Dat wordt dus gewoon een nachtje doorhalenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 03:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, althans niet meer slapen
Ik heb wel drie uurtjes geslapen gelukkig. Jij nog helemaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 03:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat wordt dus gewoon een nachtje doorhalen
Nope. Dat beloofd voor straksquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 03:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel drie uurtjes geslapen gelukkig. Jij nog helemaal
Niet?
O jee. Moet je werken vandaag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 03:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nope. Dat beloofd voor straks
Helaas welquote:
Oeps. Dan hoop ik dat je zo nog even kan slapenquote:
quote:
Nee was tv aan het kijkenquote:
Ben je uit je bed gevallen jijquote:
Morguh Stigquote:
Dotje van mequote:
Om 7 uur wakker geworden door 2 wekkersquote:
O ja de vakantie is afgelopen. Het is gebeurd met het luie levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Om 7 uur wakker geworden door 2 wekkers![]()
Zoon moet vandaag beginnen op school..hij wilde op tijd wakker worden.. zijn net pas opgestaan![]()
(9 uur beginnen vandaag)
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de vakantie is afgelopen. Het is gebeurd met het luie leven
Ja is het ook. Beter als dat onregelmatige.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja vanaf nu is er weer regelmaat. Ook wel fijn.
Je hebt genoeg van je eigen act en dit is je manier om er mee te stoppen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:15 schreef Paul het volgende:
Jongens gaat dit wel goed
R&P / M'n relatie wil dit bespreken met mij
quote:
O vervelend, ff een warme douche nemen misschien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
geen hulp vandaag maar ik doe het zelf wel.
Spierpijn van houten stellingen verhuizen bij begeleid werk. Gelukkig gaf ik aan wanneer het niet meer ging.
Eindelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
Sow, Mikeytt gaat ff een tijdje wat stil worden?
SwJ, held van Fok!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je hebt genoeg van je eigen act en dit is je manier om er mee te stoppen.
Wat wordt je nieuwe act?
Kom je lekker terug het bed in?quote:
Omdat het verzonnen is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:27 schreef Paul het volgende:
@:dotteke waarom like je SWJ, ik heb al 34343 x gezegd dat mn relatie echt is, waarom zou ik dat verzinnen
Omdat 99,99993% van wat je in de loop der jaren verkondigd hebt verzonnen is?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:27 schreef Paul het volgende:
@:dotteke waarom like je SWJ, ik heb al 34343 x gezegd dat mn relatie echt is, waarom zou ik dat verzinnen
* TheStigsDutchCousin mompelt iets in Stigsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Hopen dat het een 1000 jaar lange vloek voor hem wordt!
Dit is wel echt, waarom zou ik een jaar lang een relatie verzinnen en daar elke week over schrijvenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat 99,99993% van wat je in de loop der jaren verkondigd hebt verzonnen is?
Om te kijken hoe ver je kan gaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is wel echt, waarom zou ik een jaar lang een relatie verzinnen en daar elke week over schrijven
dan zou ik wel hier een verkering vezinnen met lovely ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om te kijken hoe ver je kan gaan?
quote:
Je meeste acts duren veel, VEEL langer dan een jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is wel echt, waarom zou ik een jaar lang een relatie verzinnen en daar elke week over schrijven
Die hoort al bij mij als Stig's Lovely Cousin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:32 schreef Paul het volgende:
[..]
dan zou ik wel hier een verkering vezinnen met lovely ofzo
Ik heb net gedoucht. Mijn vakantie begint donderdag na dagbesteding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, ff een warme douche nemen misschien?
Vond hem wel leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:27 schreef Paul het volgende:
Lekker rustig aan doen Mutskequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb net gedoucht. Mijn vakantie begint donderdag na dagbesteding.
O lekker Mutske, ga je nog wat doen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb net gedoucht. Mijn vakantie begint donderdag na dagbesteding.
Ik ook, want SwJquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond hem wel leuk![]()
Ik like SwJ altijd
quote:
Eerst en vooral afwachten wat de resultaten van vaders tests zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker Mutske, ga je nog wat doen?
Oejquote:
Was er van de week ook, maar je vertikte het je helm af te zettenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oej![]()
Kom knuffelen dan
O je vader is ziek?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Eerst en vooral afwachten wat de resultaten van vaders tests zijn.
Dan kunnen we plannen.
* TheStigsDutchCousin is verlegenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er van de week ook, maar je vertikte het je helm af te zetten
Verlegen Stigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin is verlegen
Voor jou zou ik een helm afzetten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |