Brabant?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, het komt er met bakken uit hier.![]()
Is de moesson weer aangebroken?
Plastic bakken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, het komt er met bakken uit hier.![]()
Is de moesson weer aangebroken?
sprookjes werken over het algemeenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
Net Woezel & Pip voorgelezen op een Broertjes De Boer-toon!
Vreemd genoeg werd hij daar niet slaperig van!
Ook in een broertjes De Boer toon?quote:
of de NEN1010 voorlezen, iig word ik er slaperig vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook in een broertjes De Boer toon?
Hans & Grietje heb ik trouwens al heel vaak voorgelezen op allerlei achterlijke manieren om het interessant te houden!
Yesquote:
Ligt er helemaal vol mee.quote:
Ik mis DTS, eens een bolker, altijd een bolker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:03 schreef kree het volgende:
moet trouwens eerlijk zeggen, vind dit topic leuker als DTS, het is min of meer hetzelfde, behalve altijd dat gezijk om punten. mss blijf ik hier maar hangen ook al gaat ie weer open later.
SPL / Zo langzaam aan mogelijk 4quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mis DTS, eens een bolker, altijd een bolker.![]()
nou ik toch niet echt? het is dat ie wel altijd actief is dag en nacht wat het handig maakt als je ff wil kletsen. maar nooit zo voorstander geweest van dat soort spel erin. het creëert vaak ook een reeks aan alleen smileys en onzin posts enzo die eigenlijk nergens op slaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
de mods hebben gesproken. hahahaha het gaat niet eerder open als september denk ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
En ik had nog een poging gewaagd in KLB, maar die werd dichtgemurpt.
ZEGquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Alleen smileys posten wordt niet door iedereen gewaardeerd blijkbaarquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen smileys posten wordt niet door iedereen gewaardeerd blijkbaar
[..]
Hangt van de context af, maar het stopt de conversatie een beetje als het enige antwoord wat je krijgt een smiley isquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Big home struggles!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
De tv is nu te klein, en de keuken is te ver lopen
Zeker weten. En de bijzettafeltjes zijn ook een beetje als een stip op de horizonquote:
Ik heb geen idee hoe het allemaal in mijn nieuwe huis er uit zal zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten. En de bijzettafeltjes zijn ook een beetje als een stip op de horizon
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |