quote:
Ik denk er nog even over naquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel bij Erdogan uit de buurt blijven dan he!
[ afbeelding ]
Erg is dat hè?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er van de week ook, maar je vertikte het je helm af te zetten
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook superlief van je, maar ik hoef niet. Maar dank je vooor het aanbod
quote:
Ja, dat zoent niet lekkerquote:
Sallyquote:
Volgende keer zet ik hem afquote:
In het fietsenhok?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
Volgende keer zet ik hem af
Leuk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
@:Fogel Ga jij dit jaar nog naar de bokbierdag?
Nationale Bokbierdag in Zutphen krijgt toch weer nostalgische optocht: ‘Onderdeel is erg geliefd’
https://www.destentor.nl/(...)rg-geliefd~a649470e/
Ja daar verheug ik mij opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally
[..]
Volgende keer zet ik hem af
En ook niet knuffelen....quote:
Ja ik vond ze altijd mooi, ging er graag naar kijken. Nu is het bijna niet meer te doen met de scootmobiel in die druktequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Altijd gezellig, leuk en mooi/ creatief die Achterhoekse optochten
Gewoon de meute omverrijden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond ze altijd mooi, ging er graag naar kijken. Nu is het bijna niet meer te doen met de scootmobiel in die drukte
Oh dat is wel jammer. Je zou denken dat mensen wel wat (meer) ruimte maken voor iemand in een scoot. En dat je vooraan zou kunnen zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond ze altijd mooi, ging er graag naar kijken. Nu is het bijna niet meer te doen met de scootmobiel in die drukte
Nee, ging voor geen meterquote:
Ik las hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ging voor geen meter
Zit je tegen zo koud hard ding aan te knuffelen
Maar ik heb geluk. De volgende keer doet hij zijn helm af![]()
Wat het vervelende is als je een plaatjes vooraan heb gevonden gaan er toch nog altijd mensen voorstaan en dan zie je geen hol meerquote:
Nee hoor, dat is een sprookjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer. Je zou denken dat mensen wel wat (meer) ruimte maken voor iemand in een scoot. En dat je vooraan zou kunnen zitten.
Maar dat dan weer niet?!![]()
Kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat het vervelende is als je een plaatjes vooraan heb gevonden gaan er toch nog altijd mensen voorstaan en dan zie je geen hol meer
Nou ja je ziet dan alleen nog maar hollen, mensen hollen (konten)
quote:
quote:
Rond die billen hebben ze hier zelfs een heel evenement gemaakt genaamd zomercarnaval.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dan zou ik als ik jou we een scootmobiel lenen en als er een druk evenement is doorheen rijden
ZOu het in de zomer doen, dan is er meer te zien van die billen
Gelijk heb je. Een kont heb je zelfquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Rond die billen hebben ze hier zelfs een heel evenement gemaakt genaamd zomercarnaval.
Maar ik ben niet zo van de konten dus is niks voor mij.
Dit is meer mijn ding:
[ afbeelding ]
borsten ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Een kont heb je zelf
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Een kont heb je zelf
Zal niet veel zijn of je moet een vetlijf hebben dan hebben mannen ook tieten, zelfs hangtieten heb ik al bij mannen gezien die wat dikker zijnquote:
Vanavond, na mn werk...!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oeh, knuffelen met @:Dotteke en @:Sally
Even opfrissen hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan wachten
[ afbeelding ]
Ik snap je niet...?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:09 schreef aeque het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Scarlett_%28cat%29
Er zit ergens een ninja uien te snijden.
Alsof de stig ook maar enige interesse in vrouwen heeft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oeh, knuffelen met @:Dotteke en @:Sally
Even opfrissen hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan wachten
[ afbeelding ]
Ach.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof de stig ook maar enige interesse in vrouwen heeft.
Ook niet in motoren trouwens.
Moet je het even lezen.quote:
Jij bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof de stig ook maar enige interesse in vrouwen heeft.
Ook niet in motoren trouwens.
Doe maar weer zoquote:
Dat deed ik, maar waarom dan een ninja die uien snijdt?quote:
IJskoud hart heb jij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar waarom dan een ninja die uien snijdt?
* aeque klikt net dm van Dot wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers
Maar we houden wel van je
quote:
Goh, in 2008 al overleden. Hm, moet ik me dan nu nog druk maken? Om een kat?quote:Death
Scarlett died on October 11, 2008,[4]
Kwam ik gewoon toevallig tegen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Goh, in 2008 al overleden. Hm, moet ik me dan nu nog druk maken? Om een kat?
En vanwaar dit artikel, nu, op dit moment?!
Ah zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |