Dat noemen ze ijdele hoop kree. Ze komt bij jou uithuilen maar laat zich uit elkaar trekken door een andere vent.quote:
Op trust gekliktquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:06 schreef kree het volgende:
anyway bedtijd voor mij, morgen weer een dag.
trust allemaal
Tot over 2 uurtjes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:06 schreef kree het volgende:
anyway bedtijd voor mij, morgen weer een dag.
trust allemaal
Subtielquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat noemen ze ijdele hoop kree. Ze komt bij jou uithuilen maar laat zich uit elkaar trekken door een andere vent.
vergeet het maar moet 6 uur op morgen. hooguit morgenavondquote:
It's the Stig subtle cousin!quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
It's the Stig subtle cousin!
Whom we don't speak about.
Ik ben onschuldig. Is dat een scriptje wat je draait?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Leuk he. Dat het woord f r i e t veranderd wordt in patat....
quote:
Ow, ik was alweer spuit 11quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat noemen ze ijdele hoop kree. Ze komt bij jou uithuilen maar laat zich uit elkaar trekken door een andere vent.
GMTAquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, ik was alweer spuit 11
quote:
En ineens valt het stil.... Makes me wonder....quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:14 schreef devzero het volgende:
Wat een drukteIk ben even weg en al weer 8 paginas verder
Ik ben zeker geen dominee die langs looptquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ineens valt het stil.... Makes me wonder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |