SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Speciaal voor jou en Sally en alle anderen die van FRIETEN houden
quote:
1x is al te veel hoorquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:43 schreef drakin het volgende:
Waarom staat er een patat plaatje in de OP en niet een frieten plaatje?
Ik heb gister heerlijke patat gehad
En dat is volgens mij nog fout ook, pataten. Het is patattenquote:
Ik zie... patat patat patat patat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar ik was het niet. Het klinkt alsof het javascript is en ik blijf daar zo ver mogelijk vanaf
[..]
Ik heb nergens last van FRIET PATAT friet patat
Met jus en broccoli en gehaktbal hoop ik?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:43 schreef drakin het volgende:
Waarom staat er een patat plaatje in de OP en niet een frieten plaatje?
Ik heb gister heerlijke patat gehad
Ja maar dat rijmt nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat is volgens mij nog fout ook, pataten. Het is patatten![]()
als meervoud.
[..]
Ik zie... patat patat patat patat.![]()
WHYYYYYYYYY
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
als meervoud.
[..]
WHYYYYYYYYY
[ link | afbeelding ]
Eergister trouwens ook een patatjequote:
Ah, klinkt als een flauw javascript scriptje. Als je op dat puzzelstukje rechtsboven klinkt, heb je dan iets als greasemonkey geinstalleerd?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:40 schreef Sally het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik zie alleen in een quote dat men Friet getypt heeft.
Ik lees dus PATATENquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Speciaal voor jou en Sally en alle anderen die van F RIETEN houden
Dit is een underground operation die ze uitvoeren, alle echte liefhebbers zien alleen nog maar patat! Complotten maken ze ervan, en ik vind wel grappigquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
als meervoud.
[..]
WHYYYYYYYYY
[ link | afbeelding ]
Appelmoesquote:
Redelijk zou wel beter willen koken. En heeft ook wel met tijdmanagement te maken.quote:
Als kleine lylt haalde ik mijn F R I E T E N door de mayo en door de appelmoes, goeie combi wel.quote:
Zei ik hier ook al:quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik lees dus PATATEN![]()
(WAT DUS FOUT GESPELD IS OOK NOG!!!)
Maar lief -dat je deze TT hebt aangehouden!
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Speciaal voor jou en Sally en alle anderen die van FRIETEN houden
Ik spreek geen Limbabweesquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als kleine lylt haalde ik mijn F R I E T E N door de mayo en door de appelmoes, goeie combi wel.
Goffer. Ik niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is een underground operation die ze uitvoeren, alle echte liefhebbers zien alleen nog maar patat! Complotten maken ze ervan, en ik vind wel grappig
Die post quote ik toch?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei ik hier ook al:
[..]
Is wel een goeie combo ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:50 schreef drakin het volgende:
Ik had ook een klein bakje appelmoes bij de patat gister, lekker hoor een beetje mayo en appelmoes combineren
Sorry, niet helemaal wakkerquote:
De frisse touchquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:50 schreef drakin het volgende:
Ik had ook een klein bakje appelmoes bij de patat gister, lekker hoor een beetje mayo en appelmoes combineren
Ik was vorige week daar nog, ik heb er geen patat gekocht, want dat hadden ze nergens.quote:
Mijn dochtertje was op een paardrijkamp in Nederland twee jaar geleden. Daar kregen ze dus een paar keer friet en appelmoesquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De frisse touchde appelmoes
Rijstevlaai is wel mijn favoriet.. De rest heb ik niet veel mee. Zoer Vleis daarentegenquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was vorige week daar nog, ik heb er geen patat gekocht, want dat hadden ze nergens.
Wel een echt mega lekkere Limburgse vlaai gehad in Valkenburg
kersje eropquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De frisse touchde appelmoes
Ik kon kiezen uit verschillende smaken, het werd met kruisbessen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rijstevlaai is wel mijn favoriet.. De rest heb ik niet veel mee. Zoer Vleis daarentegen![]()
Die zien er ook niet gezond uit.quote:
Oh dat herinner ik me nog jaquote:
Ja. ik dm welquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:54 schreef devzero het volgende:
@:sally heb je nou al gekeken wat voor browser extensies je hebt geinstalleerd?
Het zijn toch meestal kinderen uit de randstad die daar zingenquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zien er ook niet gezond uit.
Ja die krijgen geen friet met zoer vleis.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zijn toch meestal kinderen uit de randstad die daar zingen
Heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zien er ook niet gezond uit.
Ja totaal andere smaakpalette opeens qua combinatie misschien een structuur ding. Wel grappig dat de het raar vond voor jou veel normalerquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje was op een paardrijkamp in Nederland twee jaar geleden. Daar kregen ze dus een paar keer friet en appelmoesZe vond het maar een beetje raar
Ik praat niet alleen maar poep, net als jij. Soms zeggen we best wel een keer iets verstandigsquote:
In Valkenburg hebben ze daar gewoon ondertiteling voorquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja die krijgen geen friet met zoer vleis.
Hee Friesquote:
Kan het me wel voorstellen eerlijk gezegd, ik had dan een vader uit limboland en familie woonde daar ook allemaal dus ik versta het prima. Maar voor sommigen kan het best een raar taaltje zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
In Valkenburg hebben ze daar gewoon ondertiteling voor
drakinquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
In Valkenburg hebben ze daar gewoon ondertiteling voor
Appelmoes is gewoon makkelijk, want je koopt een pot en klaar. Ik vind het wel lekker, zolang het maar niet te zoet is. En dat is de meeste appelmoes hier, daarom koop ik het amper.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja totaal andere smaakpalette opeens qua combinatie misschien een structuur ding. Wel grappig dat de het raar vond voor jou veel normaler![]()
Met kip vind ik echt heerlijk nog steeds. En appelmoes.
Ja al is Deadpool al wel weer jaren geleden heb die in Antwerpen gezien met mijn ex toen nog voor Valentijn.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
Jij was hier toch geweest?
F&S / Deadpool
Oh ik dacht vorige week. Maar dat was iets anders dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja al is Deadpool al wel weer jaren geleden heb die in Antwerpen gezien met mijn ex toen nog voor Valentijn.
Het is een eigen taal en ik vind dat hartstikke mooiquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen eerlijk gezegd, ik had dan een vader uit limboland en familie woonde daar ook allemaal dus ik versta het prima. Maar voor sommigen kan het best een raar taaltje zijn.
hoiquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
drakin![]()
wilde nog ff hoi zeggen voor ik echt ging slapen
Onze mod is met vakantie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:03 schreef aeque het volgende:
Is er geen mod wakker die deze foutieve tt even kan aanpassen?
Wat is er mis met dialect?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:03 schreef aeque het volgende:
Kunnen we DTS hier niet bij betrekkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:04 schreef maily het volgende:
[..]
Onze mod is met vakantie.
En lees de topic pointer.
Zorg maar dat je de lapo hebt.
Oh ja Deadpool & Wolverine,quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:02 schreef maily het volgende:
[..]
Oh ik dacht vorige week. Maar dat was iets anders dus.
o hier is geen topicpointerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Kunnen we DTS hier niet bij betrekken
ik blijf patat met appelmoes raar vinden, hartig met iets zoets vind ik meestal niksquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje was op een paardrijkamp in Nederland twee jaar geleden. Daar kregen ze dus een paar keer friet en appelmoesZe vond het maar een beetje raar
Is ook meer voor kinderen toch na een bepaalde leeftijd laat je die appelmoes weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik blijf patat met appelmoes raar vinden, hartig met iets zoets vind ik meestal niks
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Net als die bessenjam met patat bij de ikea
vond het als kind al een vieze combiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook meer voor kinderen toch na een bepaalde leeftijd laat je die appelmoes weg.
Patates frites met appelmoesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook meer voor kinderen toch na een bepaalde leeftijd laat je die appelmoes weg.
Als je iets lekker vind waarom zou je dat moeten ontgroeien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus geen pizza met appelmoes voor jou dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik blijf patat met appelmoes raar vinden, hartig met iets zoets vind ik meestal niks
alleen als er ananas isquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus geen pizza met appelmoes voor jou dus
Je moet eens in omgeving Antwerpen Krieken met gehaktballetjes proberen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Net als die bessenjam met patat bij de ikea
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
Kom meeten vreten we de IKEA leeg
[ afbeelding ]
Karel heeft het liefst kip Appelmoes Truste. Tot merrege.quote:
quote:
Als volwassene at ik alleen nog maar Appelmoes in de tijd dat ik nog blowde als ik nog een stukje maand overhad en het geld al bijna op was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Als je iets lekker vind waarom zou je dat moeten ontgroeien?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Karel heeft het liefst kip Appelmoes Truste. Tot merrege.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Karel heeft het liefst kip Appelmoes Truste. Tot merrege.
Niks mis meequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Als volwassene at ik alleen nog maar Appelmoes in de tijd dat ik nog blowde als ik nog een stukje maand overhad en het geld al bijna op was.
Met gebakken aardappeltjes en een kipburger.
vooruitquote:
O ik snap wel dat je dan minder trek hebt in appelmoes (andere associaties).quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Als volwassene at ik alleen nog maar Appelmoes in de tijd dat ik nog blowde als ik nog een stukje maand overhad en het geld al bijna op was.
Met gebakken aardappeltjes en een kipburger.
Heb je zo'n trek in Ikea balletjes dat @HappyCharly ze met een trechter bij je naar binnen moet werken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vooruitals het nodig is zullen ze het daar wel hebben toch
Nee dat was omdat happycharly altijd honger heeftquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je zo'n trek in Ikea balletjes dat @:happycharly ze met een trechter bij je naar binnen moet werken?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:03 schreef aeque het volgende:
Ikea heeft allesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vooruitals het nodig is zullen ze het daar wel hebben toch
Wel meetballsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:19 schreef devzero het volgende:
Ik kom zaterdag in de buurt van een Ikea. Zouden ze daar ook gehaktballetjes hebben?
Niet overdrijven.quote:
quote:
Ja ben ik wel benieuwd naar. Ik denk wel dat het Europese aanbod gezonder is. Of is het een universeel concept?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:19 schreef devzero het volgende:
Ik kom zaterdag in de buurt van een Ikea. Zouden ze daar ook gehaktballetjes hebben?
vast welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:19 schreef devzero het volgende:
quote:
Ik denk dat dingen als die gehaktballetjes wel universeel zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ben ik wel benieuwd naar. Ik denk wel dat het Europese aanbod gezonder is. Of is het een universeel concept?
Opgelost,dinges.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ze hebben het gewoon
https://www.ikea.com/us/en/cat/ikea-food-restaurant-fb001/
Zelfs een Chicken versie? Die is hier volgens mij nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ze hebben het gewoon
https://www.ikea.com/us/en/cat/ikea-food-restaurant-fb001/
quote:Hej Friday - Get 50% off entrées every Friday!
Slide into the weekend with 50% off adult entrées at your local IKEA store’s Swedish Restaurant every Friday until 8/31/24. Bring an appetite and a few hungry friends who love half priced meatballs, plant balls, salmon filet meals and more.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs een Chicken versie? Die is hier volgens mij niet
Wel vegan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar staat élke vrijdagquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon zelfde acties als hiero, maar dan zonder IKEA family pas
[..]
Hele wereld tegelijk balletjes etenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon zelfde acties als hiero, maar dan zonder IKEA family pas
[..]
quote:
In de diepvries hebben ze Kip, Rund en Vega.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs een Chicken versie? Die is hier volgens mij niet
Wel vegan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie de editquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel hoor
En ook n plantbased
Yesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie de editJe had m al gequote - ninja edit
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar staat élke vrijdagHier alleen 23 augustus, en alleen de balletjes
Het ging, maar niet voor herhaling vatbaar om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:24 schreef devzero het volgende:
Oh, vegan meatballs. Die zou ik wel eens willen proeven.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hangry van
Over eten lezen zin krijgen en in bed liggen
Nu al zin in ontbijt.
Slaap lekker allen
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hangry van
Nu al zin in ontbijt.
Slaap lekker allen
Slaap ze borrel en...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hangry van
Nu al zin in ontbijt.
Slaap lekker allen
Sommige dingen moet je ook maar 1 keer proberen. Zoals skydiving dit weekend (hoewel ik mijn dochtertje al heb belooft om het samen met haar te doen voor haar 18de verjaardagquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Het ging, maar niet voor herhaling vatbaar om eerlijk te zijn
Peace out gurllllllquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze borrel en...
peace out (insert gif)
Slaap zequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:26 schreef Sally het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen vroeg op.
Toedels en lief zijn keinders!
Trusten en ik ben altijd lief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:26 schreef Sally het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen vroeg op.
Toedels en lief zijn keinders!
je kan die "leave" wel op twee manieren interpreterenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trusten en ik ben altijd lief.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan die "leave" wel op twee manieren interpreteren
Lekkerquote:
Maar niet in het Fryskquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan die "leave" wel op twee manieren interpreteren
Trustenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:42 schreef devzero het volgende:
Ja zeg. Ik blijf niet mensen weltrusten wensen![]()
Ik ga nu gewoon fijn wat ijs eten dan wat video editing doen van een concert afgelopen zondag
Is het pittig genoeg dat je de volgende dagquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:38 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat spul toch lekkerIk zou het eigenlijk eens op patat friet moeten proberen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het pittig genoeg dat je de volgende dag
[ afbeelding ]
Het is wel pittig, maar niet zo pittig. Maar veel van dat soort (licht)gefermenteerde "Aziatische" sauzen, geven ze een soort van extra dimensie (unami?) aan gerechten. En dat is hier ook bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het pittig genoeg dat je de volgende dag
[ afbeelding ]
Sommige winkels willen statiegeld niet meer contant terugbetalen.quote:
Shii.quote:
Ik ben er nooit fan van geweest, glad mannetje. En ook nog een vriend een keer aan een grote prijs geholpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Shii.![]()
Oude cokesmokkelaar is het.
Daar staat me ook iets van bij ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben er nooit fan van geweest, glad mannetje. En ook nog een vriend een keer aan een grote prijs geholpen.
Zegt meneer die liep te spammen met Meiland gifjes.quote:
quote:
quote:
Die hebben we toch wel? Maar nog heel beperkt - helaas.quote:Waarom hebben we deze niet in Nederland?
Klopt,ging jij niet slipen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Die hebben we toch wel? Maar nog heel beperkt - helaas.
En dat vind Sally natuurlijk wel weer leuk.quote:
Dit gaat zo niet lukken.quote:
Vanuit bed met lampen uit en op mobiel nog evenquote:
Hmmmm.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Vanuit bed met lampen uit en op mobiel nog even![]()
Oude koeien kun je ook beter in de sloot laten.quote:
Pics or it didn't happen?quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Waarom zweet je zo? "quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:19 schreef maily het volgende:
[..]
Soul gelijk: "wat zit je weer te blozen joh, heeft Sally weer iets leuks getypt?"
Ik snel alles wegklikken.quote:
Dat kan ze wel ja.quote:
uhuhquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
Maar ze is nu druk aan het gamen geloof ik.
Doet me denken aan het drama met de OV-chipkaart. Lekker eigenwijs zelf een nieuw systeem ontwikkelen ipv bij andere landen te kijken hoe zij het doenquote:
Heer Killem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doet me denken aan het drama met de OV-chipkaart. Lekker eigenwijs zelf een nieuw systeem ontwikkelen ipv bij andere landen te kijken hoe zij het doen
Dat klinkt heel erg RETquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
ID niet willen tonen,poortjes opentrappen,verzet bij staandehouding,beledeging.katsjing 560 euro.
En hier heeft u een kaartje waar u nog 2 uur op mag reizen,prettige dag verder.![]()
![]()
Is het ook.quote:
Hoe ging dat stukje ook al weer dat een van die gasten een boete uitschrijft voor iets super onbenulligs bij een spoorweg overgang op de fiets?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kijk graag naar Overtreders.Altijd leuk hoe mensen zwart willen rijden.En dan boos worden als ze betrapt worden.
Die heb ik gister nog gezien.Dat was iets met dat de lichten net begonnen te knipperen toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe ging dat stukje ook al weer dat een van die gasten een boete uitschrijft voor iets super onbenulligs bij een spoorweg overgang op de fiets?
Eerst is hij heel vriendelijk maar die andere stapte te snel op zijn fiets ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gezien.Dat was iets met dat de lichten net begonnen te knipperen toch?
Waar hij naast stond.Dat was het.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst is hij heel vriendelijk maar die andere stapte te snel op zijn fiets ofzo.
It kin wol.quote:
Prima getimed.quote:
quote:
Krieken met gehakt is goeie hequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topictitel is op zijn vlaams geschreven
Goedenacht bedoel je zekerquote:
O dat is lekker ik drie uurtjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup of goedemorgen. Heb al 8 uur geslapen.
Ja. Maar ik denk dat ik zo even op de bank ga liggen tv kijken en hopelijk sukkelquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ja meen je.
En dan nu al weer wakker?
Hopelijk wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat ik zo even op de bank ga liggen tv kijken en hopelijk sukkel
Ik dan weer in slaap
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
even kijken of het in bed liggen mij bevalt
Ik ook niet, althans niet meer slapenquote:
Dat wordt dus gewoon een nachtje doorhalenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 03:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, althans niet meer slapen
Ik heb wel drie uurtjes geslapen gelukkig. Jij nog helemaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 03:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat wordt dus gewoon een nachtje doorhalen
Nope. Dat beloofd voor straksquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 03:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel drie uurtjes geslapen gelukkig. Jij nog helemaal
Niet?
O jee. Moet je werken vandaag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 03:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nope. Dat beloofd voor straks
Helaas welquote:
Oeps. Dan hoop ik dat je zo nog even kan slapenquote:
quote:
Nee was tv aan het kijkenquote:
Ben je uit je bed gevallen jijquote:
Morguh Stigquote:
Dotje van mequote:
Om 7 uur wakker geworden door 2 wekkersquote:
O ja de vakantie is afgelopen. Het is gebeurd met het luie levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Om 7 uur wakker geworden door 2 wekkers![]()
Zoon moet vandaag beginnen op school..hij wilde op tijd wakker worden.. zijn net pas opgestaan![]()
(9 uur beginnen vandaag)
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja de vakantie is afgelopen. Het is gebeurd met het luie leven
Ja is het ook. Beter als dat onregelmatige.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja vanaf nu is er weer regelmaat. Ook wel fijn.
Je hebt genoeg van je eigen act en dit is je manier om er mee te stoppen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:15 schreef Paul het volgende:
Jongens gaat dit wel goed
R&P / M'n relatie wil dit bespreken met mij
quote:
O vervelend, ff een warme douche nemen misschien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
geen hulp vandaag maar ik doe het zelf wel.
Spierpijn van houten stellingen verhuizen bij begeleid werk. Gelukkig gaf ik aan wanneer het niet meer ging.
Eindelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:21 schreef ToT het volgende:
Sow, Mikeytt gaat ff een tijdje wat stil worden?
SwJ, held van Fok!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je hebt genoeg van je eigen act en dit is je manier om er mee te stoppen.
Wat wordt je nieuwe act?
Kom je lekker terug het bed in?quote:
Omdat het verzonnen is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:27 schreef Paul het volgende:
@:dotteke waarom like je SWJ, ik heb al 34343 x gezegd dat mn relatie echt is, waarom zou ik dat verzinnen
Omdat 99,99993% van wat je in de loop der jaren verkondigd hebt verzonnen is?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:27 schreef Paul het volgende:
@:dotteke waarom like je SWJ, ik heb al 34343 x gezegd dat mn relatie echt is, waarom zou ik dat verzinnen
* TheStigsDutchCousin mompelt iets in Stigsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Hopen dat het een 1000 jaar lange vloek voor hem wordt!
Dit is wel echt, waarom zou ik een jaar lang een relatie verzinnen en daar elke week over schrijvenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat 99,99993% van wat je in de loop der jaren verkondigd hebt verzonnen is?
Om te kijken hoe ver je kan gaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is wel echt, waarom zou ik een jaar lang een relatie verzinnen en daar elke week over schrijven
dan zou ik wel hier een verkering vezinnen met lovely ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om te kijken hoe ver je kan gaan?
quote:
Je meeste acts duren veel, VEEL langer dan een jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is wel echt, waarom zou ik een jaar lang een relatie verzinnen en daar elke week over schrijven
Die hoort al bij mij als Stig's Lovely Cousin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:32 schreef Paul het volgende:
[..]
dan zou ik wel hier een verkering vezinnen met lovely ofzo
Ik heb net gedoucht. Mijn vakantie begint donderdag na dagbesteding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, ff een warme douche nemen misschien?
Vond hem wel leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:27 schreef Paul het volgende:
Lekker rustig aan doen Mutskequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb net gedoucht. Mijn vakantie begint donderdag na dagbesteding.
O lekker Mutske, ga je nog wat doen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb net gedoucht. Mijn vakantie begint donderdag na dagbesteding.
Ik ook, want SwJquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond hem wel leuk![]()
Ik like SwJ altijd
quote:
Eerst en vooral afwachten wat de resultaten van vaders tests zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker Mutske, ga je nog wat doen?
Oejquote:
Was er van de week ook, maar je vertikte het je helm af te zettenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oej![]()
Kom knuffelen dan
O je vader is ziek?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Eerst en vooral afwachten wat de resultaten van vaders tests zijn.
Dan kunnen we plannen.
* TheStigsDutchCousin is verlegenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er van de week ook, maar je vertikte het je helm af te zetten
Verlegen Stigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin is verlegen
Voor jou zou ik een helm afzetten hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |