SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig ook nog iets tegen
[ afbeelding ]
@:greysbones
Misschien overtypen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Hoe maak ik hier nu mijn ondertitel van
[..]
Nee je kunt een link ervan maken ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien overtypen?![]()
Het was wel even een unieke gebeurtenis, dat wel.
Het is toch juist andersom?quote:
Hopelijk word je morgenvroeg niet gewekt door de kuthaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:52 schreef DJMO het volgende:
Ik heb last van terugslag van de vakantiewil alleen maar slapen
had ik ook idd, reed terug vanuit brakel waar het nog lekker zonnig was en net na Utrecht flinke bui, gelijk file ook op A12. maargoed dat is daar normaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Het lijkt hier ook niet droog, maar dat is slecht te zien vanuit het zolderraam.
Onderweg naar huis was het wel aan het hozen...
Maar zover ben je toch maar eens!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, ben er echt zo hard aan toe!
Moet nog wel heel veel aan gebeuren, maar stapje voor stapje...
dat is wel de essentie van SC, haha ik heb het opgegeven om alles terug te lezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan worden het hele lange topics, als Greys aan het posten is.
Je blijft aan het scrollen
Ben behoorlijk wanhopig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Maar zover ben je toch maar eens!!!
altijd heerlijk als ik weer aan het werk ben, kan ik ff uitrusten van vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:52 schreef DJMO het volgende:
Ik heb last van terugslag van de vakantiewil alleen maar slapen
wat heb je gemaakt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:58 schreef KoningWouter het volgende:
Zelfs op mijn trage laptop is onze applicatie snel.
Ben echt tevreden met vandaag!
Puinhoop daar altijd. Ligt die weg niet open momenteel, wegwerkzaamheden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
had ik ook idd, reed terug vanuit brakel waar het nog lekker zonnig was en net na Utrecht flinke bui, gelijk file ook op A12. maargoed dat is daar normaal.
was nog redelijk op tijd thuis, dus ging beter als gister
We zijn bezig met een IPTV applicatie. Waarmee je alle films/series/zenders ter wereld kunt bekijken.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:58 schreef KoningWouter het volgende:
Zelfs op mijn trage laptop is onze applicatie snel.
Ben echt tevreden met vandaag!
Heb je ons feature request al geïmplementeerd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We zijn bezig met een IPTV applicatie. Waarmee je alle films/series/zenders ter wereld kunt bekijken.
Hahaha staat nog in de backlogquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je ons feature request al geïmplementeerd?
Bliksemflitsen komen uit haar oren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Pinnenmutske is nu woestboos....
Een apart backlog item ervoor, nicequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha staat nog in de backlog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |