te snijden.
Alsof de stig ook maar enige interesse in vrouwen heeft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oeh, knuffelen met @:Dotteke en @:Sally
Even opfrissen hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan wachten
[ afbeelding ]
Ach.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof de stig ook maar enige interesse in vrouwen heeft.
Ook niet in motoren trouwens.
Moet je het even lezen.quote:
Jij bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof de stig ook maar enige interesse in vrouwen heeft.
Ook niet in motoren trouwens.
Doe maar weer zoquote:
Dat deed ik, maar waarom dan een ninja die uien snijdt?quote:
IJskoud hart heb jij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar waarom dan een ninja die uien snijdt?
* aeque klikt net dm van Dot wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers
Maar we houden wel van je
quote:
Goh, in 2008 al overleden. Hm, moet ik me dan nu nog druk maken? Om een kat?quote:Death
Scarlett died on October 11, 2008,[4]
Kwam ik gewoon toevallig tegen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Goh, in 2008 al overleden. Hm, moet ik me dan nu nog druk maken? Om een kat?
En vanwaar dit artikel, nu, op dit moment?!
Ah zoquote:
'Toevallig'quote:
Wel een mooi momentquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig ook nog iets tegen
[ afbeelding ]
@:greysbones
Regenquote:
Zonde zeg.. ze deed toch mee aan ex on the beach.quote:
duhquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
het zijn wel bepaalde types in zulke programma's
Goh.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zonde zeg.. ze deed toch mee aan ex on the beach.
Als ze zo doorslaan in plastische chirurgie krijgen ze zo'n kloon instagram meisje gezicht. Ze lijken allemaal op elkaar.
Het ging hier over billen,dus ik dacht post ik even mee.quote:
Nja, zij leeft nog .....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh.
Eeuwig zonde![]()
Met d'r eendelippen duck face
En ook bepaalde types die het kijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
het zijn wel bepaalde types in zulke programma's
doe maar gelukte niet verbouwde billenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging hier over billen,dus ik dacht post ik even mee.
"De familie van Aleyna wijst naar de rol van sociale media"quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:59 schreef maily het volgende:
[..]
Nja, zij leeft nog .....
Deze oa niet https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ren-medisch-toerisme
Nee, het is triest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:59 schreef maily het volgende:
[..]
Nja, zij leeft nog .....
Deze oa niet https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ren-medisch-toerisme
"Ja, zien?"quote:
Pauzequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:41 schreef Sally het volgende:
Rustigjes?
Gisteravond ging er in 20-30 minuten een heel topic door![]()
Ik heb nu pauze
Jep, iddquote:
Smakelijk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, idd![]()
nu - lunch!
Maaltijdsalade
Ola gemuisquote:
Deze wappende moederhart heeft geldtekort?quote:
Wat nou weer dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:02 schreef Paul het volgende:
Nog bij aan het komen van de comment van @:dotteke dat wilma misschien wel zwanger is
Daarvoor moet ze seks gehad hebben. Lijkt mij onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:02 schreef Paul het volgende:
Nog bij aan het komen van de comment van @:dotteke dat wilma misschien wel zwanger is
Daar was je vorig jaar al bang voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:02 schreef Paul het volgende:
Gelijk wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze wappende moederhart heeft geldtekort?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Niet veilig gedaan...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zeker wel. Met jou ook?quote:
Bad hair day.quote:
Oh FFS.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:02 schreef Paul het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:06 schreef Paul het volgende:
[..]Goh, dit zijn zo de 7-maanden itches hoor. Of inmiddels al een jaar, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
wat bedoel je daarmee? Dat dit normaal is na jaar relatie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, dit zijn zo de 7-maanden itches hoor. Of inmiddels al een jaar, toch?
De act?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, dit zijn zo de 7-maanden itches hoor. Of inmiddels al een jaar, toch?
Gaat goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel. Met jou ook?
[..]
Bad hair day.
Fijn te horenquote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:09 schreef Paul het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee? Dat dit normaal is na jaar relatie?
Zie het positief in. Misschien wil zij het na een hoger niveau tillen (samenwonen ofzo) en wil ze het daar met jou over hebben. Geeft ze alvast de vragen door omdat ze doorheeft dat ze je niet met dit soort vragen kan overrompelen omdat je er over moet nadenken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:09 schreef Paul het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee? Dat dit normaal is na jaar relatie?
dankuwelquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor.
Je gaat je ergeren aan sommige, kleine dingen en dan ga je nadenken.
Maar als je deze fases voorbij komt, is het vaak al beter.
dankuwelquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie het positief in. Misschien wil zij het na een hoger niveau tillen (samenwonen ofzo) en wil ze het daar met jou over hebben. Geeft ze alvast de vragen door omdat ze doorheeft dat ze je niet met dit soort vragen kan overrompelen omdat je er over moet nadenken.
Zie ook wat ik in je andere topic heb geplaatst.quote:
Denk dat ze meer duidelijkheid wil en is heel normaal om te communiceren over wat minder gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ze het uit wil maken had ze dit soort vragen niet gesteld
Leuk! Denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:34 schreef devzero het volgende:
Kaartjes gekocht voor een Jelly Roll concert
Leuk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje country/pop, redelijk populair hier.
Het zal waarschijnlijk leuker zijn dan Sabrina Carpenter, waar ik in October met mijn dochtertje naar toe gaquote:
Broekriem maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Atelier Verellen, semi industrieel werk.
Die worden ingepakt en zijn bestemd voor handtassen.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Die worden ingepakt en zijn bestemd voor handtassen.
Leuk werkje en ik kan mijn gedachten verzetten.
Ga eens koffie halen dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik vind het ook altijd leuk om bezig en nuttig te zijn (ik werk hier als administratief medewerker).
Staat in de taakomschrijving.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat valt niet onder administratie
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:02 schreef Paul het volgende:
Ik wil hier iets posten maar ik doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Niet veilig gedaan...?
Helemaal niet posten dan trap je op niemand zijn tenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil hier iets posten maar ik doe dat maar niet.
Paul, het leven is een groot drama.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:22 schreef Paul het volgende:
het grappige is dat jullie denken dat het verzonnen is
Maar al dit drama moet ik irl meemaken
QFTquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is het fijn om alleen te zijn en niet te maken te hebben met drama van anderen
Daar is die blok functie ook voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is het fijn om alleen te zijn en niet te maken te hebben met drama van anderen
Dan maak je dit ook eens mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:22 schreef Paul het volgende:
bedoel ook irlquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is die blok functie ook voor.
single zijn heeft zeker voordelen, alleen heb je geen seks en doe je vaak minder leuke dingetjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig ben jij niet de enige met dramaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:22 schreef Paul het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet de enige met drama
relatie hebben is ook geen garantie op seks en leuke dingenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef Paul het volgende:
[..]
single zijn heeft zeker voordelen, alleen heb je geen seks en doe je vaak minder leuke dingetjes
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef Paul het volgende:
[..]
single zijn heeft zeker voordelen, alleen heb je geen seks en doe je vaak minder leuke dingetjes
Dat het een act is? Wisten we allang.quote:
je bent zelf een actquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het een act is? Wisten we allang.
Ik geloof hem wel hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het een act is? Wisten we allang.
dank je, ik doe idd wel eens grapje hier met fokkers maar in het echt heb ik wel een relatie en vind het leuk om over te schrijvenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof hem wel hoor.
Maar die discussie hadden we al eens![]()
Ja klopt, want Fok!quote:
Dat mag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof hem wel hoor.
Maar die discussie hadden we al eens![]()
Likes van @Sally en @maily Opvallendquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd.
Zijn gevallen voor mijn helmquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Likes van @:sally en @:maily Opvallend
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:28 schreef Paul het volgende:
Pittig middagje met die moeilijke vragen over mij en wilma in r en p
Maar ik zal het overleven, keep strong
Hey Saartje.quote:
3 kwartier gedoucht ja?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Thuis. Al van 16u00 hoor maar eerst lekker gedoucht.
Fijne namiddag
Je opblaaspop Wilma noemenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:28 schreef Paul het volgende:
Pittig middagje met die moeilijke vragen over mij en wilma in r en p
Maar ik zal het overleven, keep strong
Hey SwJquote:
Mutskequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Thuis. Al van 16u00 hoor maar eerst lekker gedoucht.
Fijne namiddag
quote:
Da's heerlijk. Het liefst ook een douche die eigenlijk net te heet is...quote:
Ik douche meestal op dat punt waar het net niet te koud isquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's heerlijk. Het liefst ook een douche die eigenlijk net te heet is...
🥶quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik douche meestal op dat punt waar het net niet te koud is
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
Ik krijg vrijdag de sleutel van mijn nieuwe huis al!
Ik wil meteen op die dag zelf al verhuizen. Klussen doe ik wel als ik er woon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]En dan begint het sloop en renovatie werk. Wanneer denk je dat je in kunt trekken?
Succes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil meteen op die dag zelf al verhuizen. Klussen doe ik wel als ik er woon.
Beter er voor dan er op 😯quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gevallen voor mijn helm
O dat is fijn ToT.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
Sow, echt wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn ToT.
Wat zal jij blij zijn.
FHF een optie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
Maar op zo'n korte termijn hulp vinden zal vrijwel onmogelijk zijn....
Wil je zelf verhuizen of een bedrijf inhuren? Meeste werk is inpakken, want ik zou dat persoonlijk niet willen uitbestedenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
Maar op zo'n korte termijn hulp vinden zal vrijwel onmogelijk zijn....
Zelf verhuizen, ik heb het nog nooit door een bedrijf laten doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je zelf verhuizen of een bedrijf inhuren? Meeste werk is inpakken, want ik zou dat persoonlijk niet willen uitbesteden
Gaat in een keer snel dan he.quote:
Heb je geen vrienden of buurmannen die willen helpen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf verhuizen, ik heb het nog nooit door een bedrijf laten doen.
Nog 2 dagen en dan is het al zover. Wanneer moet mini weer naar school?quote:
De meeste buren hier hebben lichamelijke klachten door slijtage e.d. aan de schouders en rug enzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden of buurmannen die willen helpen?
O dat is wel balen dan. Je kan ook proberen via perspectief. Weet niet of ze dat bij jullie ook hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste buren hier hebben lichamelijke klachten door slijtage e.d. aan de schouders en rug enzo.
Ik had voor de originele datum wel wat vrienden (op FOK! en er buiten) geregeld, maar een paar hebben laten weten dat ze deze vrijdag geen tijd hebben.
Wattes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel balen dan. Je kan ook proberen via perspectief. Weet niet of ze dat bij jullie ook hebben
Zo langquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:32 schreef KoningWouter het volgende:
Zo. Genoeg voor vandaag. Vanaf half 3 bezig.
https://www.perspectiefzutphen.nl/quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf verhuizen, ik heb het nog nooit door een bedrijf laten doen.
Ik woon wel een aardig eindje van Zutphen af he!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.perspectiefzutphen.nl/
Hier kan je ook hulp vragen voor bv helpen inde tuin. Of boodschappen doen. Helpen met wat dan ook.
Als jij een keer begint dan stop je volgens mij ook niet snel he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb nog even 2 uur gelegen vanmiddag. Maar voor de rest hele dag bezig geweest.
Nopequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij een keer begint dan stop je volgens mij ook niet snel he?
Die bestaan toch al. Ik heb ook zoiets op mijn tv zittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
Zijn bezig met de tv gids.
[ afbeelding ]
(Let niet op het design dat komt later)
Ja heb tegen 12 uur een half uurtje geslapen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
NopeIk wil het nu echt anders. 10 jaar ellende. En dit werkt echt super tegen de dwang. Lekker bezig zijn met wat ik leuk vind.
Ben jij niet moe of heb je ook nog geslapen?
Ja klopt maar nog niet in onze IPTV app.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bestaan toch al. Ik heb ook zoiets op mijn tv zitten
Feest!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb tegen 12 uur een half uurtje geslapen.
Ligt eraanquote:
FHF / Deze vrijdag verhuishulp gezocht in Drenthequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
![]()
wanneer denk je over te kunnen gaan aka wanneer komt er rust
Ik huur deze vrijdag meteen een busje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
![]()
wanneer denk je over te kunnen gaan aka wanneer komt er rust
oh je kunt echt over!!!! nu al !!!!!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik huur deze vrijdag meteen een busje.
Een aantal mensen die zouden helpen kunnen helaas deze vrijdag niet. Van een paar anderen weet ik het nog niet, maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh je kunt echt over!!!! nu al !!!!!!!
ik kan je helaas niet komen helpen (beetje erg ver weg)
Is er iets aan hulp nu nog?
https://www.nlvoorelkaar.(...)sen-in-huis-en-tuin#quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal mensen die zouden helpen kunnen helaas deze vrijdag niet. Van een paar anderen weet ik het nog niet, maar ik vrees het ergste.
Ik denk dat ik het in m'n uppie moet doen.
Sow, ben er echt zo hard aan toe!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Onze ToT eindelijk zijn eigen grot
Je kan altijd vragen nee heb je ja kan je krijgen. Weet niet of er een nextdoor bij jullie is. Dat is een site voor mensen uit je plaats. Kan je ook hulp vragenquote:
Da's waar!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd vragen nee heb je ja kan je krijgen. Weet niet of er een nextdoor bij jullie is. Dat is een site voor mensen uit je plaats. Kan je ook hulp vragen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wie heeft dat onweer naar mij gestuurd?
het westenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
De natuurquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |