https://en.wikipedia.org/wiki/Baby_boomersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
Ik snap nog steeds niet in welke gevallen "boomer" gebruikt wordt om een generatie aan te duiden en wanneer het volgens de woke idioot die het woord gebruikt, het meer als een mindset gezien moet worden.
boomer? nou denk van klagen op de huidige generatie en hoe makkelijk ze het wel niet hebben en etc etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
Ik snap nog steeds niet in welke gevallen "boomer" gebruikt wordt om een generatie aan te duiden en wanneer het volgens de woke idioot die het woord gebruikt, het meer als een mindset gezien moet worden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
Ik heb nog in ouderwets BASIC zitten programmeren, met regelnummers. GOTO, GOSUB, RETURN....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
dat is meer assembler. hahahahaha. ik weet het is wel de basis, maar geef me dan maar de wat hogere programmeer talen.
Ja dat is de originele betekenis, maar de woke community schaart iedereen die een beetje rechts is onder de term "boomer".quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Baby_boomers
Ken het nog wel, hoewel ik ging nooit richting ICT, maar op MBO ook nog gehad met Z80 processor heette dat ding denk ik? Nooit echt iets aan gehad dat trouwens daarna., maar moesten we toen leren, maar dat is idd die dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog in ouderwets BASIC zitten programmeren, met regelnummers. GOTO, GOSUB, RETURN....
IF A = 3 THEN GOSUB 50
50 PRINT "A = 3"
60 RETURN
Dat heeft weinig met de woke community te maken, meer met uberhaupt mensen die iemand met een achterhaalde mening een boomer vinden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is de originele betekenis, maar de woke community schaart iedereen die een beetje rechts is onder de term "boomer".
Ja extreem kutquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:16 schreef kree het volgende:
left shift, right shift bits etc dat soort dingen. en natuurlijk we moesten weten hoe we om moesten zetten van decimaal naar hexadecimaal en binair tellen enzo.
Whehehe doet me denken aan vele, VELE uren code van een boek overtypen en uiteindelijk een spelletje met een paar pixels te krijgen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog in ouderwets BASIC zitten programmeren, met regelnummers. GOTO, GOSUB, RETURN....
20 IF A = 3 THEN GOSUB 50
30 GOTO 70
50 PRINT "A = 3"
60 RETURN
70 END
Oja. FF is niet alleen Freshfruit, maar ook 255quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:16 schreef kree het volgende:
left shift, right shift bits etc dat soort dingen. en natuurlijk we moesten weten hoe we om moesten zetten van decimaal naar hexadecimaal en binair tellen enzo.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja. FF is niet alleen Freshfruit, maar ook 255
ja dat is mooi altijd dat je er bij het hele proces bij betrokken bent, waar ik nu werk hebben we natuurlijk afdeling projecten enzo. En worden we er zijdelings wel bij betrokken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:16 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed voor de hogere programmeertalen heb je dan weer wat meer kennis van OO en design patterns nodig.
Maar dat vind ik ook echt leuk.
En ondernemen merk ik dat ik super vind. Leuk om een heel project van begin tot eind te begeleiden. Van marketing tot aan development.
(Hoewel dat marketing nog wel pittig wordt dat is niet mijn beste punt)
wel echt oude stijl, maar dat is allemaal zo snel gegaan dat je daar echt continu mee bezig moet zijn om het nog allemaal te weten en heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Geweldig was het.
Dat was echt computeren.
Heb je ook goed hoor. Begrijp je wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is mooi altijd dat je er bij het hele proces bij betrokken bent, waar ik nu werk hebben we natuurlijk afdeling projecten enzo. En worden we er zijdelings wel bij betrokken.
Wat het soms lastig maakt, want je kent het hele idee niet en doet je dingen dan maar.
Maargoed dat is mss iets waarom ik denk dat het toch jammer is dat ik HBO niet af heb gemaakt.
Maar aan andere kant vind het wel best ook, hoef al die verantwoordelijkheden eigenlijk niet eens als ze me gewoon ok betalen.
Gohquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef kree het volgende:
m'n bekeuring is wel afgetrokken van mijn salaris deze maand, haha beetje jammer weer. maarja
Wist niet dat ze dat via hand-en-spandiensten deden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef kree het volgende:
m'n bekeuring is wel afgetrokken van mijn salaris deze maand, haha beetje jammer weer. maarja
ja pijnpuntje dit hoorquote:
was het maar zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat via hand-en-spandiensten deden.
Nopequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Pinnenmutske is nu woestboos....
gratis gekregen vanuit hier het westen. hier nu helemaal droogquote:
Nee hoor want ik woon in het westen en net regende het nog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
gratis gekregen vanuit hier het westen. hier nu helemaal droog
NW danquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor want ik woon in het westen en net regende het nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |