Maar lieve ToTquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En we weten wat daar over gezegd is, maar die waarschuwing mocht niet expliciet in de OP opgenomen worden.

"Hee jongens, hou het nu echt ff een keertje rustig anders gaat de boel tot het begin van volgende maand op slot!"quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar lieve ToT
Dit weer iedereen die in DTS post
En nog gebeurt het
Al zouden er 100 regels staan
Als mensen/users er niks mee doen
Heb je er geen ruk aan

Mensen lezen het toch nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En we weten wat daar over gezegd is, maar die waarschuwing mocht niet expliciet in de OP opgenomen worden.

Goede winnaar wel danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef BPS70 het volgende:
[..]
September weer.
Swj wint deze maand.

Vind ik ookquote:

Misschien een wijze lesquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook
Meer dan verdient

Hij is nog erg geduldig geweest.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
Ik vind
En dat zal heus niet iedereen me in dank afnemen
Dat @:SwJ groot gelijk heeft
Elke keer is er iets
Om de meest banale dingen
Wordt toch ook gewoon vermoeiend zo

Ik wil hier wel even op reageren met een soort Side notequote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat SwJ nog geduldig is geweest, want dit onderlinge gezeik is al een paar weken aan de gang. Ik heb zelf weer even in DTS gepost, dus ik weet dat het ook heel gezellig kan zijn, maar zoals het de laatste tijd gaat heb ik er niets te zoeken. De onverdraagzaamheid, het gesneer, het getreiter, mensen die compleet genegeerd worden, het is gewoon om te janken.
Veel users zouden eens wat meer naar hun eigen gedrag moeten kijken, in plaats van maar lopen te janken over anderen.

Ik snap wel wat je bedoelt en vind het ook heel lastig om uit te leggen waar voor mij het verschil zit tussen negeren en mensen buiten sluiten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil hier wel even op reageren met een soort Side note
Er wordt gezegd door mods en Fa negeer
En nu vindt jij het negeren problematisch
Geen aanval
Maar wel de vraag wat er dan verwacht wordt

Ik vind het ook vervelend hoe heftig je elke keer op mij reageert.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:25 schreef Sally het volgende:
Nog even mijn klacht van de laatste tijd:
[..]
Amen.
P.S.:
[..]
Amen.

Mag deze post ook in de ONZ SC?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.

jij bent de TS, je kunt die zelf in de OP frottenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag deze post ook in de ONZ SC?

Mooie woorden. Eens. Maar, het gesneer, de negatieve slachtofferrollen, de stemmingmakerij ... allemaal niet tegen de policy, niet over de grens, onderhuids, enz. Oftewel: niet concreet vast te leggen. Dat maakt t ontzettend moeilijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
Zonder iemand persoonlijk aan te vallen of een schuldige aan te wijzen perse.
Ik denk dat het 'gezeik' dat zich keer op keer in DTS afspeelt niet ineens weg is als DTS tijdelijk of voorgoed gesloten word. Dan gaat het 'gezeik' zich verplaatsen naar andere plaatsen op FOK!. Dat is mijn mening.
Ik wil Mods en FA's ook niet af zeiken. Begrijp me niet verkeerd. Maar zou het geen goed idee zijn om achter de schermen eens naar een goed en strak beleid te gaan kijken dat over de hele linie duidelijk en strak te handhaven is. Dan zou het voor zowel de beleidmakers, handhavers en de FA's duidelijk zijn wel gedrag er op welke manier aangepakt moet worden en is het voor users die over de schreef gaan ook duidelijk word waarop en waarom ze worden aangepakt en in welke maten?
Dan zou het wel duidelijkheid, rechtvaardigheid en betere straffen voor diegene die ze verdienen leiden.

Mocht je mij bedoelen. Ik wil niet met vingertjes wijzen. Totaal niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.

Done!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
jij bent de TS, je kunt die zelf in de OP frotten

Ook in de SC is het duidelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag deze post ook in de ONZ SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |