Friend Zone...quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat noemen ze ijdele hoop kree. Ze komt bij jou uithuilen maar laat zich uit elkaar trekken door een andere vent.
Die hele hoek is kutquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Lobith, daar komt de (Neder)Rijn het land binnen![]()
(nee, stiekem is dat Spijk, maar oke).
Dus Duitsland.
Nouhouw. Is niet leukquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig. Is dat een scriptje wat je draait?
De oven is een lazy man's BBQ, niks mis mee soms.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:26 schreef devzero het volgende:
Oh nu weet ik weer wat ik wilde doen vanavond: BBQ. Maar ik voel me eigenlijk te lui en ik gok dat het binnen 4 uur gaat regenen. Dan maar een andere keer :=
Of de airfryerquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De oven is een lazy man's BBQ, niks mis mee soms.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nouhouw. Is niet leuk![]()
En nee, niet ik.
Muts. Druif. Doos.
We hadden het blijkbaar over een andere...quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom je echt uit dat kutdorp?
I had it al gesnopen, no worriesquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:28 schreef Sally het volgende:
[..]
We hadden het blijkbaar over een andere...
Ik probeerde bij te lezen, maar dat lukt niet![]()
Ja! Of kippendijen. Maar dat is het zelfde idee: kippenvlees met bot en vel er nog omheenquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die is vooral goed voor drumsticks
Het is echt f r i e t hier hoorquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom uit Gouda. Ook een beetje een kutdorp. En opgegroeid in Emmeloord. Helemaal een kutdorpEn daarna (in Nederland) nog gewoond in Enschede, Arnhem, Hazerswoude-rijndijk, en Oegstgeest. Allemaal bedenkelijke plaatsen want ze zeggen Patat
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen die van jou met poeiersuiker![]()
Niet mijn script.quote:
In Eindhoven zat een snackbar, eigenaar is inmiddels dood. Maar als je daar een patat bestelde werd je weggestuurdquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
EchtIk heb er maar 9 maanden gewoond, maar het is me nooit opgevallen
Ik bedoelde f r i e tquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
EchtIk heb er maar 9 maanden gewoond, maar het is me nooit opgevallen
Nou. Nou. Nou.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nouhouw. Is niet leuk![]()
En nee, niet ik.
Muts. Druif. Doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |