Leuk! Denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:34 schreef devzero het volgende:
Kaartjes gekocht voor een Jelly Roll concert
Leuk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje country/pop, redelijk populair hier.
Het zal waarschijnlijk leuker zijn dan Sabrina Carpenter, waar ik in October met mijn dochtertje naar toe gaquote:
Broekriem maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Atelier Verellen, semi industrieel werk.
Die worden ingepakt en zijn bestemd voor handtassen.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Die worden ingepakt en zijn bestemd voor handtassen.
Leuk werkje en ik kan mijn gedachten verzetten.
Ga eens koffie halen dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik vind het ook altijd leuk om bezig en nuttig te zijn (ik werk hier als administratief medewerker).
Staat in de taakomschrijving.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat valt niet onder administratie
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:02 schreef Paul het volgende:
Nog bij aan het komen van de comment van @:dotteke dat wilma misschien wel zwanger is
Ik wil hier iets posten maar ik doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat nou weer dan?
Niet veilig gedaan...?
Helemaal niet posten dan trap je op niemand zijn tenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil hier iets posten maar ik doe dat maar niet.
Paul, het leven is een groot drama.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:22 schreef Paul het volgende:
het grappige is dat jullie denken dat het verzonnen is
Maar al dit drama moet ik irl meemaken
QFTquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is het fijn om alleen te zijn en niet te maken te hebben met drama van anderen
Daar is die blok functie ook voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is het fijn om alleen te zijn en niet te maken te hebben met drama van anderen
Dan maak je dit ook eens mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:22 schreef Paul het volgende:
het grappige is dat jullie denken dat het verzonnen is
Maar al dit drama moet ik irl meemaken
bedoel ook irlquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar is die blok functie ook voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |