quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehehe vraag het me niet...Ik heb van gisterenmiddag 4 uur tot 6 geslapen
De muzikale actie gebeurt van te voren op de computer... op het podium spelen ze wat met knopjes om wat details toe te voegen of weg te halen, that's it.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:31 schreef kree het volgende:
ik snap ook echt niet wat die dj dan doet op dat podium? mss draaien ze wat aan knoppen ofzo, maar totaal niet muzikant als uitvoeren is het,
maargoed wat publiek wil he, verder is het complete rip of natuurlijk,.
zou je nu moeten doen met een nr, gehehehe
Ehhquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:34 schreef KoningWouter het volgende:
Even een broek aan doen, het is wel fris.
yup eens, er zit natuurlijk wat achter dus wil ze niet weg zetten als niks kunnen dus. vandaar vind het nr ok.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De muzikale actie gebeurt van te voren op de computer... op het podium spelen ze wat met knopjes om wat details toe te voegen of weg te halen, that's it.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zag hier net iemand in pyjama lopen
Hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu denk ik..
Wat had je dan eerst aan
Klotenboxerquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha
Een klote boxershort die de hele tijd afzakte, heb die meteen maar vervangen voor een nieuwe
zucht ga slapen dan? echt zo demotiverend die slaap smileys van je?quote:
Waarom zijn die smileys dan demotiverend maar de andere niet?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
zucht ga slapen dan? echt zo demotiverend die slaap smileys van je?
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Al 3 Duffy and friends winkels gevonden
nou denk voor iedereen hoor? maargoed niemand zegt t?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zijn die smileys dan demotiverend maar de andere niet?
Iedereen postte smileys...quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk voor iedereen hoor? maargoed niemand zegt t?
Als ik moe ben post ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zijn die smileys dan demotiverend maar de andere niet?
En als je honger hebtquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik moe ben post ik![]()
Als ik blij ben![]()
Etc
Gewoon lekker blijven doen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik moe ben post ik![]()
Als ik blij ben![]()
Etc
ja waar ik ook al vaker eens wat over heb gezegd>. t maakt t topic er niet leuker op he?quote:
Dit is ook al vaker voorbij gekomen. Iedereen post zoals hij wil, dat kunnen smileys, quotes, etc zijn. Whatever.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar ik ook al vaker eens wat over heb gezegd>. t maakt t topic er niet leuker op he?
tis niet eens HC. maargoed voor we daar weer drama gaan maken, je kunt ook gewoon kletsen enzo en zeggen gewoon mening?
dan is er iig nog wat discussie enzo. zolang het netjes is, boeie. eens zijn hoeft niet? tis iig gezelliger als smileys posten.
Het is een spel. Soms heeft iemand gewoon geen behoefte aan het delen van een mening.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar ik ook al vaker eens wat over heb gezegd>. t maakt t topic er niet leuker op he?
tis niet eens HC. maargoed voor we daar weer drama gaan maken, je kunt ook gewoon kletsen enzo en zeggen gewoon mening?
dan is er iig nog wat discussie enzo. zolang het netjes is, boeie. eens zijn hoeft niet? tis iig gezelliger als smileys posten.
Hier vind ik wat vanquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een spel. Soms heeft iemand gewoon geen behoefte aan het delen van een mening.
dat mag keur het ook niet af. maar tis zo saai?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is ook al vaker voorbij gekomen. Iedereen post zoals hij wil, dat kunnen smileys, quotes, etc zijn. Whatever.
eens, maar tis wel leuker om het gezellig te houden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een spel. Soms heeft iemand gewoon geen behoefte aan het delen van een mening.
Als je niet steeds zeurt over smilies dan blijft het gewoon gezellig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:50 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar tis wel leuker om het gezellig te houden.
naja bakkie koffie ff?
Oh jammerquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zag Goofy maar hij ging net pauze houden
oke ok. het is niet steeds he? want zeg het nu. laatste keer is maanden terug of mss sporadisch. maar heb er wel eens punt van gemaakt idd..... naja.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je niet steeds zeurt over smilies dan blijft het gewoon gezellig.Ieder z'n ding.
Genoteerd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
oke ok. het is niet steeds he? want zeg het nu. laatste keer is maanden terug of mss sporadisch. maar heb er wel eens punt van gemaakt idd..... naja.
laat gaan, tis er weer uit voor paar maanden.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je moet toch gewoon eerlijk zijn
Hoop t voor jequote:Op donderdag 2 mei 2024 06:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ga even pizza eten bij Sebastiaan
Zouden ze ananas hebben?
ja ik zou zeggen ga je gang, zat alleen nog te denken op welk muziekje jullie gingen dansen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je moet toch gewoon eerlijk zijn
Dezequote:Op donderdag 2 mei 2024 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik zou zeggen ga je gang, zat alleen nog te denken op welk muziekje jullie gingen dansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |