FHF een optie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
Maar op zo'n korte termijn hulp vinden zal vrijwel onmogelijk zijn....
Wil je zelf verhuizen of een bedrijf inhuren? Meeste werk is inpakken, want ik zou dat persoonlijk niet willen uitbestedenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
Maar op zo'n korte termijn hulp vinden zal vrijwel onmogelijk zijn....
Zelf verhuizen, ik heb het nog nooit door een bedrijf laten doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je zelf verhuizen of een bedrijf inhuren? Meeste werk is inpakken, want ik zou dat persoonlijk niet willen uitbesteden
Gaat in een keer snel dan he.quote:
Heb je geen vrienden of buurmannen die willen helpen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf verhuizen, ik heb het nog nooit door een bedrijf laten doen.
Nog 2 dagen en dan is het al zover. Wanneer moet mini weer naar school?quote:
De meeste buren hier hebben lichamelijke klachten door slijtage e.d. aan de schouders en rug enzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden of buurmannen die willen helpen?
O dat is wel balen dan. Je kan ook proberen via perspectief. Weet niet of ze dat bij jullie ook hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste buren hier hebben lichamelijke klachten door slijtage e.d. aan de schouders en rug enzo.
Ik had voor de originele datum wel wat vrienden (op FOK! en er buiten) geregeld, maar een paar hebben laten weten dat ze deze vrijdag geen tijd hebben.
Wattes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel balen dan. Je kan ook proberen via perspectief. Weet niet of ze dat bij jullie ook hebben
Zo langquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:32 schreef KoningWouter het volgende:
Zo. Genoeg voor vandaag. Vanaf half 3 bezig.
Heb nog even 2 uur gelegen vanmiddag. Maar voor de rest hele dag bezig geweest.quote:
https://www.perspectiefzutphen.nl/quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf verhuizen, ik heb het nog nooit door een bedrijf laten doen.
Ik woon wel een aardig eindje van Zutphen af he!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.perspectiefzutphen.nl/
Hier kan je ook hulp vragen voor bv helpen inde tuin. Of boodschappen doen. Helpen met wat dan ook.
Als jij een keer begint dan stop je volgens mij ook niet snel he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb nog even 2 uur gelegen vanmiddag. Maar voor de rest hele dag bezig geweest.
Nopequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij een keer begint dan stop je volgens mij ook niet snel he?
Die bestaan toch al. Ik heb ook zoiets op mijn tv zittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
Zijn bezig met de tv gids.
[ afbeelding ]
(Let niet op het design dat komt later)
Ja heb tegen 12 uur een half uurtje geslapen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
NopeIk wil het nu echt anders. 10 jaar ellende. En dit werkt echt super tegen de dwang. Lekker bezig zijn met wat ik leuk vind.
Ben jij niet moe of heb je ook nog geslapen?
Ja klopt maar nog niet in onze IPTV app.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bestaan toch al. Ik heb ook zoiets op mijn tv zitten
Feest!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
Ik krijg vrijdag de sleutel van mijn nieuwe huis al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |