Ik ben de tel kwijt. En dat zegt wat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:16 schreef devzero het volgende:
Hoeveelste gesprek over het dating leven van kree is dit overigens? Ik zie een hoop dezelfde argumenten voorbij komen
Op maandag 19 augustus 2024 23:15 schreef devzero het volgende:
En je hebt nog wel een hoop gemist in dat andere topicquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt. En dat zegt wat.
Nee jij zegt friet, you're good me thinks.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw god, is dat het dorp waar ik ben opgegroeid dan....?!![]()
@:loveyoulongtime ?!
Hoiquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dacht ik, dan ben ik in de war met een ander
Dat bedoel ikquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
En je hebt nog wel een hoop gemist in dat andere topic
Sallyquote:
Hij hangt een beetje aan een vrouw die hemquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt. En dat zegt wat.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Kutdorp met 2 kerken, minimaal 1 snackbar en geen kroeg in de buurt van Arnhem.
Renkum heeft 4 kerken
Heelsum heeft 2 kerken, maar geen snackbar
Oosterbeek is wat Amstelveen is voor Amsterdam.
Elden is opgeslokt
Huissen kan
Westervoort is geen dorp
Velp is een buitenwijk
Schaarsbergen kan
Of is het nog verder weg?
Oh, ik dacht Driel...quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laten we dat dorp voor het gemak even Lobith noemen
Ik kom uit Gouda. Ook een beetje een kutdorp. En opgegroeid in Emmeloord. Helemaal een kutdorpquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom je echt uit dat kutdorp?
Ja ditquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ligt niet eens in de buurt van Arnhem johdat is Duitsland
Meh, 20 minuten rijden. Maar heb er ook gewoond nog als kleine LYLT en toen waren er nog 3 kroegenquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:21 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik dacht Driel...![]()
Maar ehm, Lobith is wel een takkeneind van Ernem weg wah!
In België is een patat een aardappel aan dit stukje klopt het een of andere niet. Of ze roepen om frieten of ze bedoelen echt een aardappel.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom uit Gouda. Ook een beetje een kutdorp. En opgegroeid in Emmeloord. Helemaal een kutdorpEn daarna (in Nederland) nog gewoond in Enschede, Arnhem, Hazerswoude-rijndijk, en Oegstgeest. Allemaal bedenkelijke plaatsen want ze zeggen Patat
AD he, dus vanuit NL boven rivieren perspectiefquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In België is een patat een aardappel aan dit stukje klopt het een of andere niet. Of ze roepen om frieten of ze bedoelen echt een aardappel.
Lobith, daar komt de (Neder)Rijn het land binnenquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das niet, andere kant van de rijn wel ja. Maar kutdorp.
Net als Braddiequote:Op maandag 19 augustus 2024 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
It's the Stig subtle cousin!
Whom we don't speak about.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |