quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komend weekend weer tijd voor een patat met mayo
Nou, ehm.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:26 schreef devzero het volgende:
Jammer dat er geen mayo op die patat friet in dat plaatje in de OP zit
Red flags niet negerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
das waar. naja ik sta altijd open voor dating tips. want alles wat tot nu toe niet echt succes. hahaha
behalve dat echt verliefd enzo en toen ging het vanzelf enzo. dus naja weet niet mss gaat dat altijd zo of niet.
Heiligschennis.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Leuk he. Dat het woord f r i e t veranderd wordt in patat....
Tribunalen moeten er komenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Leuk he. Dat het woord f r i e t veranderd wordt in patat....
Gekke zin dit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Leuk he. Dat het woord patat veranderd wordt in patat....
quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
neem het mee. nog ff niet aan het daten, maar hou jullie wel op de hoogte
Soms lijkt het wel of mensen ineens 180 graden draaien jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Red flags niet negeren
Je mag eisen hebben
Leer iemand goed kennen
Heb vertrouwen in jezelf
Kijk objectief naar jezelf met slechte date ervaringen (wat kan je anders doen)
Forceer niks
Dat kan. Door vanalles.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel of mensen ineens 180 graden draaien ja
quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
In de OP is het nu een andere bak patat geworden.
Zouden patattekes mensen ook eens moeten doen, gewoon verstandig worden en het schrijven zoals het is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel of mensen ineens 180 graden draaien ja
Zweet patatten hebben ook zo een, gewoon een Brabants normale beschrijving van zweet poten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
"In de patatten zitten": in de penarie zitten; problemen hebben; stomdronken zijn.
Wij gaan t hier nooit over eens wordenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, jij ziet alleen het verschil niet tussen een grap en wanneer ik of iemand anders echt iets gemeens zeg.
Er is wel een verschil tussen alles overboord gooien en een beetje bijstellen. Er zijn dingen die ik persoonlijk een no go vind. En dan kan je stellen dat ik dat zou eisen.quote:
Ja dat is wat minder geslaagd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zweet patatten hebben ook zo een, gewoon een Brabants normale beschrijving van zweet poten.
En dan een bakje patat bestellen
Ja precies, over sommige eisen kan je heenzetten en andere eisen zijn een must.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen alles overboord gooien en een beetje bijstellen. Er zijn dingen die ik persoonlijk een no go vind. En dan kan je stellen dat ik dat zou eisen.
In 'Asterix en de Belgen' hebben ze het over 'in de patatten vallen', wat Vlaams is voor flauw vallenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
"In de patatten zitten": in de penarie zitten; problemen hebben; stomdronken zijn.
Ja ik dacht hier ook net aan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In 'Asterix en de Belgen' hebben ze het over 'in de patatten vallen', wat Vlaams is voor flauw vallen
Voor over de gebakken piepers, niet voor over de echte variant waarvan de naam niet genoemd mag worden.quote:
Precies. Maar ga jezelf nooit veranderen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies, over sommige dingen kan je heenzetten andere dingen zijn een must.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |