Haha dat klopt wel, tenmiste als ik alleen maar smileys gebruik, is dat vaak als ik geen zin heb in een conversatie. Tenzij het met iemand is die antwoordt in smileysquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt van de context af, maar het stopt de conversatie een beetje als het enige antwoord wat je krijgt een smiley is
Een test die helemaal nergens op slaat. Vorige jaar had ik alle vragen fout gedaan, en toen kreeg ik een boze email van onze Security and Privacy director dat ik het vooral serieus moest nemenquote:Congratulations!
You completed the Annual Cybersecurity Awareness Training on Aug-20-2024.
Your course completion certificate is attached. Please print or save a copy for your records.
Thank you for being part of the early testing group for this training. To help us improve this experience for others on campus, please provide feedback in a short survey.
Soms is een smiley voldoende, soms is het luiheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat klopt wel, tenmiste als ik alleen maar smileys gebruik, is dat vaak als ik geen zin heb in een conversatie. Tenzij het met iemand is die antwoordt in smileys
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een test die helemaal nergens op slaat. Vorige jaar had ik alle vragen fout gedaan, en toen kreeg ik een boze email van onze Security and Privacy director dat ik het vooral serieus moest nemen
Kan je mooi meer zut kopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten. En de bijzettafeltjes zijn ook een beetje als een stip op de horizon
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan zondag de boekenkasten waterpas zetten, vast maken aan de muur en inrichten
Die surveys word je ook helemaal stapel van - echt overal krijg je enquetes van voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een test die helemaal nergens op slaat. Vorige jaar had ik alle vragen fout gedaan, en toen kreeg ik een boze email van onze Security and Privacy director dat ik het vooral serieus moest nemen
Op thema, categorie. Ja ik ging helpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Was er niet iemand hier die ging helpen je boekenkasten in te richten? Op thema was het toch?
Haalt ie dat?quote:
Heb ik een keer meegemaakt met een postbedrijf, "Red je pakketje".quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die surveys word je ook helemaal stapel van - echt overal krijg je enquetes van voorgeschoteld.
Elke keer als je naar de garage bent geweest: enquete.
Iets online gekocht? Een dag na levering enquete.
Zelfs apps komen om de haverklap met ratings.
WTF?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Anders schakelt ie wel hulp in.
[ afbeelding ]
Fietspomp.quote:
Ook lekker voor zo'n bezorger. Elke dag tientallen scores over hoe je je werk deed.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik een keer meegemaakt met een postbedrijf, "Red je pakketje".
Echt het moment dat het lieve knappe chickie mijn bestelling had afgeleverd, meteen in mijn mail:
- Is uw pakket op tijd afgeleverd?
- Wat voor score geeft u de bezorger voor klantvriendelijkheid?
- Wat voor score geeft u de bezorger voor stiptheid?
- Wat voor score geeft u de bezorger voor professionaliteit?
- Wat voor fooi wenst u de bezorger te geven? ¤5? ¤10? ¤25? Iets anders? En hoe wenst u deze fooi over te maken? Met Paypal? Tikkie? Telebankieren?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook lekker voor zo'n bezorger. Elke dag tientallen scores over hoe je je werk deed.....
Oja, de cv monteur hier moet ook altijd invullen hoe de klanttevredenheid was: netheid van werken, advies, netjes achtergelaten
Maar die vult het zelf altijd in
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef aeque het volgende:
Zelfs Selena Gomez doet mee.
[ afbeelding ]
Je weet meteen waar ze het wilt hebben.quote:
Dus...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef aeque het volgende:
Zelfs Selena Gomez doet mee.
[ afbeelding ]
...moet vol?quote:
Selena Gomez is wel wat uit mijn bereik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet meteen waar ze het wilt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |