SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderweg ?? Geen tijd?quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Vrijdag pizza. Die opgegeten gaat worden op weg naar een voetbalwedstrijdTrust nobody![]()
Wasda?quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:06 schreef devzero het volgende:
Ik vind deze eigenlijk best lekker. Sommige tokos hier hebben ze wel
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
Wedstrijd begint om 19:30, dus 19:00 daar zijn. Half uur rijden met avondspits, dus misschien dat we bij de pizza plaats kunnen etenquote:![]()
Ahja.. drukdrukquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Wedstrijd begint om 19:30, dus 19:00 daar zijn. Half uur rijden met avondspits, dus misschien dat we bij de pizza plaats kunnen etenTrust nobody![]()
Je houdt niet van drama zeg je, maar je maar werkelijk overal drama van.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je kunt mobiel de TT een beetje swipen en dan zie je het helemaalquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Altijd lastig titels lezen op mobiel
Japanse wat?![]()
Dat is nou mochiquote:In dit geval met bean vulling. Klinkt raar en het is een "andere" smaak, maar ik vind het lekker
![]()
nee ik hou alleen niet van oneerlijkheid.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je houdt niet van drama zeg je, maar je maar werkelijk overal drama van.
en maakt niet uit hoor. maar laat ik nu al zeggen, dit komt keer terug en dan weten jullie ik ben hier onschuldig aan
ok game on
Do what you love, love what you do!![]()
Bean??quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is nou mochiIn dit geval met bean vulling. Klinkt raar en het is een "andere" smaak, maar ik vind het lekker
![]()
Mochi heb ik weleens gehad maar dat was toen meer ijsachtig.. met fruit..Trust nobody![]()
Gym schoenen aan en even lekker rennen. Oh ja, niet te doen in disneyquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nom nom
Ga over een half uurtje sugarcrashen![]()
Dat zei swj tijdje terug ook n keer. Dat wist ik niet, handig!quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt mobiel de TT een beetje swipen en dan zie je het helemaal
Trust nobody![]()
Rode bonen heb je hier veel in zoete dingen
Het is ook aardbei seizoen dus dat is er ook een hoop nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij is ze heel duidelijk geweest. Ze moet je niet, maar dat kan jij niet accepteren. In R&P is daar een topic over, de kunst van het loslaten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik hou alleen niet van oneerlijkheid.
en maakt niet uit hoor. maar laat ik nu al zeggen, dit komt keer terug en dan weten jullie ik ben hier onschuldig aan
ok game on
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Rode bonen en dan fijn gemalen. Ik weet niet of dat kidney bonen zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bean??![]()
Mochi heb ik weleens gehad maar dat was toen meer ijsachtig.. met fruit..![]()
![]()
Oh Nice ja, het werktquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zei swj tijdje terug ook n keer. Dat wist ik niet, handig!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga even googlenquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Rode bonen en dan fijn gemalen. Ik weet niet of dat kidney bonen zijn
Ben wel benieuwdTrust nobody![]()
Aardbeien seizoen is hier net een paar maanden geleden afgelopen. Nu hebben we van die half-rijpe dingen uit Mexico of chiliquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Rode bonen heb je hier veel in zoete dingen
Het is ook aardbei seizoen dus dat is er ook een hoop nu![]()
![]()
Oh hier gaan ze helemaal leip in april en meiquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Aardbeien seizoen is hier net een paar maanden geleden afgelopen. Nu hebben we van die half-rijpe dingen uit Mexico of chili
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
je mist heel stuk, ze werd nl afgezeken door onderanderen jezelf. maargoed ineens allemaal vrienden zijn jullie. boeit mij t ook. alles best. alleen ik wil geen huillie erna weer hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij is ze heel duidelijk geweest. Ze moet je niet, maar dat kan jij niet accepteren. In R&P is daar een topic over, de kunst van het loslaten.Do what you love, love what you do!![]()
Dat vind ik dan weer een plus puntquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben zelf geen groot fan, niet zoet genoeg![]()
![]()
Die uit Mexico klinkt nog steeds beter dan die uit de Nederlandse kasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
je mist heel stuk, ze werd nl afgezeken door onderanderen jezelf. maargoed ineens allemaal vrienden zijn jullie. boeit mij t ook. alles best. alleen ik wil geen huillie erna weer hebben.
Misschien moeten jullie elkaar gewoon even helemaal negeren. Dat doet HC ook al, nu jij nogquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
je mist heel stuk, ze werd nl afgezeken door onderanderen jezelf. maargoed ineens allemaal vrienden zijn jullie. boeit mij t ook. alles best. alleen ik wil geen huillie erna weer hebben.![]()
wacht maar ik zal dit herhalen bij het volgende drama enzo..... damn.quote:Do what you love, love what you do!![]()
lol geprobeerd echt en we deden al geen dm meer, maar zie hetzelfde weer op nieuw al gebeuren. dus naja.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie elkaar gewoon even helemaal negeren. Dat doet HC ook al, nu jij nogDo what you love, love what you do!![]()
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
wacht maar ik zal dit herhalen bij het volgende drama enzo..... damn.
Ehhh jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is dat dan donderdag of vrijdagTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Meeste vrouwen houden van zoet
Hartig is ook leuk
Trust nobody![]()
Wij hebben een gave maar weet nog niet hoe we die kunnen gebruiken
Als wij ergens iets gaan doen, staat er daarna een rij omdat andere het gaan doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe dan wel effe een mention anders mis ik het misschien. Ik lees DTS namelijk nooit terug.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
tis maar kwestie van tijd. geloof me........Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Splitsen en daarna in de kortste aansluiten?quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wij hebben een gave maar weet nog niet hoe we die kunnen gebruiken
Als wij ergens iets gaan doen, staat er daarna een rij omdat andere het gaan doenTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe dan wel effe een mention anders mis ik het misschien. Ik lees DTS namelijk nooit terug.
Trust nobody![]()
ik heb de link van dit opgeslagen, verder ga ik het niet onthouden en is het wmb wel klaar want heb geen zij in gezeik enzo.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe dan wel effe een mention anders mis ik het misschien. Ik lees DTS namelijk nooit terug.
dus ok gewoon doe lief ontopic verder enzo en zien we het wel.Do what you love, love what you do!![]()
Wij staan dan al vooraan in de rij dus voor ons is het primaquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Splitsen en daarna in de kortste aansluiten?
Maar het gebeurd zo vaak dat het opvallend isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je verbeeldt het.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:19 schreef kree het volgende:
[..]
lol geprobeerd echt en we deden al geen dm meer, maar zie hetzelfde weer op nieuw al gebeuren. dus naja.![]()
Maar meestal doe je er iets als bacon of ham bij. Zoet+zoutquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Daarom ook ananas op pizza denk k![]()
hmmmm nee niet echt, maar laat het maar gaan want wil geen gezeik erover.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hier hebben ze een french toast tosti met ham en kaasquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar meestal doe je er iets als bacon of ham bij. Zoet+zoutHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja goede combi!quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar meestal doe je er iets als bacon of ham bij. Zoet+zout
Pozza hawaiiTrust nobody![]()
Wat grappig..quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wij staan dan al vooraan in de rij dus voor ons is het prima
Maar het gebeurd zo vaak dat het opvallend isTrust nobody![]()
je weet dat ik nu zo zonder problemen dm zou kunnen kopiëren he?
Maar mag niet en wil ik niet ook,
Nu verbazing wat anders want ik ga niet het onderwerp zijn van drama waar jullie op kicken.Do what you love, love what you do!![]()
Dat klinkt viesquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pizza bacon Maple syrup is ook een goedeTrust nobody![]()
Just do itquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef kree het volgende:
Nu verbazing wat anders want ik ga niet het onderwerp zijn van drama waar jullie op kicken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef kree het volgende:
Nu verbazing wat anders want ik ga niet het onderwerp zijn van drama waar jullie op kicken.
hmmms zou het echt willen he...quote:
want dan gelijk is alles hier ten gronde die eerlijk zeggen. maarre. nee ik laat het maar aan iedereen die maar zegt wat ze willen.Do what you love, love what you do!![]()
Ahornsiroop vind ik echt goor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pizza bacon Maple syrup is ook een goedeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Whisky, citroensap en Maple syrup in gelijke delen is lekker
*Lust geen koffie*![]()
Geenquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is t verschil
Tussen ahorn en maple?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zoet+zout. En dan een beetje zuur van de tomatensaus. Het werkt gewoon allemaal samenquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pizza bacon Maple syrup is ook een goede![]()
Hou nou gewoon eens op. Niemand wil drama, maarje blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef kree het volgende:
Nu verbazing wat anders want ik ga niet het onderwerp zijn van drama waar jullie op kicken.![]()
Misschien maar popcorn halen als we voor drama gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We gaan niet voor dramaquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Misschien maar popcorn halen als we voor drama gaanTrust nobody![]()
Ho ho!quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou nou gewoon eens op. Niemand wil drama, maarje blijft maar doorgaan
daarom werkt dit nr. hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoet+zout. En dan een beetje zuur van de tomatensaus. Het werkt gewoon allemaal samen
mis je teveel denk ervoor, maar ok.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou nou gewoon eens op. Niemand wil drama, maarje blijft maar doorgaanDo what you love, love what you do!![]()
Weekquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wil koekjes, maar die krijg ik niet!Trust nobody![]()
ik ga bakje koffie maken, lol zoek t allemaal maar uit. hahaha of doe mee?>Do what you love, love what you do!![]()
Grappig ben je welquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mount Everest beklimmen is makkelijker.Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mount Everest beklimmen is makkelijker.
Just do itquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mount Everest beklimmen is makkelijker.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had hier nog een een zon opkomst willen zien maar heb echt te gek veel jetlag voor dat soort grappenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:46 schreef devzero het volgende:
Nog donker, maar ga niet wachten op de zon. Een ananas kusje voor iedereen
Trust nobody![]()
Ooit de zonsondergang meegemaakt op Key West. Ongeveer 10 minuten voor de zon in de zee zou verdwijnen, kwamen er een hoop wolken opquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Had hier nog een een zon opkomst willen zien maar heb echt te gek veel jetlag voor dat soort grappen![]()
![]()
Ohh zuur!quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooit de zonsondergang meegemaakt op Key West. Ongeveer 10 minuten voor de zon in de zee zou verdwijnen, kwamen er een hoop wolken opTrust nobody![]()
ik heb zo'n bedrijfje he die om de maand ramen zemen enzo.
aardige gasten btw, maar het boeit me niet zoveel? t kost ook niet veel.
,maar zweer het jullie. moet wel allemaal contant. heheheheh
en toen ik eens overmaakte, echt wit wasserij is dat.Do what you love, love what you do!![]()
Witte aardbeien smaken ook naar ananasquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:46 schreef devzero het volgende:
Nog donker, maar ga niet wachten op de zon. Een ananas kusje voor iedereen
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Witte aardbeien smaken ook naar ananas
Trust nobody![]()
gehehehe ze doen t ok en wmb boeit mij t wat ook, maargoed ik weet zeker dat dit niet helemaal ok officieel gaat.Do what you love, love what you do!![]()
vind btw de dj versie ervan heel ok, maar ze moeten niet zo doen of ze het zelf verzonnen hebben... hahaha damn.Do what you love, love what you do!![]()
Zal kijken of de jungle cruise poppetjes nog zo'n slaap dart hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:08 schreef HappyCharly het volgende:
Je zou toch verwachten dat ik in slaap xou vallen..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
beetje opgeleukte cover heeft die Tiesto ervan gemaakt. naja hahaha. tis eigenlijk gewoon kopie met beat erachter maar praat me er niet over......
ik vond die versie van hem nl wel ok. maarja dit mag he want is al buiten copyrights enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Wait whutquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal kijken of de jungle cruise poppetjes nog zo'n slaap dart hebbenTrust nobody![]()
Lekker?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:10 schreef KoningWouter het volgende:
Er waait een koude bries door mijn woonkamer.Trust nobody![]()
Beetje fris wel maar ben ook beetje flabbergasted van allesquote:Vanaf gisteren 4 uur tot nu geslapen. Niet normaal.
![]()
Laaaaaangquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje fris wel maar ben ook beetje flabbergasted van allesVanaf gisteren 4 uur tot nu geslapen. Niet normaal.
Trust nobody![]()
mwah ik kan ook niemand beschuldigen hoor, want doe dit ook. hahahaquote:
maargoed omdat t kan, hoe maandag pas weer te werken. maar ok. zelfs ik had nu geen zak chips open getrokken. gehehehe.
hahaha ja komt door de chips enzo, gehehehe. over uurtje inkakker enzo, uit ervaring.quote:
owh jij valt in slaap. binnen nu en paar uur, garandeer het jequote:
Soms ook ja maar dan heb je zo'n goede grote maaltijdquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik word altijd juist moe van etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Truequote:Op donderdag 2 mei 2024 06:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms ook ja maar dan heb je zo'n goede grote maaltijd![]()
![]()
eten geeft je energie, maar er is heel logische verklaring voor hoor, want na eten moet je lichaam energie gebruiken om te verteren etc. en dat kost energie.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms ook ja maar dan heb je zo'n goede grote maaltijd
dit is altijd met cursussen btw ook, na de middag na lunch zit iedereen in te kakken.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik og wil slapen..quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geen tanden poetsen als je net hebt gegeten...Trust nobody![]()
eerlijk. ik doe nog wel eens doorhalen dagje, want ok over het algemeen werkt het anders niet meer, maar om in ritme te komen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Doorhalen heb ik nog nooit gedaan. Maatje van me deed dat wel eens, en dan de hele dag studerenquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
eerlijk. ik doe nog wel eens doorhalen dagje, want ok over het algemeen werkt het anders niet meer, maar om in ritme te komen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doorhalen heb ik nog nooit gedaan. Maatje van me deed dat wel eens, en dan de hele dag studeren
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehehe vraag het me niet...Ik heb van gisterenmiddag 4 uur tot 6 geslapen
![]()
![]()
ik snap ook echt niet wat die dj dan doet op dat podium? mss draaien ze wat aan knoppen ofzo, maar totaal niet muzikant als uitvoeren is het,
maargoed wat publiek wil he, verder is het complete rip of natuurlijk,.
zou je nu moeten doen met een nr, geheheheDo what you love, love what you do!![]()
De muzikale actie gebeurt van te voren op de computer... op het podium spelen ze wat met knopjes om wat details toe te voegen of weg te halen, that's it.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:31 schreef kree het volgende:
ik snap ook echt niet wat die dj dan doet op dat podium? mss draaien ze wat aan knoppen ofzo, maar totaal niet muzikant als uitvoeren is het,
maargoed wat publiek wil he, verder is het complete rip of natuurlijk,.
zou je nu moeten doen met een nr, gehehehe![]()
t nummer zoals gemaakt is trouwens ok he. vergis me niet.
maar het is wel rip of van de master die dit gemaakt heeft. en dat is Mozart.Do what you love, love what you do!![]()
Ehhquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:34 schreef KoningWouter het volgende:
Even een broek aan doen, het is wel fris.
HahahaTrust nobody![]()
yup eens, er zit natuurlijk wat achter dus wil ze niet weg zetten als niks kunnen dus. vandaar vind het nr ok.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De muzikale actie gebeurt van te voren op de computer... op het podium spelen ze wat met knopjes om wat details toe te voegen of weg te halen, that's it.
maar die show enzo. hahahaha. echt ja trek het slecht ofzo.
Ik luister naar het rustgevende geluid dat de wc maaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zag hier net iemand in pyjama lopen
Trust nobody![]()
Hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu denk ik..
Wat had je dan eerst aan
Een klote boxershort die de hele tijd afzakte, heb die meteen maar vervangen voor een nieuwe![]()
![]()
vergelijk het met dit?
dat is ook live, maar ook live gespeeld dus. door muzikanten.
en echt ik maak me zwaar zorgen, over 10 jaar luisteren we AI alleen nog maar. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Klotenboxerquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha
Een klote boxershort die de hele tijd afzakte, heb die meteen maar vervangen voor een nieuwe
Trust nobody![]()
zucht ga slapen dan? echt zo demotiverend die slaap smileys van je?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Waarom zijn die smileys dan demotiverend maar de andere niet?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
zucht ga slapen dan? echt zo demotiverend die slaap smileys van je?![]()
![]()
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Al 3 Duffy and friends winkels gevonden![]()
nou denk voor iedereen hoor? maargoed niemand zegt t?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zijn die smileys dan demotiverend maar de andere niet?Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen postte smileys...quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk voor iedereen hoor? maargoed niemand zegt t?![]()
![]()
Als ik moe ben post ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zijn die smileys dan demotiverend maar de andere niet?![]()
Als ik blij ben![]()
EtcTrust nobody![]()
En als je honger hebtquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik moe ben post ik![]()
Als ik blij ben![]()
EtcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon lekker blijven doen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik moe ben post ik![]()
Als ik blij ben![]()
Etc![]()
![]()
ja waar ik ook al vaker eens wat over heb gezegd>. t maakt t topic er niet leuker op he?quote:
tis niet eens HC. maargoed voor we daar weer drama gaan maken, je kunt ook gewoon kletsen enzo en zeggen gewoon mening?
dan is er iig nog wat discussie enzo. zolang het netjes is, boeie. eens zijn hoeft niet? tis iig gezelliger als smileys posten.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is ook al vaker voorbij gekomen. Iedereen post zoals hij wil, dat kunnen smileys, quotes, etc zijn. Whatever.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar ik ook al vaker eens wat over heb gezegd>. t maakt t topic er niet leuker op he?
tis niet eens HC. maargoed voor we daar weer drama gaan maken, je kunt ook gewoon kletsen enzo en zeggen gewoon mening?
dan is er iig nog wat discussie enzo. zolang het netjes is, boeie. eens zijn hoeft niet? tis iig gezelliger als smileys posten.![]()
Het is een spel. Soms heeft iemand gewoon geen behoefte aan het delen van een mening.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar ik ook al vaker eens wat over heb gezegd>. t maakt t topic er niet leuker op he?
dan is er iig nog wat discussie enzo. zolang het netjes is, boeie. eens zijn hoeft niet? tis iig gezelliger als smileys posten.![]()
Hier vind ik wat vanquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een spel. Soms heeft iemand gewoon geen behoefte aan het delen van een mening.
Trust nobody![]()
dat mag keur het ook niet af. maar tis zo saai?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is ook al vaker voorbij gekomen. Iedereen post zoals hij wil, dat kunnen smileys, quotes, etc zijn. Whatever.Do what you love, love what you do!![]()
eens, maar tis wel leuker om het gezellig te houden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een spel. Soms heeft iemand gewoon geen behoefte aan het delen van een mening.
naja bakkie koffie ff?
Als je niet steeds zeurt over smilies dan blijft het gewoon gezellig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:50 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar tis wel leuker om het gezellig te houden.
naja bakkie koffie ff?Ieder z'n ding.
![]()
Oh jammerquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zag Goofy maar hij ging net pauze houden![]()
![]()
oke ok. het is niet steeds he? want zeg het nu. laatste keer is maanden terug of mss sporadisch. maar heb er wel eens punt van gemaakt idd..... naja.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je niet steeds zeurt over smilies dan blijft het gewoon gezellig.Ieder z'n ding.
laat gaan, tis er weer uit voor paar maanden.
Genoteerd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
oke ok. het is niet steeds he? want zeg het nu. laatste keer is maanden terug of mss sporadisch. maar heb er wel eens punt van gemaakt idd..... naja.
laat gaan, tis er weer uit voor paar maanden.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je moet toch gewoon eerlijk zijn
Trust nobody![]()
Ga even pizza eten bij Sebastiaan
Zouden ze ananas hebben?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoop t voor jequote:Op donderdag 2 mei 2024 06:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ga even pizza eten bij Sebastiaan
Zouden ze ananas hebben?Trust nobody![]()
ja ik zou zeggen ga je gang, zat alleen nog te denken op welk muziekje jullie gingen dansen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je moet toch gewoon eerlijk zijn
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dezequote:Op donderdag 2 mei 2024 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik zou zeggen ga je gang, zat alleen nog te denken op welk muziekje jullie gingen dansen?
![]()
haha ok ik ga luisteren, tis wel ik moet elke keer refresh doen van hele topic anders werkt ie niet. maar maakt niet uit.quote:
FF luisteren.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: