Gezellig, maar jij komt vast niet voor de optochtquote:
Correct.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, maar jij komt vast niet voor de optocht
Je zit te schijtenquote:
Hey,quote:
Kan geregeld worden, dm je adres maar dan is het er over een paar dagen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey,gelukkig hebben we geen geur er bij
Ik typte, gelukkig hebben we geen geur, ik zei niet jammer we hebben geenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, dm je adres maar dan is het er over een paar dagen.
Maar ik deel graag hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gelukkig hebben we geen, ik zei niet jammer we hebben geen![]()
Dus spoel je geurtje maar lekker door je mag er helemaal alleen van genieten
Sommige dingen hoeven niet gedeeld te wordenquote:
Dat is ook superlief van je, maar ik hoef niet. Maar dank je vooor het aanbodquote:
aeque:quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn onderarmen zien eruit alsof ik mishandeld word
Dan klus je wel raar als je armen er uit zien alsof ze mishandeld isquote:
Stoten, o ja dat wil welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Blauwe plekken van alles tillen
Van zware dingen op je armen laten leunen tijdens het tillen krijg je ook echt wel blauwe plekken!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoten, o ja dat wil wel
Hopelijk doet het geen pijn. Is alles nu over?
Ja dat kan, maar dat is geen klussen dat heet verhuizenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Van zware dingen op je armen laten leunen tijdens het tillen krijg je ook echt wel blauwe plekken!Ik denk dat dat is wat ze bedoelt.
Geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet dat hij dat had Beterschap voor je vader Mutske
Je reageerde op haar en daar reageerde ik weer op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dat is geen klussen dat heet verhuizen
En ik daar weer opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Je reageerde op haar en daar reageerde ik weer op.
Euhm.Zou kunnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je het over @:hemarookworst als hij weer een vriendin heeft?
Mag de worst weer uit de zakquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je het over @:hemarookworst als hij weer een vriendin heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |