Gohquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef kree het volgende:
m'n bekeuring is wel afgetrokken van mijn salaris deze maand, haha beetje jammer weer. maarja

Wist niet dat ze dat via hand-en-spandiensten deden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef kree het volgende:
m'n bekeuring is wel afgetrokken van mijn salaris deze maand, haha beetje jammer weer. maarja

ja pijnpuntje dit hoorquote:

was het maar zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat via hand-en-spandiensten deden.
 op die afdeling zitten wel paar leuke
 op die afdeling zitten wel paar leuke  

Nopequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Pinnenmutske is nu woestboos....

gratis gekregen vanuit hier het westen. hier nu helemaal droogquote:

Nee hoor want ik woon in het westen en net regende het nog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
gratis gekregen vanuit hier het westen. hier nu helemaal droog

NW danquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor want ik woon in het westen en net regende het nog.

Brabant?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, het komt er met bakken uit hier.
Is de moesson weer aangebroken?

Plastic bakken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goeie genade, het komt er met bakken uit hier.
Is de moesson weer aangebroken?

sprookjes werken over het algemeenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
Net Woezel & Pip voorgelezen op een Broertjes De Boer-toon!
Vreemd genoeg werd hij daar niet slaperig van!

Ook in een broertjes De Boer toon?quote:

of de NEN1010 voorlezen, iig word ik er slaperig vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook in een broertjes De Boer toon?
Hans & Grietje heb ik trouwens al heel vaak voorgelezen op allerlei achterlijke manieren om het interessant te houden!

Yesquote:
Ligt er helemaal vol mee.quote:

Ik mis DTS, eens een bolker, altijd een bolker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:03 schreef kree het volgende:
moet trouwens eerlijk zeggen, vind dit topic leuker als DTS, het is min of meer hetzelfde, behalve altijd dat gezijk om punten. mss blijf ik hier maar hangen ook al gaat ie weer open later.

SPL / Zo langzaam aan mogelijk 4quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mis DTS, eens een bolker, altijd een bolker.

nou ik toch niet echt? het is dat ie wel altijd actief is dag en nacht wat het handig maakt als je ff wil kletsen. maar nooit zo voorstander geweest van dat soort spel erin. het creëert vaak ook een reeks aan alleen smileys en onzin posts enzo die eigenlijk nergens op slaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]

de mods hebben gesproken. hahahaha het gaat niet eerder open als september denk ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
En ik had nog een poging gewaagd in KLB, maar die werd dichtgemurpt.

ZEGquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]

quote:

Alleen smileys posten wordt niet door iedereen gewaardeerd blijkbaarquote:

quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen smileys posten wordt niet door iedereen gewaardeerd blijkbaar

[..]

Hangt van de context af, maar het stopt de conversatie een beetje als het enige antwoord wat je krijgt een smiley isquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]

Big home struggles!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
De tv is nu te klein, en de keuken is te ver lopen

Zeker weten. En de bijzettafeltjes zijn ook een beetje als een stip op de horizonquote:

Ik heb geen idee hoe het allemaal in mijn nieuwe huis er uit zal zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten. En de bijzettafeltjes zijn ook een beetje als een stip op de horizon

[..]

Haha dat klopt wel, tenmiste als ik alleen maar smileys gebruik, is dat vaak als ik geen zin heb in een conversatie. Tenzij het met iemand is die antwoordt in smileysquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt van de context af, maar het stopt de conversatie een beetje als het enige antwoord wat je krijgt een smiley is

Een test die helemaal nergens op slaat. Vorige jaar had ik alle vragen fout gedaan, en toen kreeg ik een boze email van onze Security and Privacy director dat ik het vooral serieus moest nemenquote:Congratulations!
You completed the Annual Cybersecurity Awareness Training on Aug-20-2024.
Your course completion certificate is attached. Please print or save a copy for your records.
Thank you for being part of the early testing group for this training. To help us improve this experience for others on campus, please provide feedback in a short survey.

Soms is een smiley voldoende, soms is het luiheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat klopt wel, tenmiste als ik alleen maar smileys gebruik, is dat vaak als ik geen zin heb in een conversatie. Tenzij het met iemand is die antwoordt in smileys
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een test die helemaal nergens op slaat. Vorige jaar had ik alle vragen fout gedaan, en toen kreeg ik een boze email van onze Security and Privacy director dat ik het vooral serieus moest nemen

Kan je mooi meer zut kopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten. En de bijzettafeltjes zijn ook een beetje als een stip op de horizon

quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan zondag de boekenkasten waterpas zetten, vast maken aan de muur en inrichten

Die surveys word je ook helemaal stapel van - echt overal krijg je enquetes van voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een test die helemaal nergens op slaat. Vorige jaar had ik alle vragen fout gedaan, en toen kreeg ik een boze email van onze Security and Privacy director dat ik het vooral serieus moest nemen

Op thema, categorie. Ja ik ging helpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was er niet iemand hier die ging helpen je boekenkasten in te richten? Op thema was het toch?

Haalt ie dat?quote:

Heb ik een keer meegemaakt met een postbedrijf, "Red je pakketje".quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die surveys word je ook helemaal stapel van - echt overal krijg je enquetes van voorgeschoteld.
Elke keer als je naar de garage bent geweest: enquete.
Iets online gekocht? Een dag na levering enquete.
Zelfs apps komen om de haverklap met ratings.

WTF?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Anders schakelt ie wel hulp in.
[ afbeelding ]

Fietspomp.quote:

Ook lekker voor zo'n bezorger. Elke dag tientallen scores over hoe je je werk deed.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik een keer meegemaakt met een postbedrijf, "Red je pakketje".
Echt het moment dat het lieve knappe chickie mijn bestelling had afgeleverd, meteen in mijn mail:
- Is uw pakket op tijd afgeleverd?
- Wat voor score geeft u de bezorger voor klantvriendelijkheid?
- Wat voor score geeft u de bezorger voor stiptheid?
- Wat voor score geeft u de bezorger voor professionaliteit?
- Wat voor fooi wenst u de bezorger te geven? ¤5? ¤10? ¤25? Iets anders? En hoe wenst u deze fooi over te maken? Met Paypal? Tikkie? Telebankieren?

quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook lekker voor zo'n bezorger. Elke dag tientallen scores over hoe je je werk deed.....
Oja, de cv monteur hier moet ook altijd invullen hoe de klanttevredenheid was: netheid van werken, advies, netjes achtergelaten
Maar die vult het zelf altijd in

quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef aeque het volgende:
Zelfs Selena Gomez doet mee.
[ afbeelding ]
 Dat bekkie......
 Dat bekkie......

Je weet meteen waar ze het wilt hebben.quote:

Dus...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef aeque het volgende:
Zelfs Selena Gomez doet mee.
[ afbeelding ]
...moet vol?quote:

Selena Gomez is wel wat uit mijn bereik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet meteen waar ze het wilt hebben.

quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet meteen waar ze het wilt hebben.

quote:
quote:

Gekke belgjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
plaaster = gips. Weer wat geleerd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |