single zijn heeft zeker voordelen, alleen heb je geen seks en doe je vaak minder leuke dingetjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is het fijn om alleen te zijn en niet te maken te hebben met drama van anderen
Gelukkig ben jij niet de enige met dramaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:22 schreef Paul het volgende:
het grappige is dat jullie denken dat het verzonnen is
Maar al dit drama moet ik irl meemaken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet de enige met drama
relatie hebben is ook geen garantie op seks en leuke dingenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef Paul het volgende:
[..]
single zijn heeft zeker voordelen, alleen heb je geen seks en doe je vaak minder leuke dingetjes
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef Paul het volgende:
[..]
single zijn heeft zeker voordelen, alleen heb je geen seks en doe je vaak minder leuke dingetjes
Dat het een act is? Wisten we allang.quote:
je bent zelf een actquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het een act is? Wisten we allang.
Ik geloof hem wel hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het een act is? Wisten we allang.
dank je, ik doe idd wel eens grapje hier met fokkers maar in het echt heb ik wel een relatie en vind het leuk om over te schrijvenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof hem wel hoor.
Maar die discussie hadden we al eens![]()
Ja klopt, want Fok!quote:
Dat mag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof hem wel hoor.
Maar die discussie hadden we al eens![]()
Likes van @Sally en @maily Opvallendquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd.
Zijn gevallen voor mijn helmquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Likes van @:sally en @:maily Opvallend
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:28 schreef Paul het volgende:
Pittig middagje met die moeilijke vragen over mij en wilma in r en p
Maar ik zal het overleven, keep strong
Hey Saartje.quote:
3 kwartier gedoucht ja?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Thuis. Al van 16u00 hoor maar eerst lekker gedoucht.
Fijne namiddag
Je opblaaspop Wilma noemenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:28 schreef Paul het volgende:
Pittig middagje met die moeilijke vragen over mij en wilma in r en p
Maar ik zal het overleven, keep strong
Hey SwJquote:
Mutskequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Thuis. Al van 16u00 hoor maar eerst lekker gedoucht.
Fijne namiddag
quote:
Da's heerlijk. Het liefst ook een douche die eigenlijk net te heet is...quote:
Ik douche meestal op dat punt waar het net niet te koud isquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's heerlijk. Het liefst ook een douche die eigenlijk net te heet is...
🥶quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik douche meestal op dat punt waar het net niet te koud is
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
Ik krijg vrijdag de sleutel van mijn nieuwe huis al!
Ik wil meteen op die dag zelf al verhuizen. Klussen doe ik wel als ik er woon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]En dan begint het sloop en renovatie werk. Wanneer denk je dat je in kunt trekken?
Succes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil meteen op die dag zelf al verhuizen. Klussen doe ik wel als ik er woon.
Beter er voor dan er op 😯quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gevallen voor mijn helm
O dat is fijn ToT.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
Sow, echt wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn ToT.
Wat zal jij blij zijn.
FHF een optie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
Maar op zo'n korte termijn hulp vinden zal vrijwel onmogelijk zijn....
Wil je zelf verhuizen of een bedrijf inhuren? Meeste werk is inpakken, want ik zou dat persoonlijk niet willen uitbestedenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
Maar op zo'n korte termijn hulp vinden zal vrijwel onmogelijk zijn....
Zelf verhuizen, ik heb het nog nooit door een bedrijf laten doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Wil je zelf verhuizen of een bedrijf inhuren? Meeste werk is inpakken, want ik zou dat persoonlijk niet willen uitbesteden
Gaat in een keer snel dan he.quote:
Heb je geen vrienden of buurmannen die willen helpen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf verhuizen, ik heb het nog nooit door een bedrijf laten doen.
Nog 2 dagen en dan is het al zover. Wanneer moet mini weer naar school?quote:
De meeste buren hier hebben lichamelijke klachten door slijtage e.d. aan de schouders en rug enzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden of buurmannen die willen helpen?
O dat is wel balen dan. Je kan ook proberen via perspectief. Weet niet of ze dat bij jullie ook hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste buren hier hebben lichamelijke klachten door slijtage e.d. aan de schouders en rug enzo.
Ik had voor de originele datum wel wat vrienden (op FOK! en er buiten) geregeld, maar een paar hebben laten weten dat ze deze vrijdag geen tijd hebben.
Wattes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel balen dan. Je kan ook proberen via perspectief. Weet niet of ze dat bij jullie ook hebben
Zo langquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:32 schreef KoningWouter het volgende:
Zo. Genoeg voor vandaag. Vanaf half 3 bezig.
Heb nog even 2 uur gelegen vanmiddag. Maar voor de rest hele dag bezig geweest.quote:
https://www.perspectiefzutphen.nl/quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf verhuizen, ik heb het nog nooit door een bedrijf laten doen.
Ik woon wel een aardig eindje van Zutphen af he!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.perspectiefzutphen.nl/
Hier kan je ook hulp vragen voor bv helpen inde tuin. Of boodschappen doen. Helpen met wat dan ook.
Als jij een keer begint dan stop je volgens mij ook niet snel he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb nog even 2 uur gelegen vanmiddag. Maar voor de rest hele dag bezig geweest.
Nopequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij een keer begint dan stop je volgens mij ook niet snel he?
Die bestaan toch al. Ik heb ook zoiets op mijn tv zittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
Zijn bezig met de tv gids.
[ afbeelding ]
(Let niet op het design dat komt later)
Ja heb tegen 12 uur een half uurtje geslapen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
NopeIk wil het nu echt anders. 10 jaar ellende. En dit werkt echt super tegen de dwang. Lekker bezig zijn met wat ik leuk vind.
Ben jij niet moe of heb je ook nog geslapen?
Ja klopt maar nog niet in onze IPTV app.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bestaan toch al. Ik heb ook zoiets op mijn tv zitten
Feest!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb tegen 12 uur een half uurtje geslapen.
Ligt eraanquote:
Jaaaaquote:
FHF / Deze vrijdag verhuishulp gezocht in Drenthequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
![]()
wanneer denk je over te kunnen gaan aka wanneer komt er rust
Ik huur deze vrijdag meteen een busje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
![]()
wanneer denk je over te kunnen gaan aka wanneer komt er rust
oh je kunt echt over!!!! nu al !!!!!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik huur deze vrijdag meteen een busje.
Een aantal mensen die zouden helpen kunnen helaas deze vrijdag niet. Van een paar anderen weet ik het nog niet, maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh je kunt echt over!!!! nu al !!!!!!!
ik kan je helaas niet komen helpen (beetje erg ver weg)
Is er iets aan hulp nu nog?
https://www.nlvoorelkaar.(...)sen-in-huis-en-tuin#quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal mensen die zouden helpen kunnen helaas deze vrijdag niet. Van een paar anderen weet ik het nog niet, maar ik vrees het ergste.
Ik denk dat ik het in m'n uppie moet doen.
Sow, ben er echt zo hard aan toe!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Onze ToT eindelijk zijn eigen grot
Je kan altijd vragen nee heb je ja kan je krijgen. Weet niet of er een nextdoor bij jullie is. Dat is een site voor mensen uit je plaats. Kan je ook hulp vragenquote:
Da's waar!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd vragen nee heb je ja kan je krijgen. Weet niet of er een nextdoor bij jullie is. Dat is een site voor mensen uit je plaats. Kan je ook hulp vragen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wie heeft dat onweer naar mij gestuurd?
het westenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
De natuurquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |