Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb tegen 12 uur een half uurtje geslapen.
Ligt eraanquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
Ik krijg vrijdag de sleutel van mijn nieuwe huis al!
Jaaaaquote:
FHF / Deze vrijdag verhuishulp gezocht in Drenthequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
![]()
wanneer denk je over te kunnen gaan aka wanneer komt er rust
Ik huur deze vrijdag meteen een busje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
![]()
wanneer denk je over te kunnen gaan aka wanneer komt er rust
oh je kunt echt over!!!! nu al !!!!!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik huur deze vrijdag meteen een busje.
Een aantal mensen die zouden helpen kunnen helaas deze vrijdag niet. Van een paar anderen weet ik het nog niet, maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh je kunt echt over!!!! nu al !!!!!!!
ik kan je helaas niet komen helpen (beetje erg ver weg)
Is er iets aan hulp nu nog?
https://www.nlvoorelkaar.(...)sen-in-huis-en-tuin#quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een aantal mensen die zouden helpen kunnen helaas deze vrijdag niet. Van een paar anderen weet ik het nog niet, maar ik vrees het ergste.
Ik denk dat ik het in m'n uppie moet doen.
Sow, ben er echt zo hard aan toe!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Onze ToT eindelijk zijn eigen grot
Je kan altijd vragen nee heb je ja kan je krijgen. Weet niet of er een nextdoor bij jullie is. Dat is een site voor mensen uit je plaats. Kan je ook hulp vragenquote:
Da's waar!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan altijd vragen nee heb je ja kan je krijgen. Weet niet of er een nextdoor bij jullie is. Dat is een site voor mensen uit je plaats. Kan je ook hulp vragen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wie heeft dat onweer naar mij gestuurd?
het westenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
De natuurquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |