SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
dat kan met oppervlakkig wel. maarre ik weet niet ik zou er moeite mee hebben om dingen te verbergen met iemand die ik echt leuk vind en vertel ik het liever zsm.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of gewoon eens blanco beginnen en de rest de rest laten een hele lange poos.
Eerlijk is primaquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan met oppervlakkig wel. maarre ik weet niet ik zou er moeite mee hebben om dingen te verbergen met iemand die ik echt leuk vind en vertel ik het liever zsm.
Nee hoor, jij ziet alleen het verschil niet tussen een grap en wanneer ik of iemand anders echt iets gemeens zeg.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles verdraaien idd
Niet doen, bouw eerst eens een solide band op. Daarna kun je op gevoel best wel wat dingen vertellen soms, maar ook niet alles tegelijk en hou het ook luchtig. Geen enkele vrouw zit te wachten op een kerel die te zwaar op de hand is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan met oppervlakkig wel. maarre ik weet niet ik zou er moeite mee hebben om dingen te verbergen met iemand die ik echt leuk vind en vertel ik het liever zsm.
Ja ehm, lag het nou aan jou?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, geef die stakker van een devzero maar weer de schuld. Dat zal hem leren
das waar. naja ik sta altijd open voor dating tips. want alles wat tot nu toe niet echt succes. hahahaquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eerlijk is prima
Het is echter niet nodig om bij het eerste contact al je ellende te delen, zeker omdat dat inmiddels opgelost is
Handige devquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:25 schreef devzero het volgende:
Ik zit bij de auto dealer voor standaard beurt onderhoud. Luchtfilter voor in de auto moet vervangen worden: $70Ik heb net zo'n filter voor $11 besteld op amazon en ik vervang het zelf wel
Nouquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
das waar. naja ik sta altijd open voor dating tips. want alles wat tot nu toe niet echt succes. hahaha
behalve dat echt verliefd enzo en toen ging het vanzelf enzo. dus naja weet niet mss gaat dat altijd zo of niet.
hmm goeie tip wel denk, naja ik heb dat niet geprobeerd, dus ok neem hem meequote:Op maandag 19 augustus 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet doen, bouw eerst eens een solide band op. Daarna kun je op gevoel best wel wat dingen vertellen soms, maar ook niet alles tegelijk en hou het ook luchtig. Geen enkele vrouw zit te wachten op een kerel die te zwaar op de hand is.
neem het meequote:Op maandag 19 augustus 2024 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou
Dit dus
Plus die andere 9765432 tips
quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijk deze spelfout dan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komend weekend weer tijd voor een patat met mayo
Nou, ehm.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:26 schreef devzero het volgende:
Jammer dat er geen mayo op die patat friet in dat plaatje in de OP zit
Red flags niet negerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
das waar. naja ik sta altijd open voor dating tips. want alles wat tot nu toe niet echt succes. hahaha
behalve dat echt verliefd enzo en toen ging het vanzelf enzo. dus naja weet niet mss gaat dat altijd zo of niet.
Heiligschennis.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Leuk he. Dat het woord f r i e t veranderd wordt in patat....
Tribunalen moeten er komenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Leuk he. Dat het woord f r i e t veranderd wordt in patat....
Gekke zin dit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Leuk he. Dat het woord patat veranderd wordt in patat....
quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
neem het mee. nog ff niet aan het daten, maar hou jullie wel op de hoogte
Soms lijkt het wel of mensen ineens 180 graden draaien jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Red flags niet negeren
Je mag eisen hebben
Leer iemand goed kennen
Heb vertrouwen in jezelf
Kijk objectief naar jezelf met slechte date ervaringen (wat kan je anders doen)
Forceer niks
Dat kan. Door vanalles.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel of mensen ineens 180 graden draaien ja
quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
In de OP is het nu een andere bak patat geworden.
Zouden patattekes mensen ook eens moeten doen, gewoon verstandig worden en het schrijven zoals het is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel of mensen ineens 180 graden draaien ja
Zweet patatten hebben ook zo een, gewoon een Brabants normale beschrijving van zweet poten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
"In de patatten zitten": in de penarie zitten; problemen hebben; stomdronken zijn.
Wij gaan t hier nooit over eens wordenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, jij ziet alleen het verschil niet tussen een grap en wanneer ik of iemand anders echt iets gemeens zeg.
Er is wel een verschil tussen alles overboord gooien en een beetje bijstellen. Er zijn dingen die ik persoonlijk een no go vind. En dan kan je stellen dat ik dat zou eisen.quote:
Ja dat is wat minder geslaagd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zweet patatten hebben ook zo een, gewoon een Brabants normale beschrijving van zweet poten.
En dan een bakje patat bestellen
Ja precies, over sommige eisen kan je heenzetten en andere eisen zijn een must.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen alles overboord gooien en een beetje bijstellen. Er zijn dingen die ik persoonlijk een no go vind. En dan kan je stellen dat ik dat zou eisen.
In 'Asterix en de Belgen' hebben ze het over 'in de patatten vallen', wat Vlaams is voor flauw vallenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
"In de patatten zitten": in de penarie zitten; problemen hebben; stomdronken zijn.
Ja ik dacht hier ook net aan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In 'Asterix en de Belgen' hebben ze het over 'in de patatten vallen', wat Vlaams is voor flauw vallen
Voor over de gebakken piepers, niet voor over de echte variant waarvan de naam niet genoemd mag worden.quote:
Precies. Maar ga jezelf nooit veranderen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies, over sommige dingen kan je heenzetten andere dingen zijn een must.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |