De oven is een lazy man's BBQ, niks mis mee soms.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:26 schreef devzero het volgende:
Oh nu weet ik weer wat ik wilde doen vanavond: BBQ. Maar ik voel me eigenlijk te lui en ik gok dat het binnen 4 uur gaat regenen. Dan maar een andere keer :=

Of de airfryerquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De oven is een lazy man's BBQ, niks mis mee soms.

quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nouhouw. Is niet leuk![]()
En nee, niet ik.
Muts. Druif. Doos.

We hadden het blijkbaar over een andere...quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom je echt uit dat kutdorp?

I had it al gesnopen, no worriesquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:28 schreef Sally het volgende:
[..]
We hadden het blijkbaar over een andere...
Ik probeerde bij te lezen, maar dat lukt niet![]()

Ja! Of kippendijen. Maar dat is het zelfde idee: kippenvlees met bot en vel er nog omheenquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is vooral goed voor drumsticks

Het is echt f r i e t hier hoorquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom uit Gouda. Ook een beetje een kutdorp. En opgegroeid in Emmeloord. Helemaal een kutdorpEn daarna (in Nederland) nog gewoond in Enschede, Arnhem, Hazerswoude-rijndijk, en Oegstgeest. Allemaal bedenkelijke plaatsen want ze zeggen Patat

quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen die van jou met poeiersuiker![]()

Niet mijn script.quote:

In Eindhoven zat een snackbar, eigenaar is inmiddels dood. Maar als je daar een patat bestelde werd je weggestuurdquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
EchtIk heb er maar 9 maanden gewoond, maar het is me nooit opgevallen

Ik bedoelde f r i e tquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
EchtIk heb er maar 9 maanden gewoond, maar het is me nooit opgevallen

Nou. Nou. Nou.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nouhouw. Is niet leuk![]()
En nee, niet ik.
Muts. Druif. Doos.

Ik ben aan veel dingen schuldig, maar dat niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet mijn script.
Maar ik verdenk jou ervan het te hebben geschreven.

Kleine blijquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet hetzelfde als Marco B en Ali B en je zit goed.

Op maandag 19 augustus 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@

ik ben het niet ....quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zet je dat script niet gewoon uit? Heb je iets als de greasemonkey browser plugin?
En jij dan ook niet...?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben aan veel dingen schuldig, maar dat niet.

Iemand heeft een script geschreven dat alleen jii geen friet kan typen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
ik ben het niet ....
[..]
En jij dan ook niet...?

Op maandag 19 augustus 2024 23:33 schreef Sally het volgende:quote:[ afbeelding ] Op maandag 19 augustus 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In Eindhoven zat een snackbar, eigenaar is inmiddels dood. Maar als je daar een patat bestelde werd je weggestuurdWilde je alleen een f rietje zonder snack kon je ook oprotten
Hij zei altijd, ik verdien aan de snacks, dat mijn f riet de beste van NL is weet ik, zonder snack geen friet.
------------------------------------
ftfy
Ik ga morgen aangifte bij de pliessie doen hierom, deze censuur accepteer ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips

Kleine b?quote:

Kennelijk. Maar ik was het niet. Het klinkt alsof het javascript is en ik blijf daar zo ver mogelijk vanafquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iemand heeft een script geschreven dat alleen jii geen friet kan typen?
Ik heb nergens last van FRIET PATAT friet patatquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
ik ben het niet ....
[..]
En jij dan ook niet...?

[/quote]quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga morgen aangifte bij de pliessie doen hierom, deze censuur accepteer ik niet.

Ik heb wel een ideequote:Op maandag 19 augustus 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar ik was het niet. Het klinkt alsof het javascript is en ik blijf daar zo ver mogelijk vanaf
[..]
Ik heb nergens last van FRIET PATAT friet patat

jij ziet toch ook dat je 'patat en patat' typt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iemand heeft een script geschreven dat alleen jii geen friet kan typen?

Alleen jij ziet datquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]
jij ziet toch ook dat je 'patat en patat' typt?

quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:spec & @:Straatcommando. melden met jullie f riet en patat discussie.... Ik weet hier zitten jullie achter, iig de eerst genoemde.

quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar ik was het niet. Het klinkt alsof het javascript is en ik blijf daar zo ver mogelijk vanaf
[..]
Ik heb nergens last van FRIET PATAT friet patat

MeTwo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |