SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Speciaal voor jou en Sally en alle anderen die van FRIETEN houden
quote:
1x is al te veel hoorquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:43 schreef drakin het volgende:
Waarom staat er een patat plaatje in de OP en niet een frieten plaatje?
Ik heb gister heerlijke patat gehad
En dat is volgens mij nog fout ook, pataten. Het is patattenquote:
Ik zie... patat patat patat patat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar ik was het niet. Het klinkt alsof het javascript is en ik blijf daar zo ver mogelijk vanaf
[..]
Ik heb nergens last van FRIET PATAT friet patat
Met jus en broccoli en gehaktbal hoop ik?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:43 schreef drakin het volgende:
Waarom staat er een patat plaatje in de OP en niet een frieten plaatje?
Ik heb gister heerlijke patat gehad
Ja maar dat rijmt nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat is volgens mij nog fout ook, pataten. Het is patatten![]()
als meervoud.
[..]
Ik zie... patat patat patat patat.![]()
WHYYYYYYYYY
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
als meervoud.
[..]
WHYYYYYYYYY
[ link | afbeelding ]
Eergister trouwens ook een patatjequote:
Ah, klinkt als een flauw javascript scriptje. Als je op dat puzzelstukje rechtsboven klinkt, heb je dan iets als greasemonkey geinstalleerd?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:40 schreef Sally het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik zie alleen in een quote dat men Friet getypt heeft.
Ik lees dus PATATENquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Speciaal voor jou en Sally en alle anderen die van F RIETEN houden
Dit is een underground operation die ze uitvoeren, alle echte liefhebbers zien alleen nog maar patat! Complotten maken ze ervan, en ik vind wel grappigquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
als meervoud.
[..]
WHYYYYYYYYY
[ link | afbeelding ]
Appelmoesquote:
Redelijk zou wel beter willen koken. En heeft ook wel met tijdmanagement te maken.quote:
Als kleine lylt haalde ik mijn F R I E T E N door de mayo en door de appelmoes, goeie combi wel.quote:
Zei ik hier ook al:quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik lees dus PATATEN![]()
(WAT DUS FOUT GESPELD IS OOK NOG!!!)
Maar lief -dat je deze TT hebt aangehouden!
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Speciaal voor jou en Sally en alle anderen die van FRIETEN houden
Ik spreek geen Limbabweesquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als kleine lylt haalde ik mijn F R I E T E N door de mayo en door de appelmoes, goeie combi wel.
Goffer. Ik niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is een underground operation die ze uitvoeren, alle echte liefhebbers zien alleen nog maar patat! Complotten maken ze ervan, en ik vind wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |